  • 1. Data: 2017-05-24 11:11:25
    Temat: ORLEN oferuje na stacjach tankowanie wodoru
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Ale na razie nie u nas, ale w Niemczech :-)
    http://glowny-mechanik.pl/2017/05/24/orlen-oferuje-s
    tacjach-tankowanie-wodoru/

    W sumie to nawet nie bardzo kojarzyłem, że Orlen ma stacje też w
    Niemczech...
    Ciekaw jestem, czy u nas jeździ jakieś wodorowe auto. Chyba nie, bo
    gdzie to zatankować? Chyba nie ma żadnej stacji, a wszystko jest na
    zasadzie - "kiedyś... chyba...".
    A już są auta takie jak Toyota (http://tinyurl.com/konjsev) czy Honda
    (http://tinyurl.com/luf84sl). O innych nie słyszałem, choć Solaris
    sprzedał do Rygi trolejbusy na wodór i VW pracuje nad Golfem na wodór.

    Może też jeździć na krowie łajno i lemoniadę :-) -
    http://tinyurl.com/kzav5bw

    T.
    Ps. To jest już jakaś wodorowa stacja paliw w Polsce?