  • 11. Data: 2017-04-21 18:18:08
    Temat: Re: "Nowe Karty" w VM
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-04-21 o 16:49, RadoslawF pisze:

    > Zapytaj dzieciaka sąsiadów, będzie wiedział.
    >

    > Pozdrawiam

    To tylko takie spekulacje, czy sam wypraktykowałeś?

  • 12. Data: 2017-04-21 18:51:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    W dniu 2017-04-21 o 16:52, Alzem ??????????? pisze:

    >No tak, to logiczne - nie ma już nowych telefonów ze standardem innym
    >niż nano, a stare karty tylko mini i micro. Dzięki za info.

    I tak sami by wymieniali ?

    Nie jest to jakas USIM, pod LTE ?

    J.

  • 13. Data: 2017-04-21 19:11:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-04-21 o 18:18, Trybun pisze:

    > To tylko takie spekulacje, czy sam wypraktykowałeś?

    Na razie udowodniłeś że pojęcia nie masz jak sprawdzić czyjś
    numer telefonu. Teraz udowadniasz że nie przyznasz się do niewiedzy
    tylko zatrolujesz dyskutanta tekstem jaki napisałeś.
    Już z niecierpliwością czekam co jeszcze napiszesz.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2017-04-21 20:54:24
    Od: Krzysztof Staniorowski <n...@k...net>

    Trybun <c...@j...ru> wrote:

    > No tak, to logiczne - nie ma już nowych telefonów ze standardem innym
    > niż nano, a stare karty tylko mini i micro. Dzięki za info.

    Wygląda na to, że zmiana dotyczy tylko użytkowników z najstarszymi kartami
    SIM. Nie dostałem SMSa z propozycją wymiany karty, mam natywnie nano SIM
    (była do wyłamania z opcją wyboru także mini i micro).

    --
    Sent from my iPad via NewsTap :-)

  • 15. Data: 2017-04-22 09:39:59
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-04-21 o 18:51, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > I tak sami by wymieniali ?
    >
    > Nie jest to jakas USIM, pod LTE ?
    >
    > J.

    Nie, moja choć barrdo stara, to jednak LTE obsługuje. No sami, bo
    fizycznie chyba nie maja placówek na terenie PL w których top sam klient
    mógłby dokonać wymiany karty.

  • 16. Data: 2017-04-22 09:40:56
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-04-21 o 20:54, Krzysztof Staniorowski pisze:

    > Wygląda na to, że zmiana dotyczy tylko użytkowników z najstarszymi kartami
    > SIM. Nie dostałem SMSa z propozycją wymiany karty, mam natywnie nano SIM
    > (była do wyłamania z opcją wyboru także mini i micro).

    Na mojej są tylko dwie opcje - mini i micro.

  • 17. Data: 2017-04-22 09:41:43
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-04-21 o 19:11, RadoslawF pisze:

> [...]
    > tylko zatrolujesz dyskutanta tekstem jaki napisałeś.
    > Już z niecierpliwością czekam co jeszcze napiszesz.

    Nic nie udowadniałem, to Ty starasz się udowadniać że gdy czegoś nie
    wiesz to z problemem najlepiej do dzieciaka sąsiada. I kto tu "troluje"
    (cokolwiek to znaczy) ględzeniem dla zwykłego ględzenia. Zaraz będzie
    tona tekstu, a co wniosłeś do sprawy..

  • 18. Data: 2017-04-22 11:50:12
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 19 Apr 2017 16:06:27 +0200, Trybun <c...@j...ru> wrote:

    >Czym one się różnią od tych używanych dotychczas?

    http://forum.android.com.pl/topic/292936-wymiana-kar
    ty-sim-na-now%C4%85-generacj%C4%99/

    Czyli na dzień dzisiejszy niczym, z punktu widzenia usera ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2017-04-22 14:19:51
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-04-22 o 11:50, j...@i...pl pisze:

    > http://forum.android.com.pl/topic/292936-wymiana-kar
    ty-sim-na-now%C4%85-generacj%C4%99/

    > Czyli na dzień dzisiejszy niczym, z punktu widzenia usera ;)

    No, niekoniecznie. To są stosunkowo stare wiadomości, może na dzień
    dzisiejszy ta wymiana daje również możliwość wyboru standardu (nano) karty.

  • 20. Data: 2017-04-22 15:29:46
    Od: f...@g...com

    Kuźwa, 3 minuty i odpowiedź.
    https://www.facebook.com/VirginMobilePolska/posts/25
    8252567970763?comment_id=258253614637325&notif_t=sha
    re_comment&notif_id=1492864673385555

    Franek. M.