  • 11. Data: 2018-02-06 11:59:53
    Temat: Re: O mały włos od tragedii! - Wrocław
    Od: "Marco" <k...@i...pl>

    >No już bez przesady - co miał zrobić - zatrzymać się 40 metrów przed
    >skrzyżowaniem czy wbijać na lewy pas?

    >Shrek

    Wyjechał z zatoczki i czekał na zielone, jak się zapaliło zielone to mógł
    włączyć się do ruchu, a nie przepuścić pieszego na czerwonym... chyba ze
    widział z daleka ze biega to wystarczyło zatrąbić żeby się zatrzymała
    (kierowca autobusu mógł mnie widzieć)
    Marco

  • 12. Data: 2018-02-06 12:03:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-06 o 11:59, Marco pisze:

    > Wyjechał z zatoczki i czekał na zielone, jak się zapaliło zielone to
    > mógł włączyć się do ruchu,

    Jak się zapaliło zielone, to już się włączył do ruchu.

    > a nie przepuścić pieszego na czerwonym...

    Jak się zapaliło zielone, to już miał pieszego przed maską. Rozumiem, że
    miał go nie przepuszczać, tylko cisnąć do przodu?

    > chyba ze widział z daleka ze biega to wystarczyło zatrąbić żeby się
    > zatrzymała (kierowca autobusu mógł mnie widzieć)

    Przypominasz mi pasującego do powiedzenia "kozak w necie, dupa w świecie".

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2018-02-06 12:16:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2018 o 11:59, Marco pisze:

    > Wyjechał z zatoczki i czekał na zielone, jak się zapaliło zielone to
    > mógł włączyć się do ruchu,

    Przecież nie włączał się do ruchu.

    > a nie przepuścić pieszego na czerwonym...

    Taa - miał (pewnie na swoim żółtym) rozjechać matkę z dzieckiem:P

    Shrek

  • 14. Data: 2018-02-06 12:19:57
    Od: p...@g...com

    --No już bez przesady - co miał zrobić - zatrzymać się 40 metrów przed skrzyżowaniem
    czy wbijać na lewy pas?

    tam jest przystanek wiec dopiero wlacza sie do ruchu zajmujac 2 pasy i do tego bez
    kierunkowskazu no i zobacz gdzie zostawil rowerzyste

  • 15. Data: 2018-02-06 12:55:46
    Od: "Marco" <k...@i...pl>

    --

    I Ty jesteś kierowca ????, .... szkoda moje czasu na pisanie ...
    zamykam temat.
    Marco

  • 16. Data: 2018-02-06 12:59:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-06 o 12:55, Marco pisze:

    > I Ty jesteś kierowca ????, .... szkoda moje czasu na pisanie ...
    > zamykam temat.
    > Marco

    Ani na kierowaniu, ani na internecie się nie znasz :P

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2018-02-06 13:03:34
    Od: "Marco" <k...@i...pl>

    --

    Inteligentny się znalazł ;P ;P ;P

  • 18. Data: 2018-02-06 13:05:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-06 o 13:03, Marco pisze:

    > Inteligentny się znalazł ;P ;P ;P

    Nie potrzeba inteligencji, aby na przykład ogarnąć do czego służy
    delimiter, albo kto zamyka tematy na usenecie. Chełpiąc się taką
    niewiedzą, nie wystawiasz sobie dobrego świadectwa, i zauważy to nawet
    osoba - delikatnie pisząc - mało lotna, więc co można powiedzieć o tobie? :)

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2018-02-06 13:07:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2018 o 12:19, p...@g...com pisze:
    > --No już bez przesady - co miał zrobić - zatrzymać się 40 metrów przed
    skrzyżowaniem czy wbijać na lewy pas?

    > tam jest przystanek wiec dopiero wlacza sie do ruchu

    No to kiedy ma się włączać - jak się zielone zapali i będą jechać?

    > zajmujac 2 pasy

    To akurat mu ze względu na gabaryty pewnie wolno.

    > i do tego bez kierunkowskazu

    Nie wiemy czy wcześniej mrugał, ale w chwili nagrania zdecydowanie już
    mrugać nie powinien - chyba że siena lewy pas wybiera.

    > no i zobacz gdzie zostawil rowerzyste

    Rowerzysta mu zgodnie z przepisami umożliwił wyjazd. Jakbym był
    rowerzystą też bym puścił autobus - po co ma mnie za chwilę wyprzedzać?

    Shrek

  • 20. Data: 2018-02-06 13:30:57
    Od: p...@g...com

    --No to kiedy ma się włączać - jak się zielone zapali i będą jechać?

    jesli ma taka mozliwosc to czemu nie ? pas sie konczy ? zna ktos dokladna lokalizacje
    ?

    --To akurat mu ze względu na gabaryty pewnie wolno.

    tak duzy moze wiecej :-)

    PS wyobraz sobie teraz ze autobus stoi na prawym, rowerzysta na srodkowym a
    nagrywajacy nadjezdza lewym, zagrozenie ? zredukowane do minimum bo to autobus
    przyslonil piesza swoim dziwnym manewrem