  • 31. Data: 2017-04-24 19:37:40
    Temat: Re: Nowe samochody elektryczne Volkswagena w cenie spalinowych?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:l...@m...org...
    >Jeśli zaś chodzi o grzanie, to, ZTCW, taka Tesla nie wykorzystuje
    >ciepła
    >wytwarzanego z akumulatorów do grzania kabiny, co jest dosyć dziwne.

    Moze sie kiepsko grzeja.

    Za to elektronika sie bedzie grzala ... ciekawe, czy i tego nie
    wykorzystuja ...

    J.

  • 32. Data: 2017-04-24 20:08:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-04-24 o 12:19, J.F. pisze:
    >Pewnie że prostsze, elektroniki więcej niż mechaniki.

    >Pirus jest tani bo ma śladowe ilości akumulatorów i nie jest żadną
    >hybrydą w pełnym słowa tego znaczeniu, moment z silnika spalinowego
    >jest przez specjalną przekładnię przenoszony na koła, silnik
    >elektryczny w nim to popierdółka na ruszenie z miejsca czy jazdę w
    >korku. Więc jest to nadal zwykłe auto spalinowe z dodatkiem
    >elektrycznym na jazdę po mieście.

    Tym niemniej silnik elektryczny ma, a nawet dwa, do tego stosowna
    elektronike, a nawet dwie.
    To jest sredniej mocy, na chinskie miasta moze by wystarczylo :-)

    J.

  • 33. Data: 2017-04-24 20:51:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Zdecydowanej wiekszosci wystarczy zasieg 50 kilometrow.

    Idioci z Rometa też tak uważali. W efekcie ich wózek akumulatorowy
    się nie sprzedawał. Teraz czekam aż jeszcze większy idiota będzie
    udowodniał że ci co nie kupili mylili się.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2017-04-24 20:58:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-04-24 o 17:16, J.F. pisze:

    > Polo sie sprzedaje, golf i pasat sie sprzedaja, ba - mercedesy sie
    > sprzedaja,
    > to i elektryczny za 50 tys sie sprzeda.

    Kiedy ?
    Bo na razie się nie sprzedaje.
    Sprzedaje się Tesla, głównie dzięki reklamie i zdaje się tylko w USA.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2017-04-24 21:05:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie sprzedawal sie bo to byl wozek akumulatorowy w cenie nowego samochodu z
    klimatyzacja.

  • 36. Data: 2017-04-24 21:32:38
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-04-24 o 16:04, Bolko pisze:
    > Tylko jak na tą tesle mnie bedzie stać to jej akumlatory będą miały 10lat.
    > Dołóż do tego zime grzanie robienie 7km w 40 minut itd.
    > I jaki wtedy będzie miała zasięg?

    Strasznie marudzisz i zakładasz że mieszczuch Kowalski ma jeden samochód
    w dobie dobrobytu :-)
    Zresztą na wyjazdy to może sobie diesla wypożyczyć.

    Baterie Priusa nie padają masowo jak muchy po 10 latach używania.

  • 37. Data: 2017-04-25 14:15:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nie sprzedawal sie bo to byl wozek akumulatorowy w cenie nowego samochodu z
    klimatyzacja.

    Nie był w cenie nowego samochodu z klimatyzacją.
    Sprawdź może ceny zanim kolejny raz się odezwiesz w tym temacie.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2017-04-25 14:19:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-04-24 o 21:32, z pisze:

    > Strasznie marudzisz i zakładasz że mieszczuch Kowalski ma jeden samochód
    > w dobie dobrobytu :-)

    Większość ma jednak jeden.

    > Zresztą na wyjazdy to może sobie diesla wypożyczyć.

    Po co wypożyczać mając "samochód" ?
    I pytanie czy wypożyczalnie będą tyle aut miały w okresie
    świątecznych wyjazdów.

    > Baterie Priusa nie padają masowo jak muchy po 10 latach używania.

    Bo prius ma silnik spalinowy i je ładuje.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2017-04-25 14:37:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wczoraj ceny nie sprawdzalem. Sprawdzilm jak informacja w dzienniku tv byla.
    Trzydziesci kilka tysiecy netto wtedy chcieli. To jest do zaplacenia tyle ze nowy
    spalinowy samochod z klimatyzacja sie kupi.

  • 40. Data: 2017-04-25 18:15:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Wczoraj ceny nie sprawdzalem. Sprawdzilm jak informacja w dzienniku tv byla.
    Trzydziesci kilka tysiecy netto wtedy chcieli. To jest do zaplacenia tyle ze nowy
    spalinowy samochod z klimatyzacja sie kupi.

    No zobacz a ja w tej cenie z klimatyzacją nie znalazłem.
    W europie.
    Podasz linka do tej ceny ?