    From: Roman Tyczka <n...@b...no>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: [OT] Asus Transformer TF701T
    Date: Tue, 17 Jan 2017 15:11:50 +0100
    Sender: r...@t...no.found

    Sorry za offtop, ale tutaj jest sporo gadżeciarzy i może ktoś mnie wesprze.
    Czy ktoś z Was miał sam lub w swoim otoczeniu tableta Asusa z Androidem z
    odłączaną klawiaturą? Model Transformer TF701T z końca 2013 roku, taki:

    http://www.geeky-gadgets.com/wp-content/uploads/2013
    /10/Asus-Transformer-Pad-Infinity-TF701T1.jpg

    Czy ten tablet uległ awarii i jeśli tak to jakiej? Miałem (mam) i dwa razy
    to samo w nim padło, uważam to za wadę fabnryczną, chcę pisać do Asusa
    skargę, ale fajnie byłoby wiedzieć, że to nie moje widzimisię tylko może
    jeszcze komuś to samo się stało.
    Nie podaję celowo co padło, żeby nie naciągać rzeczywistości :-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka