  • 81. Data: 2012-07-07 03:58:07
    Temat: Re: ORLEN ON po 5,45!!!
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-07-02 12:07, Myjk pisze:
    > Kto, Tusk czy Kaczyński, a może razem?

    Są z tej samej piaskownicy więc chyba razem się bawią.

    > No i nie krępuj się, daj bez kozery dyszkę!

    Spokojnie... może będzie i dyszka. Tylko stopniowo i z obniżkami co
    jakiś czas. To się naród może nie połapie i będzie jeszcze cieszył z
    obniżek kiedy pomiędzy nimi będą wielokrotnie większe podwyżki.
    Oczywiście płaca bez zmian. W końcu Chiny w Europie też są potrzebne dla
    dobra większości.

  • 82. Data: 2012-07-16 20:52:53
    Od: Michał Paszek <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2012-07-02 07:47, Michał Paszek pisze:

    > Gdzie przy Bogucickiej masz Orlena? Jest Bliska w ciągu
    > Roździeńskiego/Bagienna, a Orlen na Murckowskiej :)

    Dementuję. Musieli niedawno zmienić markę. Rzeczywiście jest tam Orlen.

  • 83. Data: 2012-07-16 23:04:00
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-04 14:26, jerzu pisze:

    > Po prostu mieszkasz za blisko Płocka :)

    Ja wiem, logika podpowiada, że im bliżej producenta, tym mniejsze koszty
    transportu, tym czasem najdrożej jest w Płocku, znaczy drożej niż u nas
    50km dalej.