  • 11. Data: 2007-07-08 20:09:56
    Temat: Re: Netia i SLA
    Od: <a...@g...pl>

    > Druga Tepsa się robi. :(
    o dokladnie tak to teraz wlasnie widze

  • 12. Data: 2007-07-08 20:26:39
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl> napisał w wiadomości
    news:f6rdvk$2dki$1@news2.ipartners.pl...

    > Jeśi w tej firmie nie znajdzie się wkrótce sprawny manager, który będzie w
    > stanie sprzątnąć cały ten bajzel, to ja Netii razem z PLAY-tą nie wróżę nic
    > dobrego. W każdym razie ze swoich bliskich obserwacji wnoszę, że "nowa
    > polityka korporacyjna" w Netii dorowadziła do obcięcia jaj kilku naprawdę
    > niezłym "pistoletom". Druga Tepsa się robi. :(

    No nie przesadzaj IMHO obsluga "polpakow" w tepsie jest na dobrym poziomie,
    a do tego ja nie doswiadczylem awaryjnosci ATMow (co najwyzej pare minut przerwy
    w skali roku)

  • 13. Data: 2007-07-08 20:35:02
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    Btw, jak masz radio Ericssona, to zerknij jaką wersje masz IDU (ATU-B)
    i napisz na priv, może uda się jakoś zdiagnozować problem.
    W wwie jest cała masa operatorów którzy wpierdzielają się na kanał i nie
    płacą za częstotliwość.
    Być może to właśnie taka sytuacja.

    E1ki też się sypią ?

    Marcin

  • 14. Data: 2007-07-08 20:40:05
    Od: <a...@g...pl>

> [...]
    > i napisz na priv, może uda się jakoś zdiagnozować problem.
    > W wwie jest cała masa operatorów którzy wpierdzielają się na kanał i nie

    sagem 34mb - ale mysle ze radio sprzetowo
    alarm modem i cos tam jeszcze plus transmisyjne
    leza wszystkie e1 i net

  • 15. Data: 2007-07-08 23:23:09
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Radoslaw HORODNICZY napisał:

    > No nie przesadzaj IMHO obsluga "polpakow" w tepsie jest na dobrym
    > poziomie, a do tego ja nie doswiadczylem awaryjnosci ATMow (co najwyzej
    > pare minut przerwy w skali roku)

    Chodziło mi bardziej o tzw. corporate standard, mniej o technikę, chociaż
    akurat moja rezygnacja z Netii jest własnie z powodu problemów techicznych,
    z którymi "nowy ład korporacyjny' Netii nie może/nie umie/nie chce sobie od
    dłuższego czasu poradzić.

    --
    TOM TS635-RIPE
    Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,

  • 16. Data: 2007-07-09 06:30:55
    Od: <a...@g...pl>

    ogolnie nie polecam netii
    jakby nie obiecywali w umowach to naprawia w......3 dni
    dzis dostalem info ze do wtorku bedzie dzialac

    moze klient indywidualny to lyknie ale nie biznesowy....
    nawet tp sie w 8h w niedziele wyrabiala

    cale szczescie ze nie przelaczylismy na nich calego ruchu
    w kazdym razie radiolinie beda mogli sobie zabrac

  • 17. Data: 2007-07-09 07:40:20
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    hmm

    tak sobie czytam o netii (u mnie ich nie ma)
    o GTSie, Dialogu (nie o Exatelu)
    i to jest jakaś porażka..

    usuwanie awarii liczone w dniach
    w TP jakiś dyr, na moje pytanie dlaczego tak drogo (ATM) powiedział
    konkurencja ma częste awarie, pady, u nas to tak się nie zdarza - wiec
    dlaczego mamy być tansi
    i muszę mu przyznać rację

    mamy polpaki, polpak-t, FRy a za chwilę ATMa od ~6 lat w sumie jedziemy
    z TP... ilość awarii? policzalna na palcach obu rąk

    mamy Exatela... jako backup działa ok, ale też potrafi się wywalić - nie
    tyle co szkielet co link do mojego miasta..
    za to, jak wczoraj fiknął mi Exatel to po 3h w srodku dnia, ktoś
    przyjechał i postawił link (opto) (a w moim miescie jestem ich jedynym
    klientem)

