  • 11. Data: 2017-01-16 03:05:25
    Temat: Re: Nowe ubezpieczenie OC
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 16 Jan 2017 01:14:43 +0100, Nikt napisał(a):

    > nie do końca, znam wielu "bogatych" i wielu "biednych".
    > Wśród bogatych jest o wiele więcej tych, którzy będą się kłócić o każdy
    > grosz i ostro negocjować.

    Negocjować to sobie można w sprawach które nie są obowiązkowe.
    Natomiast ustawa mówi że OC masz obowiązek kupić, za cenę którą
    ubezpieczalnie wraz z KNF ustaliły dla Ciebie jako odpowiednią.
    W razie gdybyś zbyt twardo negocjował, to dostaniesz +1000zł za pierwszy
    dzień przedłużających się negocjacji, +2000zł za tydzień i +4000zł za ponad
    2 tygodnie negocjacji.
    Więc pozycję negocjacyjną mamy niestety dość kiepską ;)

  • 12. Data: 2017-01-16 03:29:19
    Od: Nikt <n...@l...localhost>

    On 2017-01-16 03:05, Tomasz Pyra wrote:

> [...]
    > 2 tygodnie negocjacji.
    > Więc pozycję negocjacyjną mamy niestety dość kiepską ;)

    tylko że ubezpieczalnia nie jest jedna. Przez ostatnie lata zawsze na
    tekst "a w firmie XXX oferują mi OC za XXX zł" cena szła w dół

  • 13. Data: 2017-01-16 08:45:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 stycznia 2017 18:32:28 UTC+1 użytkownik Nikt napisał:
    > rozumiem, że ubezpieczycielowi robi różnicę, czy narobisz szkód na 10k
    > autem wartym 5k, czy autem wartym 500k?

    Co ubezpieczyciel miął na myśli tego nie wiem wiem że wychodzą różne stawki OC przy
    rożnych wartościach tego samego auta.

    > ...i innych parametrów

    wartosci;)

  • 14. Data: 2017-01-16 09:46:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2017 o 17:07, Tomasz Pyra pisze:

    > Inna sprawa że AC na 10 letni samochód to w sumie oszustwo ubezpieczalni -
    > zdajesz sobie sprawę jak to działa i że najdrobniejsza stłuczka to "szkoda
    > całkowita" i grosze do wypłaty?

    Poza jakimiś wyjątkami (typu youngtimer) to w ogóle sam pomysł AC
    takiego auta jest bez sensu (nawet jakby rzeczywiście coś oddawali).
    Samochód nastoletni, wart jakieś 8 tysi. Jak się poważnie zepsuje (tak
    że nie jedzie), to parkujesz z boku, wyciągasz co ważniejsze graty z
    bagażnika, kluczyki kładziesz na kole i jedziesz do domu komunikacją
    miejską czy innym pksem. Potem w googlu sprawdzasz, kto ci go tam
    zezłomuje, dzwonisz i ci pocztą zaświadczenie przyślą.

    Żartowałem - wiem, że za dużo papierologii i aż tak prosto się nie da.

    Shrek/

  • 15. Data: 2017-01-16 10:10:59
    Od: Nikt <n...@l...localhost>

    On 2017-01-16 08:45, Kris wrote:
    > Co ubezpieczyciel miął na myśli tego nie wiem wiem że wychodzą różne stawki OC przy
    rożnych wartościach tego samego auta.

    nie mówisz przypadkiem o OC+AC, jeśli masz możliwość podania wartości auta?

  • 16. Data: 2017-01-16 10:23:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.01.2017 o 10:10, Nikt pisze:

    > nie mówisz przypadkiem o OC+AC, jeśli masz możliwość podania wartości auta?

    NIc dziwnego - ja "od zawsze" ubezpieczam tylko OC a i tak w
    formularzach musisz wypełnić gdzie parkujesz, czy ma uszkodzenia
    blacharskie i inne podobne rzeczy, które wydawałoby się maja znaczenie
    tylko do AC.

    Shrek

  • 17. Data: 2017-01-16 10:27:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >formularzach musisz wypełnić gdzie parkujesz, czy ma uszkodzenia
    >blacharskie i inne podobne rzeczy, które wydawałoby się maja

    A sprawdzales, czy maja wplyw na cene ?
    Moze pojscie na latwizne programistow, moze marketing naciska, zeby
    klientowi zaproponowac dodatkowo AC.

    J.

  • 18. Data: 2017-01-16 10:33:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.01.2017 o 10:27, J.F. pisze:

    > A sprawdzales, czy maja wplyw na cene ?

    Nie - ale przez telefon o to nie pytają, więc sądzę, że nie ma.

    > Moze pojscie na latwizne programistow, moze marketing naciska, zeby
    > klientowi zaproponowac dodatkowo AC.

    Myślę, że jedno i drugie. Po prostu mają ten sam formularz, a i jak się
    bawią w big data, to zawsze lepiej (przynajmniej teoretycznie) zassać
    więcej danych.

    Shrek

  • 19. Data: 2017-01-16 11:07:07
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-01-16 o 10:27, J.F. pisze:

    > A sprawdzales, czy maja wplyw na cene ?

    Takie parkowanie w garażu indywidualnym mogłoby mieć wpływ, zawsze to
    mniejsze prawdopodobieństwo że przerysujesz kogoś na parkingu przed
    blokiem :)

  • 20. Data: 2017-01-16 18:17:54
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A którym byś się podłożył Bentleyowi, żeby poszło z Twojego OC?

    -----