  • 131. Data: 2020-10-05 19:59:58
    Temat: Re: OC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale miales tak ?

    A gdybym nei miał to bym pisał?

    > Bo nawet w czasach "OC bardzo drozeje" to u mnie drozalo jakos
    > umiarkowanie.
    >
    > Moze trafiles na specyficzną firme, albo zapomniales o dwoch
    > szkodach

    W ostatnich kilku latach taka praktyka to norma.
    Nie analizuje tego dokładnie bo najczesciej i taka nowa polise
    przelicza mi agent ale ZTCP to AXA i LINK4 robią tak rok w rok z kazdym
    autem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się