  • 11. Data: 2018-07-09 20:32:56
    Temat: Re: Nowy Naviexpert - alternatywne trasy online i ogr. prędkości
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09-07-2018 o 19:15, j...@i...pl pisze:

    > Opcja jest niedopracowana. Na kiego mi np. informacja o alternatywnej
    > trasie +80km +5 minut i jeszcze dodatkowo z opłatą za autostradę? ;)

    Niektórzy tak wolą.
    Może poza tą opłatą.

  • 12. Data: 2018-07-09 22:30:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 09 Jul 2018 19:15:08 +0200, w
    <h...@4...com>, j...@i...pl napisał(-a):

    > Opcja jest niedopracowana. Na kiego mi np. informacja o alternatywnej
    > trasie +80km +5 minut i jeszcze dodatkowo z opłatą za autostradę? ;)

    Zapewne dla fanów dróg A, którzy z +5min zrobią -10min :)

    Zgłosić i zapomnieć.
    Dzięki temu łatwiej.

  • 13. Data: 2018-07-09 22:42:10
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09-07-2018 o 22:30, r...@k...pl pisze:
    > Mon, 09 Jul 2018 19:15:08 +0200, w
    > <h...@4...com>, j...@i...pl napisał(-a):
    Zresztą ograniczenia w NE czasami są od czapy i w

    > Zgłosić i zapomnieć.
    > Dzięki temu łatwiej.

    LOL, ale z identycznej sytuacji z AM robiłeś problem przez tydzień, mimo
    że i rozwiązanie było identyczne. ;-)

  • 14. Data: 2018-07-09 22:46:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 9 Jul 2018 22:42:10 +0200, w <pi0hb2$dua$1@node2.news.atman.pl>, Cavallino
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Zresztą ograniczenia w NE czasami są od czapy i w

    > LOL, ale z identycznej sytuacji z AM robiłeś problem przez tydzień, mimo
    > że i rozwiązanie było identyczne. ;-)

    Jakiej identycznej?

  • 15. Data: 2018-07-10 10:28:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 09-07-2018 o 19:15, j...@i...pl pisze:

    >Niektórzy tak wolą.
    >Może poza tą opłatą.

    Najwyrazniej wolą z oplatą :-)
    Tzn woleli by bez opłaty, ale nawet z opłatą wolą autostradą.

    I nie byloby w tym nic zdroznego ... gdyby nie korek na bramkach :-(

    J.

  • 16. Data: 2018-07-10 10:48:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 09 Jul 2018 19:15:08 +0200, w
    <h...@4...com>, j...@i...pl napisał(-a):

    > Opcja jest niedopracowana. Na kiego mi np. informacja o alternatywnej
    > trasie +80km +5 minut i jeszcze dodatkowo z opłatą za autostradę? ;)

    PS. No i wiesz, że możesz płatne wyłączyć? :)

  • 17. Data: 2018-07-10 19:15:07
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 10 Jul 2018 10:48:57 +0200, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:

    >PS. No i wiesz, że możesz płatne wyłączyć? :)

    Wiem, ale nie chcę :) Bo ja, w odróżnieiu od niektórych, korzystam z
    płatnych autostrad. Tylko nie widzę sensu dymania 80 km więcej tylko
    po to, aby przejechać się autostradą. Dodatkowo potem się okazuje, że
    te +5 mint wydłuża się do +30 z powodu korków na bramkach.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06