  • 31. Data: 2019-09-30 13:51:10
    Temat: Re: Nowości z BD
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 września 2019 03:33:59 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > Mozesz cos wiecej ?
    > Bo o ile ogniwa paliwowe na wodor to celny strzal, to ogniwa troche
    > waza, zbiorniki troche waza ... ale nie trzeba tlenu wiezc, czy innych
    > materialow - narzut akumulatorow jest olbrzymi ...

    Zgadza się.

  • 32. Data: 2019-09-30 13:51:42
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 września 2019 17:28:44 UTC+9 użytkownik robot napisał:

> [...]
    > w ilościach użytecznych. A może jestem niedoinformowany i coś się zmieniło?

    Mieliśmy już potrafić, ale dobra zmiana.

  • 33. Data: 2019-09-30 21:05:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Zgadza się.

    Chcialem jakies szczegoly techniczne ... ale google znalazlo:

    http://www.doosanmobility.com/en/products/powerpack/

    Dosc duze te drony, bo ~2m rozpietosci, ale powerpack ciekawy - 12kg,
    2.6kW, zapasowy akumulator ...
    Ciekawe jak z trwaloscia.
    Ale jesli robia samochody, to chyba juz dosc trwale.

    Zbiornik ma 7 lub 10 litrow ? i 350 bar ?

    Ceny co prawda jeszcze nie podaja - musi cos wstydliwego :-)

    Tankowania wodoru jakby na razie nie przewiduja - tzn wymiane butli
    chyba tylko, czy klientow nie zrazi ...

    Hm, cos mi sie tu nie zgadza.
    Zbiornik 10.8l powinien miescic ok 0.3kg wodoru.
    ~42 MJ lub 11kWh.

    A on tu daje 2.6kW przez 2h ... sprawnosc ok 50%. troche miernie ...

    J.

  • 34. Data: 2019-09-30 21:55:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 24 Sep 2019 17:38:58 +0200, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
    > https://youtu.be/_sBBaNYex3E
    > Teraz jedyny problem to zasilanie.

    A spota można już kupić, ruszyła promocja:
    https://youtu.be/wlkCQXHEgjA

    --
    Marek

  • 35. Data: 2019-09-30 23:13:22
    Od: 4...@g...com

    Na koncu filmu widac ze sie juz w pary dobieraja. Rozgonic teraz bo za chwile moze
    juz sie nie dac jak robocice w ciazy beda pod ochrona. Chyba ze blaszaki teczowe,
    wtedy ok.

  • 36. Data: 2019-10-03 19:19:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    wrote:

    >A spota można już kupić, ruszyła promocja:
    >https://youtu.be/wlkCQXHEgjA

    Ciekawe jak wyglada programowanie od strony klienta.
    Przy takich mozliwosciach chyba nie tak latwo przekazac czego sie od
    niego chce.

    No coz - krok nastepny - dorobic rece i niech biegaja po magazynach
    Amazona ? :-)

    J.

  • 37. Data: 2020-12-29 22:37:03
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Gdyby ktoś nie śledził.
    > Atlas robi wrażenie.
    > https://www.youtube.com/watch?v=LikxFZZO2sk

    No i ciąg dalszy.

    https://youtu.be/fn3KWM1kuAw

    Robert

  • 38. Data: 2021-01-01 13:06:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 29 Dec 2020 22:37:03 +0100, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
    > https://youtu.be/fn3KWM1kuAw

    Czy ruchy są zaprogramowane czy wynikają z własnej inwencji robota i
    czucia muzyki? Bo jeśli to pierwsze to cóż - ruch to ruch, można
    spawać, można się bujać, nic szczególnego.

    A tak przy okazji, ktoś może się natknął na przydatne użycie ich
    "psa" (bo chyba komercyjnie tylko on jest dostępny)?
    Dostało go kilku youtuberów, oczywiście powstały filmy z zachwytem
    ale co dalej? Wygląda na to, że na drugi dzień już się tym znudzili
    lub zapomnieli. Jak każdym gadżetem, który promują.
    Czyli co, wysublimowany i drogi gadżet?

    --
    Marek

  • 39. Data: 2021-01-03 09:56:35
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Robert Wańkowski wrote:

    > Gdyby ktoś nie śledził.
    > Atlas robi wrażenie.
    > https://www.youtube.com/watch?v=LikxFZZO2sk

    Film jest z 2018, a mamy 2021. Ciekawe, co w tym czasie mu dorobili.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 40. Data: 2021-01-03 09:59:03
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    WM wrote:

    > Będzie ciekawie jak takie stwory wyskoczą z okopów i tyralierą ruszą do
    > ataku z erkaemem w każdej ręce :)

    I pobiegną na roboty strony przeciwnej. O ile w ogóle pobiegną w tę
    stronę, którą sobie założyłeś, bo tu też się będzie można zdziwić. :)

    Pozdrawiam, Piotr