  • 11. Data: 2014-07-25 09:44:07
    Temat: Re: Nokia Lumia 520 i Windows Phone 8
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Fri, 25 Jul 2014 07:24:18 +0200, B.G napisał(a):

    > Nie wiem jak w WP8. Fajsbuka nie używam na telefonie.

    W WP8 można filtrować kontakty na liście. Można ustawić czy ma pokazywać
    na liście kontakty z googla, outlooka, exchange, skypa. Facebooka nie mam
    ale zdziwiłbym sie gdyby w tym wypadku sie nie dało.

  • 12. Data: 2014-07-25 12:35:12
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "qrt" <...@i...jakis>

    > system podstawowe filtrowanie zapewnia.
    > Czyli poprostu można numery blokować.

    A nie widzę takiej funkcji w moim i nawet myślałem, że tego system w ogóle
    nie umożliwia, ale faktycznie są różne programy to widać w WP8 już można

  • 13. Data: 2014-07-25 15:26:46
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-25 00:38, Wiwo pisze:

    > Dla mnie Windows Phone w telefonach to jakaś porażka. Taki przykład. Z
    > telefonu z androidem chcieliśmy przesłać zdjęcie na lumię (nie
    > pamiętam modelu, na pewno lumia i windows). W zasadzie nic prostszego.
    > Odpalamy BT i leci. O nie... Nie da się.
    >
    > Wiwo

    Bo ty wydajesz się szukać czegoś więcej niż telefonu. Dla mnie czysty
    głos, dobry zasięg i jeszcze parę sprawnie działających drobnostek
    wystarczy żeby telefon nazwać - dobrym.

  • 14. Data: 2014-07-25 15:33:32
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-24 21:07, atm pisze:

    > http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/yanosik/
    d3cf38aa-8187-40d8-8030-25091ca592aa

    Dzięki. Następnym telefonem prawie na pewno będzie Nokia, być może Lumia
    630 dualsim.

  • 15. Data: 2014-07-25 15:39:34
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-07-25 15:33, Trybun wrote:

    d3cf38aa-8187-40d8-8030-25091ca592aa

    > Dzięki. Następnym telefonem prawie na pewno będzie Nokia, być może Lumia
    > 630 dualsim.

    Sądze, ze po update do wp 8.1 mozna dac temu systemowi szanse. Znam
    kilka osob, ktore sa bardzo zadowolone z tandemu Nokia/MS (nie sa
    geekami). Ja zas jestem pod duzym wrazeniem wykonania modelu 925.

  • 16. Data: 2014-07-25 16:00:02
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-07-25 00:38, Wiwo wrote:

> [...]
    > BT i leci. O nie... Nie da się. Pytanie do wujka G i okazuje się, że ten
    > telefon owszem ma BT, ale tylko do użytku z zestawem słuchawkowym.

    Nieprawda, przed chwila przeslalem zdjecie - idzie bez zadnych
    problemow, w obie strony.

    > Owszem, mają być jakieś aplikacje które to obchodzą, ma niby być jakaś
    > aktualizacja, która to rozwiązuje, ale trzeba pokombinować. No to krok
    > drugi. Przerzucimy przez laptopa. Nic prostszego, podłączamy kabelek i
    > wrzucamy fotki. O nie. Nie da się. Trzeba ciągnąć kobylastą aplikację
    > (zune) i dopiero można coś kombinować. Po instalacji niby widać pamięć
    > telefonu, ale fotki nie chciały się przegrać. Nie było czasu, daliśmy
    > spokój.

    Nieprawda, po podlaczeniu do komutera jest widoczna zarowno zawartosc
    pamieci wbudowanej jak i karty SD.

    > Inny przykład. Kumpel loguje się do srajbuka na lumii. I nagle okazuje
    > się, że w kontaktach telefonu ma jedno wielkie śmietnisko. I nie da się
    > wyłączyć synchronizacji kontaktów ze srajbuka w telefonie. Naczynie
    > powiązane, używasz aplikacji na telefonie, to musisz mieć kontakty z
    > tego gówna, nie chcesz mieć, to loguj się przez www.

    Tego nie chce sprawdzac. FB na komorce to ostatnia aplikacja, ktora
    chcialbym instalowac.

    > Ja wiem, że zaraz odezwą się użytkownicy WP i wyjaśnią jaki byłem głupi
    > i czego nie umiałem zrobić. Pewnie gdyby mi się chciało z tym systemem
    > zapoznać, to temat byłby do ogarnięcia. Tylko nie o to chodzi. Takie
    > podstawowe funkcje, powinny być zaimplementowane domyślnie i działające.
    > I pomijam fakt, że do mnie nie przemawia filozofia kafli, to subiektywna
    > ocena.

    Tu nie ma zadnych trickow, skorzystalem z podstawowej, wbudowanej
    fukcjonalnosci WP 8.0.

  • 17. Data: 2014-07-26 00:29:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 25 Jul 2014 07:24:18 +0200, B.G napisał(a):

    > Z innych ówczesnych braków... Radio FM jest w WP8.

