  • 31. Data: 2013-10-25 13:07:54
    Temat: Re: Nie ma alternatywy dla amerykanca?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Oct 2013 03:43:10 -0700 (PDT), Dman666 napisał(a):

    > V6 ma ciut ponad 200 kucy, czasami wystarcza. Moze nie buja sie jak lajba na
    jeziorze,
    >ale blizej mu do osobowki niz do cezarowki jak to ma miejsce z Voyagerem i klonami.
    >Akurat SGA to taki kompromis
    >pomiedzy zapierdalaniem osobowka a kanapowym wozeniem dupy a'la amerykaniec.

    Jesli Voyager to dla Ciebie ciezarowka, to jak nazwac Sharana? Chyba "woz
    drabiniasty" :) Jest w nim glosniej i bardziej trzesie, a fotele sa wezsze,
    o tych z tylu nie wpominajac. Da sie bardziej zapierdalac, ale jest twardo.

    200 koni calkiem dobrze starcza. Jedyne, co mi sie w tych V6 nie podoba
    poza spalaniem, to stosunkowo niski moment (270 Nm), ktory na dodatek
    ukrywa sie gdzies w gornym zakresie obrotow. A w Voyach ten duzy moment
    (330 Nm dla 3.8 w wersji po 2000 roku) masz od samego dolu. A koni tylko
    215, wiec podobnie.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 32. Data: 2013-10-25 14:01:25
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2013 13:07:54 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    >
    > o tych z tylu nie wpominajac. Da sie bardziej zapierdalac, ale jest twardo.

    Jak napisalem "co kto lubi"...
    Tak jak i Ty jezdzilem i jednym i drugim i mnie bardziej przekonuje produkt EU od
    wanny na kolach ( a to tylko jeden z aspektow przeciez) ;)

    BTW:co jest nie tak z fotelami z tylu w SGA?
    --
    Dman666

  • 33. Data: 2013-10-25 15:11:31
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Oct 2013 05:01:25 -0700 (PDT), Dman666 napisał(a):

    > mnie bardziej przekonuje produkt EU od wanny na kolach

    No wiec tu sie zgodzilem - moja wanna jest stabilna gdzies do 130 km/h,
    potem plywa, ale to IMHO tylko czesciowo wina zawieszenia - reszta po
    stronie opon.

    > BTW:co jest nie tak z fotelami z tylu w SGA?

    Sa troche sa waskie i za blisko siebie, poza tym wszystko OK :)

    Aha - podobno syncro w Sharanie i Alhambrze dziala lepiej niz AWD w
    Chryslerach. Ale tego nie mialem jak porownac.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 34. Data: 2013-10-25 16:44:34
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2013 15:11:31 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > No wiec tu sie zgodzilem - moja wanna jest stabilna gdzies do 130 km/h,
    >
    > potem plywa, ale to IMHO tylko czesciowo wina zawieszenia - reszta po
    >
    > stronie opon.

    Jak tam uwazasz, ale kto w US jezdzi z wyzszymi predkosciami? ;)

    > Sa troche sa waskie i za blisko siebie, poza tym wszystko OK :)

    Sa tej samej szerokosci co reszta ;)

    > Aha - podobno syncro w Sharanie i Alhambrze dziala lepiej niz AWD w
    > Chryslerach. Ale tego nie mialem jak porownac.

    Ani ja...mam na jedna oske a i amerykancem jezdzilem na jedna.
    Kazdy ma swoje wady zalety. Ja mniej wad znalazlem w SGA ;)
    --
    Dman-666

  • 35. Data: 2013-10-25 18:22:16
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Oct 2013 07:44:34 -0700 (PDT), Dman666 napisał(a):

    > Sa tej samej szerokosci co reszta ;)

    W takim razie jest ich tam za duzo. Zreszta gdyby bylo inaczej, to w
    wersjach najbardziej luksusowych nie montowano by foteli w ukladzie 2+2+2.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 36. Data: 2013-10-25 22:39:50
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2013 18:22:16 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > W takim razie jest ich tam za duzo. Zreszta gdyby bylo inaczej, to w
    >
    > wersjach najbardziej luksusowych nie montowano by foteli w ukladzie 2+2+2.

    Nie ma czegos takiego jak luksusowa...po prostu mozesz wywalic jeden fotel ze srodka
    (mocowania sa takie, ze mozna) i inaczej zamontowac 2 rzad.

    Wracajac do glownego watku:A moze S-max? Od biedy da rade 6-7 (pasazerowie siedza na
    podlodze co prawda), ale silniki ma zacne jak na EU (dizel i benzyna bez kompleksow i
    wiekszych wad - wersji "cymes ST" w tym budzecie niestety nie nada)
    --
    Dman-666