  • 11. Data: 2014-01-30 17:47:30
    Temat: Re: Nexus 5 - kolejne kłopoty
    Od: Marek <p...@s...com>

    Rozwiązałem problem... Nałożyło się kilka efektów i dlatego tak miałem.

    1. Usuwanie kontaktu nie usuwa go z pamięci RAM (jakiś cache zapewne).
    Dlatego jeśli był ostatnio w użyciu, to po jego usunięciu i po ręcznym
    podaniu numeru odbiorcy SMS, kontakt wraca z "niebytu" jak duch, nawet
    ze zdjęciem. Dlatego po usunięciu kontaktu należy zrestartować telefon.

    2. Gdy kontakt uporczywie wracał, to wraz z tym trefnym numerem zawsze,
    zamiast ze zaktualizowanym.

    3. Po wielu próbach i eksperymentach niechcący zapisałem nowy kontakt
    bez nazwiska lecz z trefnym numerem tym bez plusa, czyli 48xxx. Gdy
    edytowałem SMS w Hangouts i podałem sam numer (czyli xxx) lub numer z
    plusem +48xxx, on znajdował w kontaktach 48xxx (bez plusa) i korygował
    go sobie z własnej inicjatywy i bez powiadomienia. Dlatego nawet po
    restarcie nie obserwowałem poprawy, która nastąpiłaby w innych warunkach.

    4. Kontakty najwyraźniej nie mają same w sobie takiej (nie)logiki
    zaimplementowanej więc gdy nawiązywałem połączenie z tego poziomu -
    wszystko działało jak należy.

    Hangouts jest sp... i tyle. Muszę poszukać alternatywy. Doradzicie coś?
    Gdy znajdę sensowną alternatywę do SMS/MMS i widget rozszerzający sposób
    powiadamiania o eventach w kalendarzu, to już nie będę marudził. :-)
    Wtedy osiągnę to co inne telefony mają bez kombinowania.

    Marek

  • 12. Data: 2014-01-30 17:53:37
    Od: atm <...@v...pl>

    Wrzuć sobie
    > widget kalendarza androidowego na pulpit telefonu. Rani oczy. Jak za
    > czasów Windows 3.11.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.so
    nny.apw.theme

> [...]
    > powtarzał się po 10 minutach. W Androidzie mam "brzdęk" i po sprawie.
    > Gdy miałem telefon w kieszeni albo nie było mnie w pomieszczeniu w danej
    > sekundzie (dosłownie sekundzie), to o zdarzeniu nie będę nic wiedział
    > jeśli nie zerknę na wyświetlacz. Już raz zawaliłem spotkanie bo po
    > czasie odkryłem, że w pasku powiadomień mam ikonkę i pewnie coś
    > wcześniej brzdęknęło. Już nie wspomnę, że subtelny "brzdęk" mnie nie
    > obudzi gdy muszę wcześnie wstać na takie spotkanie - a i nie wiem czy
    > się nie wyciszy wraz z wyciszeniem telefonu. U Ciebie jest inaczej?

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bi
    tfire.development.calendarsnooze

  • 13. Data: 2014-01-30 20:17:26
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > podaniu numeru odbiorcy SMS, kontakt wraca z "niebytu" jak duch, nawet
    > ze zdjęciem. Dlatego po usunięciu kontaktu należy zrestartować telefon.

    łooooo matulu.

    dobrze, ze w windowsie /na PC/ tak nie ma, ze po skasowaniu kontaktu
    trzeba restartowac windowsa :D

> [...]
    > powiadamiania o eventach w kalendarzu, to już nie będę marudził. :-)
    > Wtedy osiągnę to co inne telefony mają bez kombinowania.

    Za porada grupowiczow od dawna uzywam szczescliwie Handcent SMS

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 14. Data: 2014-01-30 20:25:39
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-30 17:53, atm pisze:
    > Wrzuć sobie
    >
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.so
    nny.apw.theme

    Ja już znalazłem Calendar Widget. Gadam właśnie z programistą co do
    udoskonaleń potrzebnych. Niebawem będą one uwzględnione więc będzie the
    best :-)

    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bi
    tfire.development.calendarsnooze

    Używasz tego? Widzę, że od 2012 nic się nie zmieniło więc trochę obawiam
    się o kompatybilność. Czy reklam tam nie ma?

