  • 21. Data: 2017-07-06 12:51:36
    Temat: Re: Niedroga sonda prądowa do oscyloskopu
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2017-07-04 23:43, Pszemol wrote:
> [...]
    esources/TCP202_Current_Probe_Datasheet_51W-10736-7.
    pdf

    z-15a-ac-dc-current-probe?nid=-32553.1035021&cc=US&l
    c=eng

    > Kup mi 1147B to się może zamienimy :-))))
    >
    > p.s Jastes w Polsce? Wysłałbym Ci z USA ale jak zrobic żeby cła nie
    > wlepili?

    Jestem w Polsce. Można wysłać jako sample bez wartości handlowej ( wszak
    towar używany ).

    No ale tak jak proponujesz to nie da rady :).
    Przerabiam właśnie ściąganie ze stanów Keysight AC6804A Ex Demo. Łatwo
    nie jest ale cena baaaardzo atrakcyjna.

    Pozdrawiam

    Adam

  • 22. Data: 2017-07-06 16:19:45
    Od: Pszemol <P...@P...com>

> [...]
    > towar używany ).
    >
    > No ale tak jak proponujesz to nie da rady :).

    Widuję czasem na sprzedaż 1147B w cenie $1400-1600. Więc gdybys za taka
    sama cene reflektowal na tą TCP202 to bym ją puscił.

    Btw sonda nie ma zadnych sladow uzycia - wyglada na nowke kupiona do
    zestawu i nigdy nie uzywana. W oryg worku Tektroniksa z instrukcją.

  • 23. Data: 2017-07-07 13:02:15
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

> [...]
    >
    > Btw sonda nie ma zadnych sladow uzycia - wyglada na nowke kupiona do
    > zestawu i nigdy nie uzywana. W oryg worku Tektroniksa z instrukcją.

    Ok. Daj mi kilka dni na zastanowienie się.
    Docelowo chciałem kupić TCP0150 ze względu na większy zakres pomiarowy
    ale ta ma piękne pasmo.

    Na ebay-u chwilowo nie widzę nic w tej cenie.

    Pzdr.

    Adam Górski