  • 11. Data: 2013-10-23 14:24:13
    Temat: Re: Nie ma alternatywy dla amerykanca?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-23, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > A to nie jest przemianowany Dodge Journey?

    Tego kolega wiedziec nie musi ;-)

    > Zreszta roznica miedzy "dolozyc troche" a "dolozyc drugie tyle" moze byc
    > ciezka do przeskoczenia ;)

    Nie w hameryce! ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2013-10-23 14:40:46
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Oct 2013 14:23:29 +0200, p0li napisał(a):

    > jakby się przestał krzywić to szwagier ma wypieszczony egzemplarz na zbyciu

    Ja mam takiego samego, tylko lepszego bo 3.8 i AWD ;) I co z tego - bueeee,
    toz to amerykaniec.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 13. Data: 2013-10-23 16:29:55
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-10-23 14:40:46 niejaki Maciek napisał:

    > Ja mam takiego samego, tylko lepszego bo 3.8 i AWD ;) I co z tego - bueeee,
    > toz to amerykaniec.

    ja mam co prawda 2wd ale 5,7 ;)

    szwagier pojeździł moim i się podjarał
    dlatego chce sprzedac to maleństwo i kupić coś dla dużych chłopców ;D

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 14. Data: 2013-10-23 16:38:12
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Oct 2013 16:29:55 +0200, p0li napisał(a):

    > ja mam co prawda 2wd ale 5,7 ;)
    >
    > szwagier pojeździł moim i się podjarał
    > dlatego chce sprzedac to maleństwo i kupić coś dla dużych chłopców ;D

    No, cos w tym jest :)

    Dlatego (jesli zdaze zanim LPG dojdzie do 6 zl) nastepnym zakupem ma byc
    Durango 5,7 albo starsze 5,9.

    Niestety w moim wypadku nic dluzszego niz 5 m z malym haczykiem nie zlozy
    sie w zakret przy bramie.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 15. Data: 2013-10-23 18:23:57
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    6 osób może być?
    http://otomoto.pl/ford-crown-victoria-4-6-v8-C303522
    53.html
    Kilka kupi w tym budżecie:)

    --
    Qlfon, Lublin

  • 16. Data: 2013-10-23 21:18:43
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-10-23 16:38:12 niejaki Maciek napisał:
    > Dlatego (jesli zdaze zanim LPG dojdzie do 6 zl) nastepnym zakupem ma byc
    > Durango 5,7 albo starsze 5,9.

    nie dojdzie :)
    trzeba kupowac i jeździć - szkoda życia na turlanie się w pasku tdi :D

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 17. Data: 2013-10-23 21:29:59
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Oct 2013 21:18:43 +0200, p0li napisał(a):

    > nie dojdzie :)
    > trzeba kupowac i jeździć - szkoda życia na turlanie się w pasku tdi :D

    Dlatego turlam sie w Voyagerze, a jak juz musze ekonomiczniej - w fordzie
    zlomdeo. To jest porzadny dom, tu zadnych 1.9 nie bylo i nie bedzie ;)

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 18. Data: 2013-10-23 21:31:58
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Oct 2013 18:23:57 +0200, Qlfon napisał(a):

    > http://otomoto.pl/ford-crown-victoria-4-6-v8-C303522
    53.html

    O, musze mu powiedziec. Ja tym nigdy nie jezdzilem, ale podobno prowadzi
    sie to jak ponton z turbodoladowaniem ;p Wersja policyjna ma twardsze
    zawieszenie.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 19. Data: 2013-10-23 22:33:02
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2013-10-23 21:31, Maciek pisze:

    53.html

    > O, musze mu powiedziec. Ja tym nigdy nie jezdzilem, ale podobno prowadzi
    > sie to jak ponton z turbodoladowaniem ;p Wersja policyjna ma twardsze
    > zawieszenie.

    Taki trochę wygłup ale czemu nie właściwie?
    W naprawie pewnie proste, palić będzie bo musi i lubi ale wygody to temu
    chyba nie można odmówić.
    --
    Qlfon, Lublin

  • 20. Data: 2013-10-24 09:22:11
    Od: a...@g...com

    > W naprawie pewnie proste, palić będzie bo musi i lubi ale wygody to temu
    >
    > chyba nie można odmówić.

    No wlasnie. Bujal sie ktos takim? w peselu 4 z przodu wiec interesuje mnie juz tylko
    komfort....
    Bedzie wiekszy jak w mb w124 ? a moze wiekszy nawet jak w mb w140?
    powaznie pytam....