    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: OC w kiosku RUCH
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 12 Feb 2018 12:16:23 GMT

    Oczom nie wierzę. Nie wiem co o tym myśleć, chyba tylko brać.
    Z ciekawości sprawdziłem cenę OC w kiosku RUCH. Naklejka "sprawdź w 5
    sek" Benefia.
    Pani skanuje kod z DR i to wszystko - nie trzeba odpowiadać na dzięsiątki
    pytań - wyskakuje oferta, wybiera się wariant i kupuje. Poza tym ona nic
    nie wie, bo wcześniej tylko jedno sprzedała. Cisnąłem ją, ale no kobieta
    żadych więcej ifno nie ma. Kupujesz, podajesz datę startu OC, dostajesz
    wydruk.
    Nie dokonałem zakupu, tak gwoli jasności.
    Zastanawiam się, co to za błąd w matrixie.
    Otórz to OC dotyczy kobiety po 30 z PJ od lekko ponad roku, bez zniżek i
    szkód, od roku ma zarejestrowany na siebie samochód i wykupione OC, które
    kończy się na początku marca.
    Sprawdzałem dziś w rankomacie i cuk.pl oferty dla niej. Najtańsze 818 w
    InterRisk OC+NNW, a w rzeczonej Benefi samo OC 1100. W tamtym roku
    zapłaciła ponad 1200 w Warcie OC+NNW+ASS-standard.
    Wrzucam screeny tej oferty RUCHU wydrukowanej w formie paragonu. Dane
    personalne zamazałem.
    OC wyszło 485zł!
    Kupował ktoś OC przez kiosk RUCH? To się zgadza - żadnych haczyków?
    https://www.dropbox.com/sh/1mngpujows8c6tp/AABAZPLLF
    9i07SVafMV6PBkVa?dl=0

    Czy dla takiego staruszka z 2003 roku warto kupować AC?