  • 21. Data: 2019-01-23 21:10:09
    Temat: Re: Nowy system ostrzegania przed kolizją
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2019 o 20:59, Budzik pisze:

    > Przeciez to bzdurne wnioski!

    To dobrze, że zauważyłeś bez emotka.

    Shrek

  • 22. Data: 2019-01-23 21:31:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 21.01.2019 o 22:59, Budzik pisze:

    >Byli tacy, co twierdzili, że lepiej zadziałają bez trzyliterowych
    >skrótów. Z kilka lat temu w okolicach (po) oponie z węża.

    Mialem pare samochodow bez ABS i jakos hamowanie nigdy nie bylo
    problemem.
    Takze, gdy testowo jechalem jedna strona po lodzie.

    Wiec ABS mi raczej nie pomaga.

    Co innego ESP...

    >Tak zwany paradoks kierowcy-sarmaty. Kierują lepiej niż średnia,
    >ogarniają szwagrów na czerwonym, tylko piesi im wtargują...

    Bo pieszy powinien poczekac na chodniku :-)

    J.

  • 23. Data: 2019-01-23 22:31:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2019 o 21:31, J.F. pisze:

    > Mialem pare samochodow bez ABS i jakos hamowanie nigdy nie bylo problemem.
    > Takze, gdy testowo jechalem jedna strona po lodzie.

    Bo ABS nie jest od pomagania na lodzie.

    > Wiec ABS mi raczej nie pomaga.
    >
    > Co innego ESP...

    No mi to właśnie ESP nie pomaga - do tej pory radziłem sobie bez, co nie
    znaczy że nie chciałem mieć;) A absu aktywnie używałem.

    > Bo pieszy powinien poczekac na chodniku :-)

    Podobnie jak szwagier na czerownym. A jednak szwagra ponoć ogarniają a
    piesi im wtargiwują - paradoks jak nic.

    Shrek