  • 31. Data: 2014-08-04 17:27:25
    Temat: Re: Nastepna lza....
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 04.08.2014 o 15:06 ""Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz <Wojtiuk">>
    pisze:

    > On 2014-08-04 12:30, janusz_k wrote:
    > (ciap)

    > Miał zalecane typowe 20k/V

    > Oj nie,
    >
    > http://dino.inosak.org/dokumentacje/lavo2_skala.jpg

    A bo to nie ten, jednak maiałem 3.

    > Na Lavo3 nie było mnie (rodziców) stać, mierniki pojawiły się w ofercie
    > sprzedazy wysyłkowej, na Lavo2 dali się namówić.

    No to ojciec się szarpnął, drugą rzecz którą zdobył to B6S1, ale oscyla
    już nie poskładał,
    chyba czasu nie miał, dzieci, budowa domu, życie.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 32. Data: 2014-08-04 17:30:19
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "diwajs" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Też go już znalazłem. Rzeczywiście 5k/V co nie zmienia postaci rzeczy, że
    > do pomiarów napięć w układach tranzystorowych niezbyt się nadawał
    > pzdrw

    Do pomiarów napięć w układach tranzystorowych z dużego miernika 100uA
    zrobiłem sobie woltomierz tranzystorowy (zasilanie - płaska bateryjka). OIDP
    najpierw były to dwa tranzystory TG3F. Problemem było płynięcie wyniku.
    Drutem miedzianym połączyłem oba kapelusze (wiele zwojów w ósemkę).
    Wmawiałem sobie, że jest trochę lepiej. Potem chyba przerabiałem to na 4
    tranzystory (liczyłem, że będzie lepiej). A potem wstawiłem tam pierwszego
    mojego UL741 (udało mi się zmieścić w 4,5V zasilania - chyba +3, -1,5).
    P.G.

  • 33. Data: 2014-08-04 18:15:09
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 4 Aug 2014 17:30:19 +0200, Piotr Gałka

> [...]
    >najpierw były to dwa tranzystory TG3F. Problemem było płynięcie wyniku.
    >Drutem miedzianym połączyłem oba kapelusze (wiele zwojów w ósemkę).

    Ja tez. Ale tranzystory wcisnalem do duzego bloku styropianu, tak ze
    tylko koncowki koncowek wystawaly. Dalo sie uzywac

    A.L.

  • 34. Data: 2014-08-05 02:24:01
    Od: RR <m...@w...pl>

    On Fri, 1 Aug 2014 17:39:01 -0500
    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > "Artur Miller" <n...@n...com> wrote in message

    > A.... to chodzi o łzę... ja czytam Iza i nie wiem o jaką Izabelę mu chodzi
    > :-)

    To imię zawsze mnie wzrusza, bowiem tak nazywało się (no wiem, że Izabella) pierwsze
    tranzystorowe, przenośne radio w rodzinie:
    http://www.mif.pg.gda.pl/homepages/jasiu/oldtr/Izabe
    lla.html
    Gdy byłem sam w domu, zaglądałem Izabelli do środka; odchylałem
    płytkę wzmacniacza... Ach. ;-)

    --
    rry

  • 35. Data: 2014-08-05 03:17:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RR" <m...@w...pl> wrote in message
    go2.pl...
> [...]
    lla.html
    > Gdy byłem sam w domu, zaglądałem Izabelli do środka; odchylałem

    Zabrzmiało prawie że erotycznie...
    Zwłaszcza że "wzruszony" po słowacku znaczy "podniecony" :-)))

  • 36. Data: 2014-08-06 12:40:44
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk"> wrote:

    > http://legendy-prl.pl/bateria_centra_r10.html

    Bardzo fajna strona, dzięki za link!

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 37. Data: 2014-08-06 14:46:36
    Od: "ankan" <ankan(trzy)@wp.pl>

    "A.L." wrote in message news:tgint95ogiik75mgm2h305rdvpattd1lfs@4ax.com...

    Tak na marginesie, czy Warszawia nadaje jeszcze na AM?... Pionier
    oczywiscie nie mial FM

    Jeszcze nadaje.

  • 38. Data: 2014-08-06 21:59:56
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 06.08.2014 14:46, ankan wrote:

    > "A.L." wrote in message news:tgint95ogiik75mgm2h305rdvpattd1lfs@4ax.com...
    >
    > Tak na marginesie, czy Warszawia nadaje jeszcze na AM?... Pionier
    > oczywiscie nie mial FM
    >

    > Jeszcze nadaje.

    A wiadomo coś kiedy przestanie?

    Jakub Rakus

  • 39. Data: 2014-08-20 01:38:23
    Od: "ankan" <ankan(trzy)@wp.pl>

    "Jakub Rakus" wrote in message news:lru1fs$5e7$1@node2.news.atman.pl...

    > Jeszcze nadaje.

    A wiadomo coś kiedy przestanie?

    Zadzwon do Polskiego Radia, moze sie dowiesz u zrodla...?

    --
    pozdr.

  • 40. Data: 2014-08-20 22:07:22
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 02.08.2014 20:03, Pszemol wrote:

    > Czy to RXX nie jest jakaś średnica lub promień w milimetrach?

    Niestety nie, to tylko jakiś dziwny amerykański wymysł z normy ANSI
    adaptowanej przez IEC.
    Swoją drogą "zanabyłem" dzisiaj baterię (BATERIĘ) 2R10 do jakże
    pasującego do wątku o łezkach urządzenia: mikrofon MKE271, który
    niedawno wyszperałem u teściów w działkowym pawlaczu.

    Jakub Rakus