    --
    pozdros
    icek

  • 18. Data: 2007-07-09 08:16:58
    Od: <a...@g...pl>

    > tak sobie czytam o netii (u mnie ich nie ma)
    u mnie pewnie za chwile nie bedzie

    > o GTSie,
    nie sprawdzalem - wylozyli sie na instalacji wiec kazalismy
    juz nic nie instalowac

    >Dialogu (nie o Exatelu)
    nie mam

    >crowley
    mam, maja czasem jazdy ale jedno im trzeba przyznac
    naprawa radiolinii max jaki pamietam to 4h
    ale to pewnie zaleta obslugi radia przez wireless
    mieli problem u siebie w ca z portami i tu sie troche
    polozyli, ale teraz dziala wiec moze sie z nimi czesciowo
    przeprosze

    > i to jest jakaś porażka..
    to malo powiedziane

> [...]
    > w TP jakiś dyr, na moje pytanie dlaczego tak drogo (ATM) powiedział
    > konkurencja ma częste awarie, pady, u nas to tak się nie zdarza - wiec
    tu tp ma racje, ale obieg papierow i uruchomienie to tragedia
    jak juz dziala to dziala, mam e1 z tp i tez nie pamietam awarii
    a jak wypielismy wtyczke to tp po 2h pod drzwiami byla
    ..bez naszego zglaszania - bo alarm mieli
    uruchomienie e1 - 4 miesiace i tu dodam ze kabel byl /od nas jest
    bezposrednio do ich ca/ po miesiacu dostalismy modem
    po nastepnym odpalono nam ddi - ale inne niz w umowie
    po kolejnych 2 odpalono nam wlasciwe ddi i wlaczono wyjscie
    a fv przyszla za... 4 kolejne miesiace i obejmowala czas od
    momentu instalacji modemu - reklamacje na nic sie zdaly
    nawet mowili ze widza po bilingu ze nie dzialalo ale pewnie nie
    dzwonilismy itp...

> [...]
    > za to, jak wczoraj fiknął mi Exatel to po 3h w srodku dnia, ktoś
    > przyjechał i postawił link (opto) (a w moim miescie jestem ich jedynym
    u kumpla w nocy odpalalismy ca i przepinalismy exatela, gdzies zgubili ddi
    a mowili ze pewnie radio zle skonfigurowane ze nie dziala
    i w nocy po naszym tel po godz byl technik od radia a po nast. 30 min
    dzialalo
    pewnie beda i do nas link zestawiac po tej nieszczesnej netii

  • 19. Data: 2007-07-09 08:46:07
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sun, 08 Jul 2007 21:02:11 +0200, aalf wrote:

    > upust i kara swoja droga a czarno na bialym
    > gwarantowany czas usuniecia awarii 4h

    wtórny analfabetyzm się szerzy

    1.Operator gwarantuje usunięcie awarii w ciagu 4h
    2.Jeśli nie dotrzyma gwarancji klientowi przysługuje prawo odszkodowania
    jeśli o nie wystąpi

    > zobacze jak exatel sie sprawdzi

    a są zaangażowani w jakieś BSA ?

    --
    futszaK
    0601061867

  • 20. Data: 2007-07-09 08:54:24
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sun, 08 Jul 2007 22:01:47 +0200, aalf wrote:

    > tak walczyli ze sla w cenie lacza jest -

    ...albo raczej ceny łącz poszły w dół więc trzeba coś do nich dołożyć żeby
    utrzymać cene

    to nic że łącze z SLA działa gorzej jak nie będący łączem operatorskim
    tepsiany DSL w copo niektórych lokalizacjach...