  • 11. Data: 2012-03-01 00:15:57
    Temat: Re: Nowy komp nie wstaje po ~24h
    Od: dalad <d...@g...pl>

    tryton pisze:

    > no jakimś cudem :) zmiana płyty przy systemie takim jak WIN7 X64
    > gwarantuje że przy próbie uruchomienia tego systemu na nowej płycie
    > zobaczysz przy starcie tylko niebieski ekran, tu się uruchomiło prawie
    > normalnie, kilka restartów i pozornie wszystko działało ok ale jak widać
    > nie do końca

    Jasne, rozumiem.
    Trochę źle zacytowałem i nie wyszło do końca jednoznacznie - chodziło mi
    o to, że bateria w nowym kompie (na nowej płycie) mogła być rozładowana
    tym samym "jakimś cudem", który miał miejsce przy cudownym
    uruchamianiu się windowsa.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2012-03-03 06:56:56
    Od: tryton <d...@o...pl>

    Niestety problem wrócił, po tygodniu czasu kiedy działał OK dzisiaj
    włączam kompa i znowu zatrzymał się na migającym kursorze, no zaraz mnie
    trafi...