  • 71. Data: 2018-11-07 08:43:25
    Temat: Re: Niemiecka myśl techniczna: p ół dniówki na wy mianę alternato ra!
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-07 o 03:47, Pszemol pisze:

    > Tego słowa nie dotrzymali, ale dotrzymali słowa że będzie upust za to,
    > że nie dotrzymali pierwszego :-)

    Zepsuty zegarek dwa razy na dobę pokazuje dobrą godzinę

  • 72. Data: 2018-11-07 08:54:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 7 listopada 2018 08:43:37 UTC+1 użytkownik kk napisał:

    > Zepsuty zegarek dwa razy na dobę pokazuje dobrą godzinę

    Zepsuty bo urwane wskazówki tez?

  • 73. Data: 2018-11-07 11:22:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-11-06 o 20:36, Irokez pisze:

    > Ale spalenie żarówki unieruchamia silnik czy jak? Nie da się podjechać
    > chociażby na parking kryty do pierwszej lepszej galerii?

    Jak o spalonej żarówce dowiesz się od policjanta to już się nie da.

    Pozdrawiam

  • 74. Data: 2018-11-07 13:06:52
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    kk <k...@o...pl> wrote:

    > Zepsuty zegarek dwa razy na dobę pokazuje dobrą godzinę

    Mogli zachowac się jak przewidywał JF: oszacowalismy robote na $880 ale
    samochod nie dal sie rozkrecic, trzeba bylo tu i tam palnikiem, tu i tam
    urwane łby śrób rozwiercać i robota zamiast 4 godzin trwała 7 godzin. Więc
    należy się $1200.

    Nie zrobili tego. Więc albo z tym czasem naprawy to była tylko ściema,
    wymówka od złego rozplanowania napraw na szychtę lub brak mechaników albo
    faktycznie nie radzili sobie z naprawa i rzeczywiscie trwala dłużej niż im
    książki serwisowe podpowiadali i w tym wypadku nie zarobili na tym tyle ile
    mogli zarobic, zwłaszcza że dorzucili dyskont.

  • 75. Data: 2018-11-08 01:32:35
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-07 o 13:06, Pszemol pisze:

> [...]
    > książki serwisowe podpowiadali i w tym wypadku nie zarobili na tym tyle ile
    > mogli zarobic, zwłaszcza że dorzucili dyskont.

    Bardzo mnie wzrusza twoje frajerstwo :-)

  • 76. Data: 2018-11-08 13:58:50
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    kk <k...@o...pl> wrote:

    > Bardzo mnie wzrusza twoje frajerstwo :-)

    Wytłumacz mi, proszę.

  • 77. Data: 2018-11-08 14:20:53
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 7 listopada 2018 13:06:54 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

> [...]
    > książki serwisowe podpowiadali i w tym wypadku nie zarobili na tym tyle ile
    > mogli zarobic, zwłaszcza że dorzucili dyskont.

    To jest pewna metoda na usprawiedliwienie wysokich stawek w ogolnosci.
    Ile oni maja stawke godzinowa? 50USD? 70USD?
    Pracownik w tym czasie dostanie góra 30-40.
    Reszta to utrzymanie warsztatu i zysk. Narzedzia czesto mechanicy maja miec swoje.

    Dlatego jak sie przeciaglo to abys czul ze oni sa mili to rezygnuja z czesci zysku.

    Ja tez mialem ciekawa stycznosc z warsztatami ale po polnocnej stronie jezior. I tez
    sie zdziwilem ze jak mialo byc 600CAD to bylo.

    Ale tak czy owak, tanio nie jest i maja z czego spuszczac.

  • 78. Data: 2018-11-08 14:28:29
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 08 Nov 2018 05:20:53 -0800, sczygiel wrote:
    > Ale tak czy owak, tanio nie jest i maja z czego spuszczac.

    Nic to tylko robotę rzucić i warsztat zakładać :)

    Mateusz

  • 79. Data: 2018-11-08 16:21:08
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > jezior. I tez sie zdziwilem ze jak mialo byc 600CAD to bylo.
    >
    > Ale tak czy owak, tanio nie jest i maja z czego spuszczac.

    Nie mam złudzeń: warsztaty się tworzy aby zarabiać pieniądze. Na częściach,
    na olejach, na robociźnie.

    Po prostu mogłoby być gorzej :-)

  • 80. Data: 2018-11-09 13:37:39
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-08 o 16:21, Pszemol pisze:

    > Nie mam złudzeń: warsztaty się tworzy aby zarabiać pieniądze. Na częściach,
    > na olejach, na robociźnie.
    >
    > Po prostu mogłoby być gorzej :-)

    Mogłeś być jeszcze większym frajerem? :-)