  • 11. Data: 2006-05-24 11:26:27
    Temat: Re: Netia wykupuje pro-futuro
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    Tomasz Śląski napisał(a):

    > ZTCW, Futuro nie ma własnej infrastruktury typu maszty, wieże itp dla
    > swoich stacji bazowych. Dzierżawią miejsce na wysokościowcach oraz -
    > gdzieniegdzie - wieszają się na infrastrukturze Emitela. Jesli komuś sie
    > wydaje, że dowieszenie czegokolwiek na dzierżawionej infrastrukturze
    > jest trywiane - grubo sie myli - tak czy owak potrzebne są nowe
    > uzgodnienia, projekty, zezwolenia itp upierdliwa papierkologia.

    Zrobią "modernizację" :>

  • 12. Data: 2006-05-24 11:52:22
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "zasiu" <z...@w...to.gower.peel> napisał w wiadomości

    > Ta. Podobnie jak WiMax działa to technologia dająca 70Mbit/s przy 50 km ;]
    > No i jak Tsunami zgodne w końcu z 802.11a daje 54Mbit/s. Proponuję
    > krytyczniej oglądać reklamy :-)

    Wiem co masz na myśli. Racja.
    Ale np reklamy standardu "a" oferują 54 Mbps, a ja widziałem link full
    dupleksowy 2x140Mbps.
    Bez najmniejszego problemu udaje się osiągnąć rzeczywiste 20Mbps, przy
    odrobinie wysiłku 30.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 13. Data: 2006-05-24 12:04:56
    Od: "Sied@r" <n...@s...pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):

> [...]
    > jest trywiane - grubo sie myli - tak czy owak potrzebne są nowe
    > uzgodnienia, projekty, zezwolenia itp upierdliwa papierkologia.

    A kto ma ?
    Nawet GSMy musza dzierzawic czesc infrastruktory.

    Mysle ze nie problem cos dowiesic bo podejrzewam ze placa raczej za
    maszty a nie za anteny i bazowki (chyba ze im sie skonczy miejsce w
    szafach lub na masztach)

    Infrastruktura radiowa Futuro + swiatlowody Netii - moze wyjsc calkiem
    udane polaczenie.

  • 14. Data: 2006-05-24 18:29:57
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel>

    > Mysle ze nie problem cos dowiesic bo podejrzewam ze placa raczej za maszty
    > a nie za anteny i bazowki (chyba ze im sie skonczy miejsce w szafach lub
    > na masztach)

    Zazwyczaj administracji budynków płaci się od sztuki anteny. Pod bazówki
    wynajmuje się pomieszczenia. Dotyczy to zarówno operatorów LMDS-owych jak i
    GSM-owców.

    > Infrastruktura radiowa Futuro + swiatlowody Netii - moze wyjsc calkiem
    > udane polaczenie.

    W Warszawie, Lublinie, Krakowie... gorzej z resztą miast. Tu nadal trzeba
    będzie dzierżawić...

    pozdr
    zasiu

  • 15. Data: 2006-05-24 19:15:25
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Sied@r napisał(a):

    > Infrastruktura radiowa Futuro + swiatlowody Netii - moze wyjsc calkiem
    > udane polaczenie.

    Problem jest tego rodzaju, że jedno i drugie zwykle znajduje się w
    różnych miejscach.

    M.

  • 16. Data: 2006-05-24 19:15:56
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    zasiu napisał(a):

    > Zazwyczaj administracji budynków płaci się od sztuki anteny. Pod bazówki
    > wynajmuje się pomieszczenia. Dotyczy to zarówno operatorów LMDS-owych jak i
    > GSM-owców.

    niekoniecznie
    u mnie era placi "za dach" majac na nim 2 btsy + 4 anteny sektorowe
    a nikt w spoldzielni nie wie nawet jak tam prad dociagneli i skad

    --
    Mateo

  • 17. Data: 2006-05-24 19:19:24
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > niekoniecznie
    > u mnie era placi "za dach" majac na nim 2 btsy + 4 anteny sektorowe
    > a nikt w spoldzielni nie wie nawet jak tam prad dociagneli i skad

    dokładnie, znam dach na którym plus ma ze 4 sektory i 3 microwave linki
    obecnie a planują mieć ich kilkanaście i postawić UMTSa.
    Dodatkowo wiem ze płacą za całość 1500PLN/mc

    Marcin

  • 18. Data: 2006-05-24 19:42:26
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    W wiadomości od Maciej Bebenek napisano:
    > Problem jest tego rodzaju, że jedno i drugie zwykle znajduje się w
    > różnych miejscach.

    Dodatkowo, ZTCW Netia ma 'polityczny zakaz wjazdu' na obiekty Emitela, więc
    może być śmiesznie.

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 19. Data: 2006-05-24 19:55:58
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):
    > W wiadomości od Maciej Bebenek napisano:
    >
    > Dodatkowo, ZTCW Netia ma 'polityczny zakaz wjazdu' na obiekty Emitela, więc
    > może być śmiesznie.
    tepsa tez sie nie peeruje

    a TP internet to i owszem ;)

    --
    Mateo

  • 20. Data: 2006-05-24 20:20:43
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <e52dok$8hq$1@inews.gazeta.pl> Mateo napisał(a):

    > a TP internet to i owszem ;)

    patrząc na dotychczasowe zachowanie netii to spółka ProFuturo zostanie
    w całości wcielona w struktury netii a to co nie będzie pasowało (w tym
    nazwa) zlikwidowane lub zawieszone w powietrzu ...

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/