    Marek

  • 15. Data: 2014-01-30 20:32:56
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-30 20:17, mr misio pisze:

    > dobrze, ze w windowsie /na PC/ tak nie ma, ze po skasowaniu kontaktu
    > trzeba restartowac windowsa :D

    Tak... zaczynam doceniać Windows 8 ;-) Trzeba mi było odniesienia :-D

    > Za porada grupowiczow od dawna uzywam szczescliwie Handcent SMS

    Hmmm.. nie wygląda źle.. Czy są w tym reklamy? Ich chciałbym uniknąć.

    Marek

  • 16. Data: 2014-01-30 20:33:49
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-30 20:25, Marek wrote:

> [...]
    >>

    > Używasz tego? Widzę, że od 2012 nic się nie zmieniło więc trochę obawiam
    > się o kompatybilność. Czy reklam tam nie ma?

    Sa w wersji bezplatnej, ja mam pelna. Program chodzi bezblednie a do
    tego zachowuje przypomnienia na belce (wyciszone) rowniez po restarcie
    telefonu.

  • 17. Data: 2014-01-30 20:34:54
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:

    > Hmmm.. nie wygląda źle.. Czy są w tym reklamy? Ich chciałbym uniknąć.

    hmmm... nie zauwazylem :D

    to pewnie nie ma...

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 18. Data: 2014-01-30 23:11:20
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-30 20:33, atm pisze:

    > Sa w wersji bezplatnej, ja mam pelna. Program chodzi bezblednie a do
    > tego zachowuje przypomnienia na belce (wyciszone) rowniez po restarcie
    > telefonu.

    Zobacz co znalazłem:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kl
    inker.android.messaging_donate

    Właśnie zainstalowałem i testuję. Rewelacyjna i nowoczesna. Jednakże już
    znalazłem usterkę - wywala się przy próbie shere'owania zdjęcia z
    galerii jeśli pochodzi ono z profilu Google Plus. Znów muszę pisać do
    programisty... :-/

    Jednakże jako aplikacja SMS/MMS jest super.

    Marek

  • 19. Data: 2014-01-31 02:41:10
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-01-30 17:47, Marek wrote:
> [...]
    > podaniu numeru odbiorcy SMS, kontakt wraca z "niebytu" jak duch, nawet
    > ze zdjęciem. Dlatego po usunięciu kontaktu należy zrestartować telefon.

    może wystarczy wyczyścić cache - prościej i szybciej?

    > 2. Gdy kontakt uporczywie wracał, to wraz z tym trefnym numerem zawsze,
    > zamiast ze zaktualizowanym.

    dlatego sądzę, że on gdzieś go ciągle miał w cachu i tym się wspomagał.

> [...]
    > powiadamiania o eventach w kalendarzu, to już nie będę marudził. :-)
    > Wtedy osiągnę to co inne telefony mają bez kombinowania.

    DialerOne
    PansiSMS
    Business Calendar

  • 20. Data: 2014-01-31 08:38:26
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Marek nabazgrał(a):

    > Hangouts jest sp... i tyle. Muszę poszukać alternatywy. Doradzicie coś?
    > Gdy znajdę sensowną alternatywę do SMS/MMS

    Już ci pisałem wcześniej, GO SMS Pro
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jb
    .gosms
    Jeśli chodzi o mnie ma wszystko co potrzeba, nawet widget który pokazuje
    SMS-a bez wchodzenia do aplikacji, ma opcję wymiany SMS bez sieci GSM o ile
    inni mają w/w program i macie siebie w kontaktach to wtedy idzie to za free
    po wifi.
    Jedyne co warto zrobić to wpłacić 14 zł i mieć apke bez reklam ale jak komuś
    pasuje to może za free z reklamami.