  • 11. Data: 2010-10-06 16:58:29
    Temat: Re: Następca VW CADDY. Jaki?
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "icek2" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i8hjss$3oc$...@n...onet.pl...

    > partner, od 3mcy 10k km
    > jazda duzo wygodniejsza niz poprzednik (partner v1)
    >
    > przeglądy co 20k km po 800zł
    >
    > co 60k km wiekszy przeglad za 1,2k
    >
    > 1,6hdi 90km przy jezdzeniu 110-120km za miastem
    > do 6,1l
    >
    > jest wyżej zawieszony niz poprzednik - kraweznik nie jest taki straszny -
    > tzn. nie boje sie ze spodem posmyram
    >
    > ja jestem zadowolony ze zmiany.
    >

    > --
    > pozdros
    > icek

    Potwierdze. Zasadniczo przez miesiac zrobilem 3500km ale pojazd w
    porownaniu z Bipperem jest super. Jazda w trasie do 130km/h. Sporo miasta,
    narazie srednia 6.1. My mamy wersje przedluzona i zamowionym pakietem
    terenowym, to w zasadzie do takier roboty w pole raczej dobra opcja.

    PZDr
    Adam

  • 12. Data: 2010-10-06 23:52:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 5 Oct 2010 20:24:37 +0200, Jacek napisał(a):

    > Nowe Berlinga są ciut wyżej zawieszone od poprzedniego modelu.

    Ciut wyżej, ale na teren to jednak za nisko. Aktualnie, po trzecim
    upierdzieleniu osłony pod silnikiem olałem temat i kolejnej już nie
    zakładam ;)
    Niemniej autko ma ponad 80 tysiaków i jak na razie musiałem zmienić
    łączniki stabilizatora oraz jeden głośnik wysokotonowy (na gwarancji).

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2010-10-07 00:05:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 6 Oct 2010 11:46:55 +0200, SET napisał(a):

    > Z tego co widzę to chyba będzie to Kangoo albo Berlingo.
    > Dowiem się więcej na temat kosztu serwisu u dilerów bo to jest ważne
    > kryterium zamiany Caddy na coś tańszego w utrzymaniu.

    Berlingo odpuść. Ma za mały, byle leśna droga i wali zawiechą o garba
    pomiędzy koleinami, az miło.

    --
    ___________ (R)

  • 14. Data: 2010-10-07 11:55:18
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-06, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Ciut wyżej, ale na teren to jednak za nisko. Aktualnie, po trzecim
    > upierdzieleniu osłony pod silnikiem olałem temat i kolejnej już nie
    > zakładam ;)

    Następnym razem będzie miska?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 15. Data: 2010-10-07 23:32:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 07 Oct 2010 11:55:18 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Następnym razem będzie miska?

    Nie, wyżej jest, Zresztą niewiele by jej pomogła osłona z mięciutkiego
    plastiku.

    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2010-10-08 02:27:11
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-07, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Nie, wyżej jest, Zresztą niewiele by jej pomogła osłona z mięciutkiego
    > plastiku.

    Osłona z plastiku czasem może zmienić dziurę w misce w jej wgłębienie...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 17. Data: 2010-10-08 22:13:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 08 Oct 2010 02:27:11 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Osłona z plastiku czasem może zmienić dziurę w misce w jej wgłębienie...

    Jakoś ciężko mi sobie to wyobrazić.

    --

  • 18. Data: 2010-10-10 22:13:52
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>