  • 1. Data: 2012-02-23 17:05:25
    Temat: pobór prądu przez mouse
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy myszki kulkowe pobierają mniej prądu niż optyczne? jaka jest między nimi
    mniej więcej proporcja?

    mam taki problem, że zakupiłem przełącznik KVM i...
    1. jak podłączę myszkę kulkową, wszystko gra
    2. jak podłączę myszkę optyczną to zasilacze w kompach piszczą,
    co można poradzić? KVM jest mi niezbędny...

  • 2. Data: 2012-02-23 18:02:58
    Temat: Re: pobór prądu przez mouse
    Od: Tomasz Wójtowicz <t...@s...com>

> [...]
    > 2. jak podłączę myszkę optyczną to zasilacze w kompach piszczą,
    > co można poradzić? KVM jest mi niezbędny...

    Nie wiem w czym rzecz, ale ja używałem kiedyś KVM-a, z myszką optyczną i
    wszystko było bez zarzutu. Może spróbuj inną myszkę optyczną???

  • 3. Data: 2012-02-23 18:38:50
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 23/02/2012 17:05, identifikator: 20040501 wrote:
> [...]
    > 2. jak podłączę myszkę optyczną to zasilacze w kompach piszczą,
    > co można poradzić? KVM jest mi niezbędny...

    Zasilacze piszczą? ;-) Może KVM coś nie ten-teges z daną
    myszką?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 4. Data: 2012-02-23 19:04:35
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-02-23 19:38, DooMiniK wrote:

    > Zasilacze piszczą? ;-) Może KVM coś nie ten-teges z daną
    > myszką?

    Napisz jaki KVM i co dokladnie piszczy, Logitech laserowy, ktory mam pod
    reka ma wpisane 100mA na 2 paluszkach. Korzystalem z wielu myszek
    podpinanych do np. d-linkow zarowno na USB jak i PS/2, nigdy nie bylo
    problemu z zasilaniem.

    powiedzialbym, iż sprzęt jest uszkodzony, pytanie czy by design.

  • 5. Data: 2012-02-23 19:16:22
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 23/02/2012 19:04, Rafal Lukawski wrote:

    > Napisz jaki KVM i co dokladnie piszczy,
    [...]

    Nie mam pojęcia, zapytaj autora wątku ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 6. Data: 2012-02-23 20:09:42
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ATEN PS2, modelu nie pomnę... dołączyłem myszkę bezpośrednio do komputera -
    nic nie piszczy...