  • 121. Data: 2012-08-08 11:59:44
    Temat: Re: Nie jedź na Hel!
    Od: Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    On 2012-08-07 13:09, Chris wrote:

> [...]
    > tłumem. Zawsze można np. rowerami pojedździć po okolicy np. szukając
    > latarni morskich ... Młody już w tym roku miał spokojny wypoczynek pod
    > namiotem w Borach Tucholskich 1 czy 2 dni po słynnym tornadzie ...
    > teraz czas na plaże i morze ... zresztą jego ulubione miejsce we Władku
    > to park linowy gdzie maluchy 3-4 letnie bez problemu mogą łazić po
    > linach, kładkach itp ... wiesz ile się naszukałem w Warszawie żeby coś
    > takiego znaleźć ?? wszystko super tylko 4-latek jest za mały i nie może
    > kożystać .. dopiero w tą niedzielę znalałem park linowy dla 4-latka,
    w warszawie - poproszę o namiary

    RW

  • 122. Data: 2012-08-08 12:50:18
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Rafał Wiśniewski nabazgrał(a):

    > w warszawie - poproszę o namiary

    Park Linowy Warszawa
    ul. Wybrzeże Helskie 1/5 (mapa)
    tel. 666 666 957
    www.parklinowywarszawa.pl

    https://plus.google.com/photos/113232402758013992484
    /albums/5774251899090046801

  • 123. Data: 2012-08-08 14:25:23
    Od: Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    On 2012-08-08 12:50, Chris wrote:
    > Rafał Wiśniewski nabazgrał(a):

> [...]
    Dziekuję

    Jest jeszcze to:
    http://holiday.aquila.pl/PL/park_linowy_jozefow.html

    RW

  • 124. Data: 2012-08-08 15:45:40
    Od: Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    On 2012-08-08 14:25, Rafał Wiśniewski wrote:

    /albums/5774251899090046801

    > Dziekuję
    >
    > Jest jeszcze to:
    > http://holiday.aquila.pl/PL/park_linowy_jozefow.html
    errata - powyżej 130 cm

  • 125. Data: 2012-08-08 21:40:51
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-08-07 23:36, Chris pisze:
    > Mam 2m wzrostu + duże problemy z kręgosłupem, już parę razy nie mogłem
    > albo ledwo mogłem się ruszać, namiot już nie dla mnie, ...]

    Ja mam 1,9m i jeszcze daje radę, ale po tygodniu zaczynam już marzyć o
    wstawaniu z łóżka :)
    Jak bym miał gdzie trzymać poza sezonem przyczepę kempingową to może bym
    sobie zafundował :)

    > ...] Tydzień temu jak byłem w parku to po wyjściu
    > młody cały czas prosił mnie o coś do picia i za chwilę chciał wracać czy
    > już jest tak duży że może wejść bo pił dużo wody :)

    Znam to, przerabiałem jak powstał park we wrocku. Ale potem dorobili
    ścieżkę dla maluchów i frajda była niesamowita :)
    --
    Krzysiek

  • 126. Data: 2012-08-09 09:09:18
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] nabazgrał(a):

    > Ja mam 1,9m i jeszcze daje radę, ale po tygodniu zaczynam już marzyć o
    > wstawaniu z łóżka :)
    > Jak bym miał gdzie trzymać poza sezonem przyczepę kempingową to może bym
    > sobie zafundował :)

    Kolega zostawił miał na stałe w Jastarni ale ostanio mówił że chce sprzedać
    bo ceny poszły strasznmie w górę ...

  • 127. Data: 2012-08-09 10:56:53
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-08-08 21:40, Krzysztof 45 pisze:

    > Ja mam 1,9m i jeszcze daje radę, ale po tygodniu zaczynam już marzyć o wstawaniu z
    łóżka :)

    Ale z dmuchanego materaca? Namiot bez materaca to pomyłka.
    Zresztą, nawet z materacem... to raczej dla młodszych :)

  • 128. Data: 2012-08-09 16:44:56
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Ale z dmuchanego materaca? Namiot bez materaca to pomyłka.
    Na karimacie nie kimam.
    > Zresztą, nawet z materacem... to raczej dla młodszych :)
    Za młodego już się od dawna nie uważam, i kimam na dużym grubym mocno
    nadymanym materacu i mnie to jeszcze odpowiada. Ale bywają chwile że
    brakuje mi fazy wstawania z normalnego wyra, złapania się za głowę i
    przemieszczeniu się w poziomie po zimnego browara z lodówki, a nie
    wstawania do pionu i walką z grawitacją z poziomu praktycznie zerowego.
    Ale to tylko czasami ;)
    --
    Krzysiek

  • 129. Data: 2012-08-09 16:48:06
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-08-09 09:09, Chris pisze:
    > Kolega zostawił miał na stałe w Jastarni ale ostanio mówił że chce
    > sprzedać bo ceny poszły strasznmie w górę ...
    Tak, ceny u nas wysokie zwłaszcza za coś rześkiego.
    Ale z przyczepami jest jak z autami. Można samemu pojechać za granicę i
    poszukać w normalnych cenach.
    --
    Krzysiek

  • 130. Data: 2012-08-16 22:24:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 29 Jul 2012 12:33:08 +0000 (UTC),
    a...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):

    > Trasa Hel - Władysławowo (mniej niż 50km.) = 6 godzin.

    Może sobie uświadomisz, że są pociągi ;)

    --