  • 31. Data: 2012-07-01 23:27:29
    Temat: Re: ORLEN ON po 5,45!!!
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Tym się licytujemy - ile wynosiły ceny
    > _gdy_kupowaliśmy_pojazd_zasilany_danym_typem_paliwa.
    > :-)

    LPG
    47gr

  • 32. Data: 2012-07-01 23:33:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    > W szoku jestem! Dzisiaj w Miedzyrzeczu na Orlenie cena regularna ON
    > wynosila 5,55PLN, przy czym maja promocje, sob-niedz. przy platnosci
    > gotowka 10gr taniej na litrze! Tak wiec sumarycznie zaplacilem 5,45PLN/1l
    > ON.
    > U Was tez tak paliwo stanialo?

    Ostatnio tankowałem w Dolsku na Bliskiej za 5.42.

  • 33. Data: 2012-07-01 23:33:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:3d11v75iolhio9ltrn59ea4j10c64843ne@4ax.
    com...

    > Przebijam, normalny poziom cen ON to był wtedy, gdy kosztował 1,99 za
    > litr.

    Przebijam, normalnie było gdy Pb95 kosztowała koło 1.60.

  • 34. Data: 2012-07-01 23:34:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Hmm. Tylko, że moje wspomniane 2,5 roku, ma nieco inny wydźwięk.
    > Ile zarabiałeś (lub ile wynosiła średnia krajowa), gdy za ON płaciłeś
    > 2,50zł? :>

    Ja podobnie.

  • 35. Data: 2012-07-01 23:35:55
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-07-01 23:33, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:3d11v75iolhio9ltrn59ea4j10c64843ne@4ax.
    com...

    > Przebijam, normalnie było gdy Pb95 kosztowała koło 1.60.

    fakt
    wtedy jeździłem skodą 105, która spalała jakieś 6L jechała max 90km/h
    ale tankowanie jakoś nie bolało

  • 36. Data: 2012-07-01 23:42:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello nazgul,

    Sunday, July 1, 2012, 11:27:29 PM, you wrote:

    > LPG
    > 47gr

    NoPb95 - 2.11PLN

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 37. Data: 2012-07-01 23:45:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

    > Ostatnio tankowałem w Dolsku na Bliskiej za 5.42.

    I jak, smakowało? Zagrycha była? :)

    --
    ignorance is bliss

  • 38. Data: 2012-07-02 06:23:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 01 Jul 2012 16:28:57 +0200, v...@i...pl napisał(a):
> [...]
    > wynosila 5,55PLN, przy czym maja promocje, sob-niedz. przy platnosci
    > gotowka 10gr taniej na litrze! Tak wiec sumarycznie zaplacilem

    Stanialo.
    W Lesznie wczoraj mozna bylo 5.45 na szyldzie zobaczyc.

    J.

  • 39. Data: 2012-07-02 06:29:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Jul 2012 23:11:54 +0200, Bydlę napisał(a):
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Tym się licytujemy - ile wynosiły ceny
    > _gdy_kupowaliśmy_pojazd_zasilany_danym_typem_paliwa.
    > :-)

    No, jak zagazowalem sierre, to wkrotce gaz podrozal, pamietam ze skoczyl na
    ~1.70, a benzyna byla w okolicach 3.40. Gazu pali wiecej, silnik nie
    ciagnie - i sie zastanawialem po co mi to gazowanie bylo...

    Silnik udalo sie doregulowac i odzyskal wigor, gaz spadl w okolice
    zlotowki, jak sie zebraly 3 osoby na narty to skladka na paliwo byla po 10
    zl ... ech, to se ne wrati :-(

    A moze by tak auto na prad ? :-)

    J.

  • 40. Data: 2012-07-02 07:47:13
    Od: Michał Paszek <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2012-07-01 19:08, Bydlę pisze:

    > Tak, w Katowicach na Orlenie przy Bogucickiej bez promocji żądali 5,42...

    Gdzie przy Bogucickiej masz Orlena? Jest Bliska w ciągu
    Roździeńskiego/Bagienna, a Orlen na Murckowskiej :)