  • 61. Data: 2018-11-06 14:11:49
    Temat: Re: Niemiecka myśl techniczna: pół dniówki na wy mianę alternatora!
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Bolko <s...@g...com> wrote:

    > Byłem w Chicago 10 lat temu przez jakiś czas.
    > I z tego co pamietam najważniejsze były żeby godzinki leciały.
    > KASA panie?
    > Czyżby stany aż tak zmieniły się przez te 10 lat?

    No więc autko zostało do wtorku w warsztacie.
    Bardzo mnie pan przepraszał, że wczoraj nie zdążyli. Że auto stare (2004) i
    śruby zardzewiałe, że męczą się bardzo aby ten przedni pas porozkręcać...
    Podobno dziś już będzie gotowe. Zobaczymy...

  • 62. Data: 2018-11-06 14:18:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Bolko <s...@g...com> wrote:

> [...]
    >śruby zardzewiałe, że męczą się bardzo aby ten przedni pas
    >porozkręcać...
    >Podobno dziś już będzie gotowe. Zobaczymy...

    ... czy policza Cie za czas normatywny, czy za rzeczywisty.

    Bo jak sie okaze, ze naprawa byla drozsza niz jakas stara Toyota czy
    Honda, to bedziesz kląl po raz drugi :-)

    J.

  • 63. Data: 2018-11-06 14:48:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > ... czy policza Cie za czas normatywny, czy za rzeczywisty.
    >
    > Bo jak sie okaze, ze naprawa byla drozsza niz jakas stara Toyota czy
    > Honda, to bedziesz kląl po raz drugi :-)

    Nie mam pojęcia co będzie.
    Oferowali mi wczoraj darmowy samochód z wypożyczalni (na ich koszt).
    Odpowiedziałem po namyśle, że to miło z ich strony że chcą mi w taki
    sposób zrekompensować dłuższy niż obiecany czas bez mojego auta,
    ale samochodu z wypożyczalni nie potrzebuję, wolałbym jakiś upust
    z ceny naprawy :-)))))

  • 64. Data: 2018-11-06 15:09:43
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2018-11-04 o 17:30, Irek.N. pisze:
    > A tak na serio, bardzo wygodne auto.

    Ale Volvo, czy BMW?
    Rozumiem, że jedynie słuszne dalej w rodzinie?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 65. Data: 2018-11-06 18:17:20
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Ale Volvo, czy BMW?
    > Rozumiem, że jedynie słuszne dalej w rodzinie?

    Oczywiście V. Jak najbardziej :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 66. Data: 2018-11-06 18:19:29
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > W swoim segmencie jest to jak najbardziej klasa premium. Jakość
    > plastików o niebo lepsza niż np w Toyotach.

    A widzisz, tak na to nie popatrzyłem. Dzięki.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 67. Data: 2018-11-06 20:36:05
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-11-04 o 13:52, RadoslawF pisze:

    > Strata czasu a bywa że i suchego ubrania jak deszcz leje.

    Ale spalenie żarówki unieruchamia silnik czy jak? Nie da się podjechać
    chociażby na parking kryty do pierwszej lepszej galerii?

    --
    Irokez

  • 68. Data: 2018-11-07 02:30:28
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:

> [...]
    > sposób zrekompensować dłuższy niż obiecany czas bez mojego auta,
    > ale samochodu z wypożyczalni nie potrzebuję, wolałbym jakiś upust

    Odebrałem autko od mechanika...
    Jeździ.

    Podolewali dodatkowo płynów ustrojowych.
    Faktura zawiera dwa upusty, w sumie około $100 upustu (jeden nazwany
    customer satisfaction discount a drugi labor discount).
    Cała faktura na niecałe $800 brutto czyli mniej niż pierwotnie obiecali -
    ładnie się zachowali, dotrzymali słowa - zadowolony jestem.

    Dziś już ciemno ale jutro zanurkuję pod auto zobaczę jak to tam wygląda...
    noni włożę spowrotem przekaźnik od świateł dziennych który wyjąłem
    profilaktycznie jadąc do mechanika bez sprawnego alternatora.

  • 69. Data: 2018-11-07 02:39:14
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-07 o 02:30, Pszemol pisze:
> [...]

    > Cała faktura na niecałe $800 brutto czyli mniej niż pierwotnie obiecali -
    > ładnie się zachowali, dotrzymali słowa -

    Nie mieli w łikend robić?

  • 70. Data: 2018-11-07 03:47:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kk" <k...@o...pl> wrote in message news:prtfoc$h31$2@news.icm.edu.pl...

    > Nie mieli w łikend robić?

    Tego słowa nie dotrzymali, ale dotrzymali słowa że będzie upust za to, że
    nie dotrzymali pierwszego :-)