  • 1. Data: 2015-06-27 15:30:33
    Temat: Naklejki nie trąb
    Od: Marek <f...@f...com>

    Czy ktoś spotkał się z naklejkami (może być na ramkę tab. rej.) z
    napisem "Nie trąb jak cofam, mam kamerę" albo coś podobnego?
    Strasznie irytujące są te trąbienia przewrażliwionych z tyłu jak
    trzeba gdzieś w korku się cofnąć...

    --
    Marek

  • 2. Data: 2015-06-27 15:59:51
    Temat: Re: Naklejki nie trąb
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

> [...]
    > napisem "Nie trąb jak cofam, mam kamerę" albo coś podobnego?
    > Strasznie irytujące są te trąbienia przewrażliwionych z tyłu jak

    Ja widziałem inna naklejke:
    To auto ubezpiecza mafia.
    Stuknij mnie a my stukniemy ciebie :)

  • 3. Data: 2015-06-27 16:17:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marek pisze tak:

> [...]
    > napisem "Nie trąb jak cofam, mam kamerę" albo coś podobnego?
    > Strasznie irytujące są te trąbienia przewrażliwionych z tyłu jak

    Ja też szukam, w lustrzanym odbiciu, coś jak AMBULANCE. Jest nisza.
    Może ktoś uruchomiłby krótką produkcję?

    "Niedorobiony tłumoku zatrzymuj się na pętli magnetycznej"
    "Nie wiesz co to suwak? Słoma siano, słoma siano"
    "Zielone gaz, czerwone hamulec"

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 4. Data: 2015-06-27 21:20:39
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-06-27 16:17, PiteR wrote:

> [...]
    >
    > "Niedorobiony tłumoku zatrzymuj się na pętli magnetycznej"
    > "Nie wiesz co to suwak? Słoma siano, słoma siano"

    Zdaje sie ze byly tablice LED na modle nieoznakowana ;)
    w ktorych mozna bylo wklepac jakies zdefiniowane wyswietlane komunikaty.
    A jak byly, to i pewnie sa.

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2015-06-27 21:21:33
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    .. w sensie tablice = linijka LED taka zeby umiescic
    za tylna szyba.

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2015-06-29 08:35:42
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 15-06-27 o 15:30, Marek pisze:
> [...]
    > napisem "Nie trąb jak cofam, mam kamerę" albo coś podobnego?
    > Strasznie irytujące są te trąbienia przewrażliwionych z tyłu jak trzeba

    Kup sobie folię do drukarek laserowych samoprzylepną i wydrukuj co chcesz.

  • 7. Data: 2015-06-29 08:57:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-27 o 15:30, Marek pisze:
> [...]
    > napisem "Nie trąb jak cofam, mam kamerę" albo coś podobnego?
    > Strasznie irytujące są te trąbienia przewrażliwionych z tyłu jak trzeba

    Przecież to bez sensu.

    Po pierwsze - kto i po co cofa w korku?
    Po drugie - to, że ktoś ma kamerę i cofa nie oznacza, że widzi, albo że
    robi to świadomie.

    Analogicznie - po co w ogóle używać klaksonu, przecież każdy pieszy ma
    oczy i widzi, każdy kierowca widzi przedpole przed sobą itd.

    No i gratuluję naiwnej wiary, że w sytuacji zagrożenia ("coś na mnie
    jedzie") ktoś będzie się wczytywał w napisy.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2015-06-30 08:34:48
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

> [...]
    > napisem "Nie trąb jak cofam, mam kamerę" albo coś podobnego?
    > Strasznie irytujące są te trąbienia przewrażliwionych z tyłu jak trzeba

    Bo u nas klakson odczytywany (no i najczęściej używany) jest, jako
    "kurwa" i "spierdalaj". A w krajach na zachód od Niemiec i na pd. od
    Austrii (przypadek? nie sondze ;> ) klakson oznacza: jestem, spoko,
    siema, hej - odwróć się - macham do ciebie, proszę, przepraszam i
    ogólnie wszystko, co jest związane z jakąkolwiek komunikacją
    międzyludzką. Niech trąbi - widzi, że jedziesz, a ty widzisz gdzie i
    wszystko jest w porządku :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 9. Data: 2015-06-30 21:19:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LEPEK"

[...]
    ---
    Prymitywy nie mają CB :-)

  • 10. Data: 2015-06-30 21:27:22
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-06-30 o 21:19, re pisze:

> [...]
    > ogólnie wszystko, co jest związane z jakąkolwiek komunikacją
    > międzyludzką. Niech trąbi - widzi, że jedziesz, a ty widzisz gdzie i

    Czasem jeżdżę z kimś z CB.
    I jakoś mam wrażenie, że teraz w przeważającej ilości to właśnie
    prymitywy mają CB. Zupełnie inaczej, niż na przełomie lat 80/90-tych.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam