  • 11. Data: 2018-05-28 12:22:34
    Temat: Re: [OT] Stacja pogodowa wi-fi.
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Po przestawieniu bazy i czujnika do innego pokoju transmisja działa dobrze, dlatego
    też myślałem, że pracuje w paśmie 2,4GHz

    -----

  • 12. Data: 2018-05-28 12:28:57
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Być może, choć już dawno w czujniku padło sporo segmentów wyświetlacza lcd (i co się
    dziwić, skoro to już kilka lat w zmiennych warunkach atmosferycznych). Czujnik tylko
    jeden (na zewnątrz za oknem, w miarę możliwości w cieniu).
    Przez te lata śmieszne czasy się zrobiły, że temperaturę za oknem sprawdzasz z apki
    pogodowej smartfona ;-) Ale zdarzają się 1°- 3°C różnicy pomiędzy "[xyz] lotnisko", a
    czujnikiem na własnym balkonie.

    -----
    > Czy jest obecnie więcej czujników podłączonych do stacji i czy jeden tylko wariuje?
    > Bo, myślę sobie, to może być teoretycznie także problem bazy a więc niepotrzebnie
    wydane pieniądze na czujnik.

  • 13. Data: 2018-05-29 15:48:58
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-05-28 12:22, ń wrote:

    > Po przestawieniu bazy i czujnika do innego pokoju transmisja działa dobrze, dlatego
    też myślałem, że pracuje w paśmie 2,4GHz

    to sie moze tyczyc kazdego pasma na ktorym pracuja takie urzadzenia, w
    szczegolnosci takiego ktore jest mocno "zasmiecone" ;)

    --

    memento lorem ipsum