  • 11. Data: 2017-09-24 22:09:36
    Temat: Re: Jak jest z tą niezawodnością Lenovo?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ń pisze tak:

    > "Kiedyś kupiłem w Społem nadkwaśniałe mleko" - to Twój poziom...

    pisz pod cytatem

    Byłem posiadaczem laptopa marki HP i pozwolisz, że będę miał o nim
    swoją opinię?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 12. Data: 2017-09-24 23:00:06
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Irokez" napisał:

    > Teraz mądrzejszy zamiast Lenovo kupiłbym polizingowego Della.

    I to jest "jedynie słuszny" wybór.
    Tyle, że wątkotwórca z budżetem 3,5 tys. kupi spokojnie nowego DELL-a "do
    średnio wymagających zastosowań"

    JoteR

  • 13. Data: 2017-09-25 09:33:57
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 24.09.2017 o 13:52, Maciek pisze:
    > Czy ktoś ma aktualne doświadczenia z marką Lenovo albo podobną statystykę
    > dla innych marek?

    Doświadczenie z lenovo - kupiłem Yogę (tę z dotykowym ekranem) i ogólnie
    laptop jest ok. Tyle że upadł, matryca się zbiła i ku swojemu zdziwieniu
    - muszę się nauczyć z tym żyć. Znikąd nie idzie kupić matrycy żeby
    wymienić, ani zamiennika ani oryginału.

    Nawet w desperacji zwróciłem się do autoryzowanego serwisu, ten
    powiedział że sprowadzi (nie wiem za ile, ale drogo wychodziło) a po
    jakimś czasie przeprosił i powiedział że jednak nie sprowadzi.

    Matryca na szczęście jest tylko trochę pęknięta, wizualnie nie
    przeszkadza, straciła jednak dotykowość.

    Poprzedni laptop, sprzed ok. 6 lat, Ideapad, padł zaraz po gwarancji
    (sam się wyłączał w pewnych położeniach pokrywy). Potem objaw sam
    ustąpił i służy chyba do dzisiaj.

    p. m.

  • 14. Data: 2017-09-25 10:21:23
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Pie.....sz JoteR, bo Delle zawsze spadają na podłogę (raz moja dziewczyna upuściła,
    więc już nigdy nie pójdzie do roboty gdzie rozdają Delle).

    -----

  • 15. Data: 2017-09-25 10:36:50
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    t...

> [...]
    > kumatego komputerowo starszego człowieka. Prawie kupiłem Idea Pada.. ale:
    >
    > Wczoraj dostałem info, że w pewnej znajomej firmie ok. rok temu miała
    > miejsce wymiana leptopów - zakupiono Lenovo Ideapad dla pracowników i
    > Thinkpady dla kadry kierowniczej, odpowiednio za ok. 3 i 5 tys zł, czyli
    > też średnia półka. I teraz uwaga, przez ten rok ok. 80% komputerów
    > powodowało problemy - od stabilności po sprawy mechaniczne i elektryczne,
    > jak np. padajace porty.
    >
    > Czy ktoś ma aktualne doświadczenia z marką Lenovo albo podobną statystykę

    Nie mogę powiedzieć o całej firmie, w której pracuję, ale w moim najbliższym
    firmowym otoczeniu padł tylko Lenovo (stacjonarny ThinkCentre). Co prawda
    był to tylko zasilacz i naprawili w ramach gwarancji, ale jednak niesmak
    pozostał. Z kompem do dziś są problemy. Nie wiem czy przyczyną jest sprzęt,
    czy wieczna beta Windows 10. Poza Lenovo są/były tutaj u nas HP,
    Fujitsu-Siemens i Acery, żaden się nie zepsuł.
    Z prywatnych komputerów, jednemu z kolegów popsuł się po gwarancji notebook
    Lenovo Thinkpad E5x0. Nieautoryzowany serwis nie był w stanie go naprawić.
    W domu mam tablet Lenovo Mixx 300. Co prawda się jeszcze nie popsuł, ale
    dość często się nie chce wyłączyć po zamknięciu windowsa (może to wina
    wiecznej bety). Poza tym ma słabo czytelne opisy klawiszy.
    Ja prywatnie korzystam z HP ProBook 6570b od pięciu lat i jestem zadowolony.
    Mając powyższe doświadczenia mógłbym ewentualnie kupić stacjonarny Lenovo
    ThinkCentre, ale nad zakupem notebooka tej firmy to bym się co najmniej 3
    razy zastanowił.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 16. Data: 2017-09-25 10:43:53
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-09-24 o 22:09, PiteR pisze:

