  • 21. Data: 2012-07-24 14:25:49
    Temat: Re: [OT] 4x4 UAZ
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Sebastian Kaliszewski

    > Ale duży wygrywa gdy są koleiny / rowy. Po prostu gdy na kołach 31" (nie
    > mówiąc o fabrycznych 27-28") stoi się na "gruchach" to większy na
    > kapciach 35" czy 37" po prostu przejedzie, nie mówiąc już o
    > "zmotach-potworach" na zwolnicach i kółkach 40".

    A po chuj taplać się w błocie jakimś cuchnącym rzęchem w rodzaju UAZ-a,
    że tak nieśmiało i kulturalnie zapytam?

    --
    ignorance is bliss

  • 22. Data: 2012-07-24 14:37:52
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    BAREK wrote:

    > Też o Samuraju pomyślałem, żeby podpowiedzieć jak pytanie autora wątku
    > przeczytałem;
    > -mały budget; Samuraj, Frontiera, Niva,

    Frontera

    Samuraj jest popularny w motaniu i stosunkowo łatwy.

    Niva będzie dość słaba do przeróbek. Wiem bo mam. Tuning robić można i się daje
    -- ale w zakresie nie zmieniającym formy pojazdu. Ale zrobienie potwora zmoty
    "żeby wyglądał" będzie trudne -- i sprowadziło by się zapewne do założenia budy
    Nivy na ramę UAZa -- tak jest oficjalna niemal fabryczna przeróbka Niva Marsz
    robiona.

    > -trochę większy; Patrol, Pajero i LandCruiser ale krótnie,

    Pajero jest tańsze i w przeróbkach i w zakupie od dwu pozostałych. LandCruiser
    chyba najdroższy.

    > -najlepsze LandRover Discovery i Defender,

    Przezwisko "Defektor" mówi wiele. :) Różnicy półki w stosunku do LC i Patrola to
    tu nie widzę -- podobnej klasy i wielkości pojazdy.

    > -sam top to Mercedes G
    >
    > Każdy stopień już pewnie w granicach 10-20tyś do kupienia

    Mercedes G to chyba trup kompletny w takiej cenie. LC, Patrol to już bardzo
    mocno "przepracowane" (albo namotane czyli wymagające "odwszenia" po poprzednim
    motaczu). Chyba, że będzie okazja (trafiają się -- np. znajomy kupił z jakiejś
    wyprzedaży z "demobilu" z dużego zakładu (bodaj stoczni) za praktyucznie pół
    ceny. Ale to się trzeba naszukać i nechodzić/jeżdzić (on 600km po to jechał).

    Pajero jeszcze OK w tej cenie.

    > i tylko
    > naprawy/modyfikacje coraz droższe i mniej popularne.
    > UAZ może być mało popularny więc i niezbyt wdzięczny do takiej zabawy.

    pzdr
    \SK

  • 23. Data: 2012-07-24 15:07:28
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/07/23 17:47, BAREK pisze:

> [...]
    > naprawy/modyfikacje coraz droższe i mniej popularne.
    > UAZ może być mało popularny więc i niezbyt wdzięczny do takiej zabawy.

    a Vitara gdzie ?

  • 24. Data: 2012-07-24 15:40:08
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Tak lekko na marginesie...
    >
    > sfiksowało mnie i chce sobie kupić zabawkę do dłubania...
    >
    > założenia:
    > - tanie(zakup + naprawa)
    > - proste
    > - rzucające się w oczy
    > - łatwo modyfikowalne
    > - 4x4
    > - niekoniecznie niepsujące się
    > - niekoniecznie ekonomiczne
    >
    > no i myślę że UAZ się w te kryteria idealnie wpasowuje...
    > (konstruktywna krytyka mile widziana)

    polecam Suzuki Samurai...
    gr

  • 25. Data: 2012-07-31 12:38:01
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    to wrote:
    > begin Sebastian Kaliszewski

    > A po chuj taplać się w błocie jakimś cuchnącym rzęchem w rodzaju UAZ-a,
    > że tak nieśmiało i kulturalnie zapytam?

    A po chuj np. grać w szachy? Albo latać wisząc na sznurkach pod kawałkiem
    szmaty? Albo moczyć dupę siedząc na jakiejś łupinie ze szmatą na patyku?

    Albo żeby pasowało do tematu grupy... Na jaki chuj zapieprzać z nikąd do nikąd w
    hałasie, w celowo rozregulowanym i popsutym (zamiast normalnego mamy pojazd z
    wyprutą sporą cześcią wnętrza za to ponabijany jakimis rurami a w dodatku bardzo
    awaryjny) samochodzie?

    \SK