  • 21. Data: 2017-03-29 05:39:31
    Temat: Re: Nowy polski samochód za jedyne 229 tys... USD :-)
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 29.03.2017 o 04:30, RadoslawF pisze:

    > Wytłumacz to bogatym nabywcom pojazdów tych marek.
    > Bo mam wrażenie że swoją kasą zagłosowali za moja opcją.
    > Kto zagłosuje za twoją ? I czy aby na pewno pieniędzmi
    > a nie tylko postami w usenecie ?

    no tak, kto by kupił jakiegoś tam Ariel'a czy Koenigsegg'a, jeśli można
    mieć Porsche...
    IMO jedyną sensowną opcją jest wyprodukować coś dla bogaczy, na rynku
    'zwykłych' samochodów nie ma sensu konkurować

    Łukasz

  • 22. Data: 2017-03-29 09:25:56
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 27 Mar 2017 22:32:20 +0200
    "T." <k...@i...pl> wrote:

    > A ciekaw jestem - ta Syrena z Kutna wyprodukowała się w więcej niż 2
    > egzemplarzach, co to są lansowane przez TVN?

    Żart?
    Przy tych cenach?
    Przecież to powinno kosztować w okolicach 30-40 tysięcy maks, a jest w cenie Forda
    Focusa, wersja GT czy jak oni ją tam nazywają powinna kosztować co najwyżej tyle, a
    jest w cenie Mondeo, więc kto rozsądny to kupi i po co, jak to brzydsze od
    protoplaski jest.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 23. Data: 2017-03-29 09:56:42
    Od: p...@g...com

    Husaria idzie na tor a tam zwisa znaczek i liczą się KM to raz a dwa że społeczeństwo
    się bogaci i kto bogatemu zabroni kupić Syrenę 2 za 80 tysi ?

  • 24. Data: 2017-03-29 11:09:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-29 o 04:32, RadoslawF pisze:

    > Oczywiście że nie. Trzeba było nie wagarować w podstawówce.

    Żeby ie było nieporozumień nazwa jest nie polska.
    A przytoczona pisownia jeszcze bardziej nie.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2017-03-29 11:29:36
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 29 Mar 2017 00:56:42 -0700 (PDT)
    p...@g...com wrote:

    > Husaria idzie na tor a tam zwisa znaczek i liczą się KM to raz a dwa że
    społeczeństwo się bogaci i kto bogatemu zabroni kupić Syrenę 2 za 80 tysi ?

    Nikt, ale jakby miał wydac 80 tysi na Meluzynę, to wolałbym włożyć je w któryś z
    takich projektów
    http://www.warsfoll.com.pl/syrena-folia-raycer-50/
    http://tnijurl.com/syrenaporshe/

    Nie dość że jeździ, to jeszcze wygląda w przeciwieństwie do tamtej.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 26. Data: 2017-03-29 16:40:39
    Od: p...@g...com

    To są pojedyncze mody dużo droższe plus jakaś ziemia :-) A syrena z kutna to
    produkcja seryjna idącą w setki sztuk rocznie wg założeń oczywiście ;-)
    Pytanie czy będą w stanie rozkręcić taka produkcję ? Wszystkie części z wyjątkiem
    szyb i karoserii muszą być dostępne na rynku klient może poczekać na szybę czy
    nadkole ale na czujnik Abs czy przełącznik świateł juz niekoniecznie ...

  • 27. Data: 2017-03-29 19:45:22
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 28 Mar 2017 10:51:54 +0200, "T." <k...@i...pl> wrote:

    >O ile się nie mylę
    >fiatowskie też są montowane do fordów.

    Fiatowskie to do Opli. Do Fordów to były silniki PSA (1.6/2.0 HDi).

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 28. Data: 2017-03-29 20:20:42
    Temat: [OT] Nowy polski samochód za jedyne 229 tys... USD :-)
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie chcę dyskutować z jedynie słusznymi opiniami, zakładam odgałąź...

    mnie to ciekawi na ile to jest "polska myśl techniczna"?

    ciekawi mnie też czy solaris to "polska myśl techniczna"?

    ciekawi mnie czy pesa i newag to też "polska myśl techniczna"?

    ciekawi mnie w jaki sposób przekazano wiedzę projektantom, kiedy na
    przykład na takiej politechnice warszawskiej, na żadnym z wykładów nie
    było nic co by się mogło przydać w projektowaniu...

    taki OT, ale mnie to ciekawi... model kolesie euro i wrogowie wolności...

  • 29. Data: 2017-03-30 09:10:42
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 29 Mar 2017 07:40:39 -0700 (PDT)
    p...@g...com wrote:

    > To są pojedyncze mody dużo droższe plus jakaś ziemia :-) A syrena z kutna to
    produkcja seryjna idącą w setki sztuk rocznie wg założeń oczywiście ;-)

    Ja wiem co jest czym, oceniam jedynie w co wolałbym włożyć kasę "jakbym był bogaty"
    ;) Pierwsze jeździ, wygląda i jest nietuzinkowe, drugie tak sobie jeździ, wygląda jak
    kupa, a do tego, przynajmniej w teorii, ma być pospolite jak piasek na pustyni.
    Nie jest to materiał na auto dla bogatych ludzi, no chyba że bogatego,
    sentymentalnego rolnika ;) ale wersji Bosto raczej nie przewidują :D

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 30. Data: 2017-03-30 19:38:45
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    > Niemniej jednak jezdzacy samochod pokazali.

    Jeden miał startować zdja się w Goodwood. Ze startu go musieli spychać i
    tyle se pojeździł.

    > Jak sa uczciwi, a nie mam powodow uwazac ze nie sa,

    Gdyby byli, to w ciągu dziewięciu lat mniej byłoby marketingu, a więcej
    produktu. A cały czas słyszymy, że "już za chwileczkę, już za momencik"
    i... nic.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański