  • 11. Data: 2009-01-07 20:32:42
    Temat: Re: Nowe pakiety cyfry+
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    Robert_J pisze:
    > zamieszczenie w widocznym miejscu tego numeru 0-22 :-).

    No ale co to poprawia, jak kręcisz z tego samego stacjonarnego? Chyba że
    masz naliczanie sekundowe, ale wtedy z reguły jest opłata za nawiązanie,
    albo "płatna z góry cała minuta". No chyba że wybierzesz komórkę, ale i
    tak łyka jakieś 5 groszy za ten komunikat...
    Ja się wycwaniłem i dzwonię do lokalnych Biur, a nie na główną linię.

    --
    Alf/red/

  • 12. Data: 2009-01-08 07:38:21
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

> [...]
    > albo "płatna z góry cała minuta". No chyba że wybierzesz komórkę, ale i
    > tak łyka jakieś 5 groszy za ten komunikat...

    A przeczytałeś mojego ostatniego posta? ;-) Tego z 19.08?

  • 13. Data: 2009-01-08 08:11:10
    Od: "P.Gawryjolek" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A przeczytałeś mojego ostatniego posta? ;-) Tego z 19.08?
    Wszystko się zgadza o czym mówicie każdego to wkurza ale chyba odeszliśmy
    nieco od tematu.
    Wysłalem maila na stronę c+ trzy dni temu ico ? i nic...
    Czy ktos może ma jakieś bliższe informacje bo w eterze też cisza Pozdrawiam.

  • 14. Data: 2009-01-08 08:13:48
    Od: "P.Gawryjolek" <p...@g...pl>

> [...]
    >
    > A przeczytałeś mojego ostatniego posta? ;-) Tego z 19.08?

    >Wszystko sie zgadza o czym mówicie mnie tez to wkurza. Ale chyba odeszliśmy
    Czy ma może ktoś jakieś bliższe informacje bo w eterze cisza. Wysłałem maila
    na i ch stronę 3 dni temu i co ? i nic!
    W TV tez się nic nie zmieniło Pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-01-08 17:26:54
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    Robert_J pisze:

    > A przeczytałeś mojego ostatniego posta? ;-) Tego z 19.08?

    Masz rację, niepotrzebnie za dużo pogdybałem. Nie zmienia to faktu, że
    dla większości dostarczycieli usług tel nie ma istotnej różnicy między
    połączeniem na 0801 a na 022.

    --
    Alf/red/

  • 16. Data: 2009-01-09 07:54:21
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Masz rację, niepotrzebnie za dużo pogdybałem. Nie zmienia to faktu, że dla
    > większości dostarczycieli usług tel nie ma istotnej różnicy między
    > połączeniem na 0801 a na 022.

    Niech zgadnę... Każdy operator komórkowy ma naliczanie sekundowe, bez
    pobierania opłaty za inicjację połączenia, IPFON też, EasyCall też. Nie wiem
    jak Netie itp, ale sądzę że także. Chyba tylko prehistoryczna Tepsa pobiera
    jeszcze taką opłatę (a i to nie w każdej taryfie), no, może jeszcze jakiś
    jeden zacofany operator :-). Chyba że piszesz o takich dostawcach jak np.
    Multimedia czy UPC, którzy w swoich lokalnych sieciach świadczą też usł.
    telefonu...

  • 17. Data: 2009-01-10 10:23:28
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    Robert_J <r...@w...pl> wrote:
> [...]

    To dlatego Cyfra+ robi w Warszawie wielką rekrutację do swojego BOK...
    Chociaż z potwierdzonych źródeł wiem, że przyjmują każdego jak leci :-)
    Może ktoś zainteresowany? :=]

    --
    gs

  • 18. Data: 2009-01-12 11:31:48
    Od: "P.Gawryjolek" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Sułek" <g...@s...sgh.waw.pl> napisał w wiadomości

    > To dlatego Cyfra+ robi w Warszawie wielką rekrutację do swojego BOK...
    > Chociaż z potwierdzonych źródeł wiem, że przyjmują każdego jak leci :-)
> [...]
    Wracając do tematu: Razem z rachunkami dostałem książeczkę jak zwykle nowy
    regulamin z informacją, że C+ ujednolica pakiety więc policzyłem i wyszło mi
    teraz 9 pakietów w różnych odmianach oraz opcje dodatkowe.Wczoraj dostałem
    po 6 dniach odpowiedź na maila że dokonali zmiany na Podstawowy+ bezpłatnie
    i chyba nawet włączyli to co powyłączli. Nie wiem czy wszystko bo nie
    sprawdzałaem jeszcze. I po co to wszystko było???
    Pozdrawiam PG

  • 19. Data: 2009-01-24 17:50:39
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    P.Gawryjolek <p...@g...pl> wrote:

    > Użytkownik "D@niel" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wyjaśniam: Miałem pakiet podstawowy i dodatkowo 3 wymiary Discovery za 8zł
    > Na podpuchę włączyli Natinal G, 3 kan AXN, Lingua, Religia itp i 3 wymiary
    > discovery
    > Nowy pakiet podstawowy+ zawiera prawie wszystko to samo brak D.World. ale
    > osobiście wolę National.
    > Skoro jest to bezpłatnie to po co było wyłączać?
    > Zmieniłem sobie na ICA tylko ciekawe czy naliczą mi opłatę za rezygnację z 3
    > Discovery?!!! i po co było robić całe zamieszanie.

    Bezpłatnie czy nie, nie mogą zmuszac kogoś by zmienił pakiet na siłę, kiedy klient
    nie chce zmian. Bo np jak klient chciałby D. World a by mu go wyłączyli to by się
    wkurzał. Tak więc opcja zmiany na pakiet z + jest opcjonalna (z wyjątkiem pakietu
    powitalnego i prestiżowego gdzie zmieniania jest automatycznie).

    --
    gs