  • 11. Data: 2017-02-08 19:55:58
    Temat: Re: Nowy maluch, czy 10-letni kompakt premium?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-08 o 08:55, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > 3-5 letniego kompakta niepremium.

    Ciężko kupić coś takiego w dobrym stanie. Jak ktoś ma to jeździ albo
    sprzedaje rodzinie lub znajomym.
    Naprawy drogie (nowsze wysilone silniki, wtryski fapy i inne ustrojstwa
    ciężkie do zdiagnozowania) , cena zakupu wysoka, wyjdzie drogo.
    To już lepiej nowe maleństwo albo 10 letniego i wyremontować.

  • 12. Data: 2017-02-08 21:11:07
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 08.02.2017 o 19:36, adam pisze:

    > Jak masz nowe, duże, niezawodne rodzinne, to kupuj coś ciekawego np.
    > Lancer Evo.
    > Pzdr
    > Adam

    Nee, na EVO to mnie nie stać. Ale stary forester.. ? ;-)

  • 13. Data: 2017-02-08 21:14:21
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-02-08 o 17:46, Scobowski pisze:

    > Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Odpowiem pod swoim, żeby nie rozciągać
    > jednego podwątku.
    > Wszyscy wskazaliście wątpliwości, które i ja mam.
    > A Sytuacja jest bardzo prosta: przez ostatnie 5 lat eksploatowałem/liśmy
    > w domu dwa spore samochody z silnikami dizla - mam ich serdecznie dość.
    > Nie to, żebyły całkiem złe albo bardzo awaryjne, ale były... nijakie. No
    > wozidła.
    > Teraz zona dostała nowe autko - zwinne, dość szybkie, nie trzeszczy,
    > kompaktowe, bardzo przyjemnie sie prowadzi.

    Obawiam się, że to nowe nietrzeszczące zwinne kompaktowe wozidło, po 2
    latach będzie gorzej trzeszczało, skrzypiało, rozsypywało się niż stare
    10 letnie premium.

    Miałem okazję kupić 4-letnie Kia Sportage i dałem sobie spokój. Wolę
    moją 13 letnią Avensis T25. Lepiej to wygląda wewnątrz. A do kompakta
    Forda Focusa to już wcale nie ma co porównywać.

    > Takie a4 tfsi albo a3 3.2... :))

    znam ten ból... Miałem AR 156 2.4jtd... rozsądek kazał po 5 latach kupić
    Avensis, ale chodząc teraz po parkingach jak zobaczę taką AR 159... ahh..

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2017-02-08 21:49:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08-02-2017 o 21:14, Irokez pisze:

    > Miałem okazję kupić 4-letnie Kia Sportage i dałem sobie spokój. Wolę
    > moją 13 letnią Avensis T25. Lepiej to wygląda wewnątrz.

    ROTFL !!!!

    > A do kompakta
    > Forda Focusa to już wcale nie ma co porównywać.

    Fakt, oba denne straszliwie, już od nowości.
    Sportage biłby je na głowę, nawet gdyby proporcja wieku była odwrotna....

  • 15. Data: 2017-02-08 22:06:28
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    Forda Focusa to już wcale nie ma co porównywać.

    > Fakt, oba denne straszliwie, już od nowości.
    > Sportage biłby je na głowę, nawet gdyby proporcja wieku była odwrotna....

    Właśnie sprzedaję tucsona; kupiłem 5-letniego, po 5 latach eksploatacji
    sprzedaję. Dzisiaj po tygodniu wsiadłem do niego, zabrałem na ostatni
    spacer.
    I w sumie - jest w zadziwiająco dobrej kondycji jak na 10-letnie auto :)
    Aczkolwiek: kolega z pracy kupił pół roku temu sportage, równolatke
    mojego tuska i wydaje mi się, że ona trzyma się trochę gorzej.

  • 16. Data: 2017-02-08 22:09:39
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

> [...]

    > Obawiam się, że to nowe nietrzeszczące zwinne kompaktowe wozidło, po 2
    > latach będzie gorzej trzeszczało, skrzypiało, rozsypywało się niż stare

    Dam znać za dwa lata. Teraz przypominam sobie, jak wspaniale i bez laga
    wkręca sie wolnossący benzyniak ;-)

    > Miałem okazję kupić 4-letnie Kia Sportage i dałem sobie spokój. Wolę
    mam tuska 2007 crdi, właśnie sprzedaję. W sumie, wdzięczny był.

    > znam ten ból... Miałem AR 156 2.4jtd... rozsądek kazał po 5 latach kupić
    > Avensis, ale chodząc teraz po parkingach jak zobaczę taką AR 159... ahh..

    No ja przez 15 lat z rzedu miałem jakieś quattro, zazwyczaj dwa.
    Myślałem, że z dwójką pacholąt, powazną kobietą, 40-chą na karku etc.
    już wyrosłem z moto-szajby.. Ale chyba nie :)

  • 17. Data: 2017-02-08 23:24:39
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 8 Feb 2017 01:23:08 +0100, Scobowski napisał(a):

    > W sumie, nie ma więszego znaczenia, byle się dość dynamicznie toczyło.
    > No i mogłoby się nie sypać.
    > Co byście kupili - nowe sandero z wyprzedaży rocznika (micrę, arosę,
    > citigo, ibizę) czy 10-letnie A4 quattro? ;-)

    To jeszcze sobie dopisz opcję z pełnoletnim, zardzewiały autem klasy
    wyższej-luksusowej, w którym połowa rzeczy nie działa ;)

  • 18. Data: 2017-02-08 23:54:59
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 08.02.2017 o 23:24, Tomasz Pyra pisze:

    > To jeszcze sobie dopisz opcję z pełnoletnim, zardzewiały autem klasy
    > wyższej-luksusowej, w którym połowa rzeczy nie działa ;)

    Miałem pełnoletnie (sprzedałem, jak miało 23 lata) i wszystko dzialalo.
    Jestem dziwny?;-)

  • 19. Data: 2017-02-09 00:11:47
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 8 Feb 2017 23:54:59 +0100, Scobowski napisał(a):

    > Miałem pełnoletnie (sprzedałem, jak miało 23 lata) i wszystko dzialalo.
    > Jestem dziwny?;-)

    Ale to była chociaż jakaś S-klasa w pełnej opcji? ;)

    Bo to jest cały bajer luksusowych strucli, co to jak były nowe to miały
    multum bajerów, zazwyczaj jeszcze nowości w swoim czasie.
    Jakieś nawigacje z czarno-białymi monitorami, telefony GSM900 w
    podłokietnikach, firanki rozsuwane przyciskiem, zawieszenie sterowanie
    elektronicznie :)

  • 20. Data: 2017-02-09 00:38:47
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 09.02.2017 o 00:11, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > Jakieś nawigacje z czarno-białymi monitorami, telefony GSM900 w
    > podłokietnikach, firanki rozsuwane przyciskiem, zawieszenie sterowanie

    Niee, zwyczajna A90q b2: elektryka, szybki, daszki, digital wyświetlacz
    z komputerem, grzanie dupek, blokady róznicówek... skromne jeździdełko
    ;-) Nawet rolet z tyłu nie miał (w tym czasie byly w D1 tylko (jakies 2
    klasy wyżej) ).