  • 11. Data: 2010-01-08 20:37:25
    Temat: Re: Nokia + zewnetrzny wzmacniacz.
    Od: MoRan Zrzędziejewicz <m...@e...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> znów zabłysnął:

    Ty miszczu napisałeś w temacie "Nokia + zewnętrzny wzmacniacz" tylko tyle:

    >Co to są "zaklucenia"??

    Do kogo albo czego warto Ciebie przyrównać? A może autor wątku zapraszał
    do niego podwórkowych ekspertów od ortografii?

  • 12. Data: 2010-01-08 20:51:45
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-01-08 21:37, MoRan Zrzędziejewicz napisał/a:

    > Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> znów zabłysnął:

    Normalnie zapytałem się bo chciałem wiedzieć co "twórca" wątku miał na
    myśli ;)

    > Do kogo albo czego warto Ciebie przyrównać? A może autor wątku zapraszał
    > do niego podwórkowych ekspertów od ortografii?

    Tak, np. takiego błazna jak Ty. Po ch.. się odzywasz?

    --
    Cz.

  • 13. Data: 2010-01-08 21:36:41
    Od: MoRan Zrzędziejewicz <m...@e...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> nie przestaje "błyszczeć":

    > Normalnie zapytałem się bo chciałem wiedzieć co "twórca" wątku miał na
    > myśli ;)

    Widzę, jak Ci imponuje styl moderatorów z elektrody. Inaczej byś ich
    nie naśladował i nie przenosił do usenetu dowcipów drugiej świeżości.

    Złóż podanie i wyliż kilka czekoladowych rowów. Może Cie do swojego grona
    przyjmą?

    > Tak, np. takiego błazna jak Ty. Po ch.. się odzywasz?

    Błysnąłeś znajomością ortografii. Teraz kolej na merytoryczną odpowiedź
    autorowi wątku. Odważysz się, Miszczu?

  • 14. Data: 2010-01-08 21:38:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Czarek,

    Friday, January 8, 2010, 7:27:08 PM, you wrote:

    > Ciebie to szkoda z czymkolwiek i kimkolwiek porównywać, bo się
    > wpierniczasz tam gdzie cie nie proszono.

    Nie karm tchórzliwego trola, który tak wstydzi się własnego nazwiska,
    że przekręca cudze.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2010-01-08 22:13:24
    Od: MoRan Zrzędziejewicz <m...@e...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> na taki się koncept
    wzmógł:

    > Nie karm tchórzliwego trola, który tak wstydzi się własnego nazwiska,
    > że przekręca cudze.

    O! Zaszczycił nas Jaśnie Wielmożny, tfu! Mości Opiekun Działu. Jakaś
    moderatorska porada dla autora wątku?
    Czy jak zwykle - połajanki dla lamerów i pompowanie balona p.t. własne ego?

  • 16. Data: 2010-01-08 22:33:36
    Od: MoRan Zrzędziejewicz <m...@e...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wykoncypował takie cóś:

    > Nie karm tchórzliwego trola, który tak wstydzi się własnego nazwiska,
    > że przekręca cudze.

    Ja przekręcam nazwiska? A znasz jeszcze kogoś, kto ma w środku imienia albo
    nazwiska wielkie litery?