  • 61. Data: 2017-06-27 23:00:47
    Temat: Re: Nieudana naprawa
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Problemy z masą są zawsze najciekawsze do usuwania :-)

    Dlatego mnie uczyli ze pierwsze co robisz to bierzesz kabel i podłaczasz
    mase bezposrednio na silnik.
    Ale tutaj mechanior mowi ze wszystkie połaczenia i masy posprawdzał.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 62. Data: 2017-06-27 23:01:18
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Dlatego mnie uczyli ze pierwsze co robisz to bierzesz kabel i podłaczasz
    > mase bezposrednio na silnik.

    Opisz to dokładniej...
    Co to znaczy "bierzesz kabel" - co łączysz z czym konkretnie?

    > Ale tutaj mechanior mowi ze wszystkie połaczenia i masy posprawdzał.

    Może sprawdził ale nie tak jak trzeba?

  • 63. Data: 2017-06-28 00:29:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Wade fabryczna to ty masz. Az do usa musiales jechac
    > zeby znalezc sie w spoleczenstwie takich jak ty szczuploglowych.

    :-) widzę, że niechcący zraniłem Ci serce krytykując Twoje
    nieudolne metody diagnostyczne... no cóż, przepraszam ;-)

  • 64. Data: 2017-06-28 00:38:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:oiua5c$upj$1@mx1.internetia.pl...

    > Sam się wziął i uszkodził... jasne.
    >
    > Inna sprawa, że nie wiadomo czy ktoś wcześniej krzywo tej sondy nie
    > wkręcił
    > na siłę.
    > ---
    > Masz zadatki na fachowca

    Jeszcze jedna mi się myśl nasunęła w tym temacie...
    Mianowicie z mechanikiem samochodowym jest tak jak z dentystą:
    albo mu ufasz i traktujesz jego diagnozę z należytym szacunkiem
    albo nie ufasz i wątpisz we wszystko co mówi. Dentysta Ci mówi
    panie, masz pan dziurę w górnej czwórce i też zwykle nie jesteś
    w stanie samemu ocenić czy dentysta Cię nie chce naciągnąć na
    kasiorę, bo przecież z każdą małą dziurką nie będziesz chodził do
    drugiego po drugą opinię - to samo z mechanikiem - albo się umawiasz
    na robotę zrobioną i mu ufasz albo robisz teatrzyk z wchodzeniem
    do warsztatu i patrzeniem na ręce gdy auto na podnośniku...

    Ja mam problem z zaufaniem mechanikom, więc staram się naprawiać
    auta swoje samemu, tam gdzie mogę samemu sobie zaufać :-)
    Wiercić we własnych zębach jeszcze nie próbowałem, ale też mnie korci ;-))

  • 65. Data: 2017-06-28 01:04:14
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-27 o 21:19, Pszemol pisze:

    > Nie, po prostu w ubiegły weekend wymieniałem właśnie sondę lambda w moim
    > starym Passacie. Po długich zmaganiach i moczeniu w WD40 byłem w stanie
    > ruszyć 1/4 obrotu i wydawało mi się że najgorsze za mną... Bardzo się
    > myliłem - gwint był skopany i widać to było po wykręceniu sondy:
    > spłaszczone zwoje, krzywo wkręcone na chama.
    >
    > Nową wkręcić na to miejsce też była fajna zabawa.... pół obrotu w prawo i
    > kicha, trzeba ćwierć obrotu w lewo, potem znowu poszło pół obrotu w prawo i
    > tak dalej, aż do całkowitego wkręcenia.

    Czyli zjebałeś zjebane :) Gwintownik to dla Ciebie jakaś tajna
    inskrypcja pewnie :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 66. Data: 2017-06-28 01:09:23
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-28 o 00:38, Pszemol pisze:
    [...]

    > Wiercić we własnych zębach jeszcze nie próbowałem, ale też mnie korci ;-))

    Polecam spróbować :) Zdrowy rozsądek to podstawa do szczegółowych
    rozważań. Jeśli, tak jak u ciebie, nie poparty wiedzą podstawową to
    polecam nakręcić filmik i na YT wrzucić, przynajmniej będziesz miał
    wejścia :)...to się zdarza bardzo często, że inni, chcąc oglądać czyjąś
    głupotę płacą więcej niż za rzetelną wiedzę, która dla nich jest po
    prostu nudna i najczęściej jej nie rozumieją :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 67. Data: 2017-06-28 03:20:50
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Czyli zjebałeś zjebane :) Gwintownik to dla Ciebie jakaś tajna
    > inskrypcja pewnie :)

    Nowy ostry gwint na nowej sondzie robił za gwintownik :-)

    A'propos - co to za gwint jest? Jaki gwintownik trzeba mieć?

  • 68. Data: 2017-06-28 03:26:02
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > rozważań. Jeśli, tak jak u ciebie, nie poparty wiedzą podstawową to
    > polecam nakręcić filmik i na YT wrzucić, przynajmniej będziesz miał

    Jakoś mnie to nie kręci - a z tym dentystą to był żarcik :-)

    > to się zdarza bardzo często, że inni, chcąc oglądać czyjąś
    > głupotę płacą więcej niż za rzetelną wiedzę, która dla nich jest po
    > prostu nudna i najczęściej jej nie rozumieją :)

    To skoro nie rozumieją to skąd wiedzą, że oglądają głupotę?

    Moim zdaniem trzeba mieć wiedzę aby odróżnić rzetelne wideo od
    amatorszczyzny.

  • 69. Data: 2017-06-28 07:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Opisz to dokładniej...
    > Co to znaczy "bierzesz kabel" - co łączysz z czym konkretnie?

    Mase z aku z jakas metalowa czescia silnika.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 70. Data: 2017-06-28 09:20:07
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    http://bfy.tw/CY9Q

    --