    > pisz pod cytatem

    Czy to przypadkiem nie ten kretyn od literek zmienił znowu nicka?
    Do KF i spokój :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 17. Data: 2017-09-25 12:55:12
    Temat: [OT] Re: Jak jest z tą niezawodnością Lenovo?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-09-25 o 10:43, Mirek Ptak pisze:

    > Czy to przypadkiem nie ten kretyn od literek zmienił znowu nicka?

    Nie tyle kretyn, ile prostak, który już dawno napisał, że ma w dupie
    netykietę i wszystkich odpisujących, że gardzi tą hołotą.
    Co do hołoty, to muszę mu przyznać rację, bo tylko ludzie godni pogardy
    z nim dyskutują, stąd może mieć takie mniemanie o dyskutantach.

    > Do KF i spokój :)

    Tak robi każdy człowiek, który ma choć odrobinę szacunku dla siebie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 18. Data: 2017-09-26 10:45:28
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Sep 2017 13:52:43 +0200, Maciek napisał(a):
    (...)

    Chyba ostatecznie stanie na Dellu.

    Co prawda w paru miejscach widziałem 3 lata gwarancji na Lenovo, ale jak ma
    się kaszanić...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 19. Data: 2017-09-26 14:11:35
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-26 o 10:45, Maciek pisze:
> [...]
    >
    > Chyba ostatecznie stanie na Dellu.
    >
    > Co prawda w paru miejscach widziałem 3 lata gwarancji na Lenovo, ale jak ma

    Generalnie są trzy "serie" Lenovo:
    - dawne IBM (czyli np. serie Rxxx, Wxxx)
    - chińszczyzna marketowa
    - nowe wynalazki, nie pamiętam z jakiej firmy przejęte.

    Dawne biznesowe czy serwisowe serie, czyli R czy W są nie do zabicia,
    ich następcy też w zasadzie się nie psują.
    Ale też trzeba wiedzieć, co się kupuje. Przykładowo, ThinkPady serii
    L570 mogą być z oznaczeniami 20J8, 20J4, 20F2, 20DT itd. Różnią się w
    środku, i to znacznie. Nawet takimi "szczegółami", że do jednego tylko
    HDD 7mm, do drugiego wejdzie 9mm, a inny ma jeszcze (dodatkowo) M.2.

    A jak się boisz gwarancji podstawowej, to można wykupić nawet 5-letnią
    On-Site NBD.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 20. Data: 2017-09-26 14:27:30
    Od: "Ktos i jeszcze cos" <c...@i...cos>

    W dniu .09.2017 o 13:52 Maciek <d...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > jak np. padajace porty.
    >
    > Czy ktoś ma aktualne doświadczenia z marką Lenovo albo podobną statystykę

    Cena nie świadczy o jakości ;) Z Lenovo tylko Thinkpady, a i to nie
    wszystkie. Reszta to chłam gorszy od _dawnego_ Acera...

    Nawet Thinkpady w korelacji cena/możliwości są albo ubogie albo za drogie
    wobec konkurencji.

    Żeby nie było - wciąż mam wiekowego Lenovo S230U i jedyne co się "zepsuło"
    to wszystkie gumki się poodklejały ;) i touchpad wymagał podklejenia, bo
    powodował zwarcie.

    BTW, Lenovo zraził mnie WhiteListą. Dell i HP też mają, ale nie są aż tak
    wybredne i więcej/taniej używanych podzespołów na szrocie można dostać niż
    do Lenovo :/

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie