  • 31. Data: 2006-05-25 16:43:46
    Temat: Re: Netia wykupuje pro-futuro
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <s...@m...veroxsystems.c
    om> Verox napisał(a):

    > Nie do końca, właśnie zchodze z reszty usług ŚI bo są generalnie gówniane, nie
    > ma porównania z usługami netii. Nie tak dawno wyjarał się w Gliwicach
    > koncentrator SDSL, naprawiali 2 dni... Oczywiście backupu konfiguracji nie
    > było LOL.

    widocznie to czego nie chcieli w netii zostawili w ŚI ;)

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 32. Data: 2006-05-25 19:03:01
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    om> Verox napisał(a):

    > widocznie to czego nie chcieli w netii zostawili w ŚI ;)

    Dokładnie tak jest.

    --
    begin 755 signature.exe
    [verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB

  • 33. Data: 2006-05-25 19:45:45
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel>

    > niekoniecznie
    > u mnie era placi "za dach" majac na nim 2 btsy + 4 anteny sektorowe
    > a nikt w spoldzielni nie wie nawet jak tam prad dociagneli i skad

    No, ja miałem na myśli budynki "telekomunikacyjne", jak np. LIM/Wawa czy
    Poltegor/Wroc.

    Z ciekawostek, niepotwierdzonych niestety: słyszałem, że jeden z operatorów
    GSM bodajże w Wawie ma bazówkę w wynajętym specjalnie na ten cel
    mieszkaniu:-) Fidery podobno pięknie sobie schodzą z dachu do mieszkanka.
    Ciekawe, jakie rachunki za prąd tam przychodzą:-)

    pozdr
    sz

  • 34. Data: 2006-05-25 19:49:41
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel>

    > patrząc na dotychczasowe zachowanie netii to spółka ProFuturo zostanie
    > w całości wcielona w struktury netii a to co nie będzie pasowało (w tym
    > nazwa) zlikwidowane lub zawieszone w powietrzu ...

    W przypadku El-Netu (http://www.elnet.pl/) zostawili markę. Może tu będzie
    podobnie? Nie wiem tylko, jak wygląda niezależność El-Netu w praktyce;)

    pozdr
    zasiu

  • 35. Data: 2006-05-25 19:52:20
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    zasiu napisał(a):

    > W przypadku El-Netu (http://www.elnet.pl/) zostawili markę.

    Nie tylko - zostawili przede wszystkim umowy interkonektowe z tepsą ;-)

    > Nie wiem tylko, jak wygląda niezależność El-Netu w praktyce;)

    W ogóle nie wygląda

    M.

  • 36. Data: 2006-05-25 22:43:11
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Nie tylko - zostawili przede wszystkim umowy interkonektowe z tepsą ;-)

    > W ogóle nie wygląda
    Dokładnie, miałem kiedyś od elnetu łącze. Zaraz po fuzji zostałem
    zmigrowany na nowe adresy, tym razem już z PA Neti. I tyle tego elnetu było.

    A niedawno uruchamiałem nowe łącze do Neti (8 Mbit, BGP). Zostałem podłączony
    pod "elnet-r1", przynajmniej tak się przedstawia ten router. ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 37. Data: 2006-05-26 08:49:47
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

> [...]
    > cel mieszkaniu:-) Fidery podobno pięknie sobie schodzą z dachu do
    > mieszkanka. Ciekawe, jakie rachunki za prąd tam przychodzą:-)

    ja widziałem coś jeszcze zabawniejszego, ciężarówka taka z dużą "paką" stała
    sobie na parkingu a na jej dachu był normalny masz z panelami + minilinki.
    Oczywiscie samochód miał "stopy" do stabilizacji.
    Fotki nie zdążyłem zrobić niestety bo za szybko jechałem.

    aa, było to w Riyadzie

    Marcin

  • 38. Data: 2006-05-26 10:16:30
    Od: Wojciech Wielogorski <r...@e...pl>

    Marcin Kuczera napisał(a):

> [...]
    > Oczywiscie samochód miał "stopy" do stabilizacji.
    > Fotki nie zdążyłem zrobić niestety bo za szybko jechałem.
    u komorkowcow to dosc popularny sposob na obchodzenie pozwolen na budowe
    - widzialem w kraju kilka "przyczep" z masztem, bodajze w Zgierzu stoi
    taki zaparkowany na stacji benzynowej ;-))

    pzdr
    ww

  • 39. Data: 2006-05-26 18:34:18
    Od: ekala <e...@w...pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):
    > W wiadomości od Maciej Bebenek napisano:

    > Dodatkowo, ZTCW Netia ma 'polityczny zakaz wjazdu' na obiekty Emitela, więc
    > może być śmiesznie.

    tu chyba jakies złe informacje, znam miejsca gdzie doskonale
    wspolpracuja ze soba Emitel z Netia