  • 11. Data: 2019-01-21 22:59:55
    Temat: Re: Nowy system ostrzegania przed kolizją
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Są też tacy co lepiej temat hamowania ogarniają niż abs i
    > wyprowadzania z poślizgu niż ESP.

    Serio serio? Kto?

    > Najciekawsze z tego jest, że mistrzowie co jadąc na zielonym
    > ogarniają wjeżdzających z boku z prędkościami miejskimi (czyli ok
    > 70) twierdzą jedocześnie, ze nie są w stanie ogarnąć pieszego
    > wchodzącego na przejście dla pieszych (z prędkością o rząd niższą).

    No fakt, ci muszą się czuć najbardziej nierozumiani! :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 12. Data: 2019-01-22 07:06:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.01.2019 o 22:59, Budzik pisze:

    > Serio serio? Kto?
    Byli tacy, co twierdzili, że lepiej zadziałają bez trzyliterowych
    skrótów. Z kilka lat temu w okolicach (po) oponie z węża.

    > No fakt, ci muszą się czuć najbardziej nierozumiani! :)

    Tak zwany paradoks kierowcy-sarmaty. Kierują lepiej niż średnia,
    ogarniają szwagrów na czerwonym, tylko piesi im wtargują...

    Shrek.

  • 13. Data: 2019-01-22 12:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Byli tacy, co twierdzili, że lepiej zadziałają bez trzyliterowych
    > skrótów. Z kilka lat temu w okolicach (po) oponie z węża.

    Hmm, ogólnie najlepszym sposobem jest nie doprowadzanie do koniecznosci
    uzycia. :)
    Ale jak juz trzeba to twierdzenie iz zahamuje sie lepiej na sliskm niz
    abs jest ciekawa forma przekonania o własnych umiejetnosciach.

    > Tak zwany paradoks kierowcy-sarmaty. Kierują lepiej niż średnia,
    > ogarniają szwagrów na czerwonym, tylko piesi im wtargują...

    Ja to najbardziej boje sie tych co nie ogarniaja ani tego ani tego.
    I to z zadnego punktu siedzenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 14. Data: 2019-01-22 22:09:57
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-21 13:20, Myjk wrote:
    > Mon, 21 Jan 2019 13:00:32 +0100, spider

    > No ale fakt jest taki, że kobita pasażer wcześniej zauważyła zagrożenie niż
    > kierowca męski. Co jest trochę śmieszne ale i przerażające. No a byli tu na
    > grupie tacy co się dziwili, że ja przy zbliżaniu się do skrzyżowania (także
    > na zielonym) zdejmuję nogę z gazu i trzymam nad hamulcem, szczególnie jak z
    > boku coś nadjeżdża albo nie mam wystarczającej widoczności czy coś
    > nadjeżdża.

    Kobiety dostrzegają nawet zagrożenia, których nie ma. Np zatrzymując się
    przed pustym rondem.

  • 15. Data: 2019-01-22 23:03:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2019 o 12:59, Budzik pisze:

    > Hmm, ogólnie najlepszym sposobem jest nie doprowadzanie do koniecznosci
    > uzycia. :)

    Tu się nie zgodzę - po to abs jest, żeby z niego korzystać. Wiem, że
    lepiej jak zadziała niż hamować nieoptymalnie jak jest potrzeba.

    Shrek

  • 16. Data: 2019-01-23 05:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Tu się nie zgodzę - po to abs jest, żeby z niego korzystać. Wiem, że
    > lepiej jak zadziała niż hamować nieoptymalnie jak jest potrzeba.

    Jak jest potrzeba to nie ma tematu - wciskasz i hamujesz.
    Chodzi o to zeby tej potrzeby nie kreowac.

  • 17. Data: 2019-01-23 07:31:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2019 o 05:59, Budzik pisze:

    > Jak jest potrzeba to nie ma tematu - wciskasz i hamujesz.
    > Chodzi o to zeby tej potrzeby nie kreowac.

    Najlepiej to z domu nie wychodzić...

    Shrek

  • 18. Data: 2019-01-23 16:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Najlepiej to z domu nie wychodzić...

    Ale jest jeszcze wiele stanów posrednich.
    Mozna wychodzic i jezdzic wszedzie korzystajac z maksymalnych mozliwości
    hamulcy w samochodzie, mozna tez jezdzic z głowa. To piekne ze jest tyle
    roznych opcji :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 19. Data: 2019-01-23 19:14:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2019 o 16:59, Budzik pisze:

> [...]
    > Mozna wychodzic i jezdzic wszedzie korzystajac z maksymalnych mozliwości
    > hamulcy w samochodzie, mozna tez jezdzic z głowa. To piekne ze jest tyle

    Na tej zasadzie to można wogóle hamulców nie serwisować, bo przecież
    "rozsądniej" jest nie doprowadzać do konieczności ich użycia na więcej
    niż powiedzmy 20%.

    Shrek

  • 20. Data: 2019-01-23 20:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Na tej zasadzie to można wogóle hamulców nie serwisować, bo przecież
    > "rozsądniej" jest nie doprowadzać do konieczności ich użycia na
    > więcej niż powiedzmy 20%.

    Przeciez to bzdurne wnioski!
    To ze jezdze w sposób który sprawia ze naprawde sporadycznie właczy sie
    ABS nijak sie ma do tego czy bede musiał awaryjnie hamowac czy nie,
    chocby z tego powodu ze sa tez inni uczestnicy ruchu, tudziez dlatego ze
    człowiek moze sie po prostu pomylic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."