  • 21. Data: 2013-10-24 10:24:03
    Temat: Re: Nie ma alternatywy dla amerykanca?
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-10-24 09:22:11 niejaki a...@g...com napisał:
    > Bedzie wiekszy jak w mb w124 ? a moze wiekszy nawet jak w mb w140?
    > powaznie pytam....

    jeździłem troszkę crow victorią i trochę w126

    w tym porównaniu merc to taczka O.o

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 22. Data: 2013-10-24 10:34:44
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Oct 2013 10:24:03 +0200, p0li napisał(a):

    > w tym porównaniu merc to taczka O.o

    Stare Merce mialy komfortowo zestrojone zawieszenie. Nowsze i te z
    mocniejszymi silnikami, juz twardziej.

    Crownem nie jezdzilem, ale starego Merca bym tak od razu nie skreslal.
    Zwlaszcza klasy S.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 23. Data: 2013-10-24 11:35:53
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2013-10-23 12:55, Maciek pisze:

> [...]
    > 6-7 osob, zeby mial mocny silnik, zeby byl komfortowy, dobrze wyposazony,
    > zeby w srodku bylo cicho. Nie musi byc van, nie musi sie latwo parkowac,
    > moze miec 5 metrow. Silnik benzynowy albo naprawde mocny diesel, ale nie
    > diesel, ktory zlopie 15 l/100.
    >
    > Ma byc uzywany, maks. 7 lat, maks. 35 tys. PLN.
    >
    > Sam mialem podobne zalozenia i padlo na Grand Voaygera, ale kolega sie na
    > amerykance krzywi.
    >
    > No ale z ktorej strony by nie patrzec, wychodzi jakis minivan zza wielkiej
    > wody. Sharano-alhambra nie jest zbyt wygodna, a silnik to mul. Rozne

    Może Toyota Sienna:

    http://otomoto.pl/osobowe/toyota/sienna/?price[to]=3
    5000

    np.

    http://otomoto.pl/toyota-sienna-3-3vvti-gaz-skora-7o
    sobowa-zar-C30983638.html

  • 24. Data: 2013-10-24 12:35:46
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Oct 2013 11:35:53 +0200, RD napisał(a):

    > Może Toyota Sienna:

> [...]

    To sie zalicza do amerykancow, jakbys nie wiedzial ;p

    A wg mnie autko bardzo zacne.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 25. Data: 2013-10-24 18:18:40
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2013-10-24 12:35, Maciek pisze:

    5000

    sobowa-zar-C30983638.html

    > To sie zalicza do amerykancow, jakbys nie wiedzial ;p

    Tak, jak Volvo? :)

    > A wg mnie autko bardzo zacne.

    :)

  • 26. Data: 2013-10-24 18:35:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > No wlasnie. Bujal sie ktos takim? w peselu 4 z przodu

    Znaczy 70 lat na karku?
    To nasuwa mi się tylko jeden środek transportu który powinien wchodzić w
    rachubę.....
    I to niekoniecznie do prowadzenia.

  • 27. Data: 2013-10-24 21:48:28
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Oct 2013 18:35:46 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Znaczy 70 lat na karku?
    > To nasuwa mi się tylko jeden środek transportu który powinien wchodzić w
    > rachubę.....
    > I to niekoniecznie do prowadzenia.

    Ty sie urodziles takim chamem, czy to nabyte?

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 28. Data: 2013-10-24 21:48:39
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-10-24 18:35, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    Okrutne ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 29. Data: 2013-10-24 22:09:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Oct 2013 18:35:46 +0200 osobnik zwany Cavallino
    napisał:

> [...]
    oglegroups.com...

    > Znaczy 70 lat na karku?
    > To nasuwa mi się tylko jeden środek transportu który powinien wchodzić w

    najpierw zacząłbym od zabrania prawa jazdy takim za szybkim i za
    wściekłym jak ty

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 30. Data: 2013-10-25 12:43:10
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu środa, 23 października 2013 12:55:28 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > Sam mialem podobne zalozenia i padlo na Grand Voaygera, ale kolega sie na
    > amerykance krzywi.

    Sa rozne szkoly. Jednym sie pododbaja a innym nie.
    Inna charakterystyka jazdy, inne wykonanie, inne gospodarowanie przestrzenia w
    kabinie, inna kultura serwisowania i dostepu do gratow...mozna by dlugo IMO.

    > Sharano-alhambra nie jest zbyt wygodna, a silnik to mul.

    V6 ma ciut ponad 200 kucy, czasami wystarcza. Moze nie buja sie jak lajba na
    jeziorze, ale blizej mu do osobowki niz do cezarowki jak to ma miejsce z Voyagerem i
    klonami. Akurat SGA to taki kompromis pomiedzy zapierdalaniem osobowka a kanapowym
    wozeniem dupy a'la amerykaniec.

    Podsumowujac: kazdy chwali swoje ;-)

    --
    Dman-666