  • 11. Data: 2011-09-22 14:14:30
    Temat: Re: Nowy pas rozrządu po 74kkm - czy wymieniać pompę wody?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 12:00:31 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Mil morskich? Serio?

    W tym kraju obowiązuje SI.
    --
    Jacek

  • 12. Data: 2011-09-22 14:17:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Tu się pisze różne głupoty :)

    > Mil morskich?

    W tym kraju obowiązuje układ metryczny i SI.
    --
    Jacek

  • 13. Data: 2011-09-22 14:32:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,

    Thursday, September 22, 2011, 2:14:30 PM, you wrote:

    > W tym kraju obowiązuje SI.

    Jasne. Tylko to jest grupa dyskusyjna a nie miejsce tworzenia
    dokumentów urzędowych.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2011-09-22 14:32:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,

    Thursday, September 22, 2011, 2:17:23 PM, you wrote:

    > Tu się pisze różne głupoty :)

    Właśnie czytam...

    > W tym kraju obowiązuje układ metryczny i SI.

    I co z tego?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2011-09-22 14:45:53
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości
    > mnie piorun nie walnął, co nie znaczy, że nie zabija ludzi :)
    > dlatego , że jest niedrogra to jaki jest sens jeżdżenia z nią do 120 kkm,
    > skoro można ją wyciągnąć tylko z rozrządem? Niech Ci pierdolnie przy 115
    > tyś przebiegu to będziesz dopiero zachwycony swoim rozumowaniem.

    A ja nadal powtarzam że pompa zanim padnie to daje znac o sobie więc
    spokojnie dojedziesz do celu odległego nawet 1000km.
    Miałem Punto którego sprzedałem z przebiegiem 290tys km. Tylko raz
    wymieniałem pompę bo zaczęła cieknąć coś w okolicach 170tyskm podczas gdy
    pasków wymieniłem za jego posiadania z 5 sztuk.

    Marek

  • 16. Data: 2011-09-22 15:00:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 14:14:30 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > W tym kraju obowiązuje SI.

    i zapewne wlaśnie dlatego polskie jednostki pływające (w tym również
    wojskowe) prędkości podają w węzłach (mila morska na godzinę) a odległości
    w milach morskich.
    Tak dla kompletu - polskie jednostki latające (np. LOT) podają wysokość w
    stopach.

    (w razie próby trollowania - polecam dokumenty - za przeproszeniem -
    Smoleńskie, gdzie jednym z początkowych podejrzeń było nieporozumienie
    między kontrolą podejścia w Smoleńsku, która podawała wysokość w metrach, a
    załogą samolotu która mimo radzieckiej maszyny i przyrzadów, domyślnie
    używała systemu wysokości w stopach)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 17. Data: 2011-09-22 15:32:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 14:32:39 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > I co z tego?

    mandziejku, weź sobie odpuść...
    --
    Jacek

  • 18. Data: 2011-09-22 15:48:52
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-22 14:00, K pisze:

    > koszt pompy przy wymianie kompletnego rozrzadu jest znikomy, a jak
    > padnie po wymianie rozrzadu to robota zeby to wymienic ta sama.

    patrzac na przebiegi robione tym samochodem ( <10kkm rocznie) to ja bym
    pompy nie wymienial. predzej auto zmieni niz pompa sie skonczy.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 19. Data: 2011-09-22 15:49:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,

    Thursday, September 22, 2011, 3:32:33 PM, you wrote:

    > mandziejku, weź sobie odpuść...

    maciejku, ić stont ścierwo, bo psami poszczuję!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2011-09-22 16:27:50
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Miałem Punto którego sprzedałem z przebiegiem 290tys km.
    > pasków wymieniłem za jego posiadania z 5 sztuk.

    Z ciekawości:
    co to za auto w którym pasek rozrządu wymieniałeś co 50.000
    km? ;-))