    I dopiero od Lumia Black w górę da się odtworzyć backup PO konfiguracji
    Wifi i 3G.
    Od 8.1 (czyli Lumia Cyan) ma być epokowa zmiana - backup ma obejmować
    również apki!!! Co za szaleństwo..
    Jak już wreszcie MS to wypoci.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 18. Data: 2014-07-27 08:31:44
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-25 15:39, atm pisze:

> [...]
    > kilka osob, ktore sa bardzo zadowolone z tandemu Nokia/MS (nie sa
    > geekami). Ja zas jestem pod duzym wrazeniem wykonania modelu 925.

    Znajomy ma Lumię 625. Nie jestem pewien jaki ona ma już ten nowszy
    system, ale telefon robi bardzo dobre wrażenie. I nie to abym miał do
    swojego obecnie posiadanego telefonu z Androidem jakieś maga krytyczne
    uwagi, ale po prostu chciałbym spróbować czegoś innego.
    925, ze względu na cenę raczej nie wchodzi w rachubę... ;-)

  • 19. Data: 2014-07-31 09:55:33
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Nieprawda, przed chwila przeslalem zdjecie - idzie bez zadnych problemow,
    > w obie strony.

    Wyżej B.G. potwierdza, że te problemy występowały w starszej wersji, więc
    nie zarzucaj mi pisania nieprawdy.

    > Tu nie ma zadnych trickow, skorzystalem z podstawowej, wbudowanej
    > fukcjonalnosci WP 8.0.

    Nie wiem jaka wersja była na tamtym telefonie, faktem jest, że takie
    problemy napotkałem.

    Wiwo

  • 20. Data: 2014-07-31 10:03:16
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-07-23 21:58, B.G pisze:
    > Cześć.
    > Kupiłem kilka miesięcy temu L520, robiąc to dlatego, że jest to
    > najtańszy WP8.
    > Chciałem _tylko_ zobaczyć co i jak w tym OS-ie, a następnie go sprzedać.
    > Jednak nie sprzedałem i uważam że jest to najtrafniej zainwestowane
    > przeze mnie kilka stów (400zł) od dłuższego czasu.

    Dzięki za obszerne info. Tego mi potrzeba, bo nie znam nikogo, kto
    posiada taki telefon, żeby podpytać i pooglądać, a w sieci widziałem
    trochę filmów z tym, trochę poczytałem i wygląda zachęcająco.

    Możesz jeszcze napisać jak wygląda sprawa aparatu? Dobrze robi się tym
    zdjęcia? Są przyzwoitej jakości, czy raczej marne? Wiem, że nie ma lampy
    błyskowej. I źle i dobrze. Jak widzę efekty z lampy ledowej, to mi się
    śmiać chce, bo te zdjęcia wychodzą okropne. W moim obecnym SE K800i jest
    dość fajna lampa błyskowa, choć o małym zasięgu i trochę jestem
    przyzwyczajony do tego. No ale ten telefon powoli już umiera i dlatego
    rozglądam się za nowym.

    > Czekam z lekką już niecierpliwością na update do WP8.1... i jeśli będzie
    > tam to co zapowiadają... to kupię za jakiś czas porządniejszą (pewnie
    > droższą z min 1GB RAM-u) "słuchawkę" z tym systemem.

    Czy update systemu do 8.1 jest bez problemu możliwy w tej Nokii L 520?

    > Ma co prawda kiepski nieco wyświetlacz (okropnie się palcuje i odbija
    > światło), brak przedniej kamery.. ale to nie tragedia w konfrontacji z
    > ceną.

    Kiepski, bo się palcuje, czy kiepski, bo źle wygląda obraz, który on
    pokazuje? Jakieś problemy z kątami widzenia, kolorami, albo na słońcu?

    > Najlepiej sprawdź sam. Ale jak nie jesteś jakoś uzależniony od
    > brandzloida - to będziesz raczej zadowolony.

    Totalnie nie jestem uzależniony, bo mam obecnie telefon SE K800, który
    nie wie co to android;) Na razie androida oglądałem w telefonie żony i u
    znajomych, ale mnie nie powalił. Stąd też rzut okiem w stronę WP8

    > Tak samo - na WP8 jest "kupa" bezpłatnych programów.

    Ok, fajnie :)

    > Ja pozbyłem się bez żalu Androida.
    > Prywatnie używam wspomnianej Lumii. Jako maszynka do "wszystkiego"
    > spisuje się naprawdę zgrabnie.
    > Natomiast do pracy - do naprawdę ciężkiej orki SMS-ami - często
    > kilkadziesiąt na dzień - i podobnej ilości rozmów - używam E72.
    > W takim zastosowaniu - dachówki nie są w stanie konkurować z sensownym
    > klasykiem z _realną_ klawiaturą.

    Z tym pewnie też będę miał problem, bo się muszę przestawić z klawiatury
    na dotyk. Ale ogólnie pisanie smsów na tym nie przysparza problemów?

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/