  • 101. Data: 2012-10-30 22:44:51
    Temat: Re: [OT] lekkie - wycena instalacji elektr.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Krzysztof,

    Tuesday, October 30, 2012, 9:27:03 PM, you wrote:

    [...]

    > Widzę, że przeczytałeś moje wypociny bez zrozumienia. No cóż...
    > Ja pisałem o połączeniach _zaciskanych_ vs lutowanych, Ty zaś piszesz
    > o skręcanych. Sorry ;->

    Kiedy chodziło własnie o nieszczęsne skręcane.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 102. Data: 2012-10-31 14:18:56
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości

    [...]
    > Bo ja jestem zdania że połączenie lutowane jest znacznie lepsze i
    > jestem w stanie to udowodnić!
    [...]

    Z należną uwagą i nieklamaną ciekawością czekam na Twoje dowody.
    Poważnie ;->

    Z poważnym poważaniem - Krzysztof Kucharski

  • 103. Data: 2012-10-31 14:27:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello news,

    Wednesday, October 31, 2012, 3:24:35 PM, you wrote:

    > Nie jestem zasmarkany dzieciak żeby się chwalić, zwłaszcza ze ty nie masz
    > czym bo każdy wie czym i po co są te uprawnienia w budowlance a z tym
    > PRL-owskim doświadczeniem budowlanym to pojechałeś, wszyscy znamy waszą
    > "fachowość" towarzyszu!

    Idziesz po bandzie - anonimie - ze swoimi argumentami na poziomie
    pasujacym do prawa Godwina.

    *PLONK!* warning #1

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 104. Data: 2012-10-31 14:44:17
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Dzień dobry

    wiadomości news:78188554.20121031142706@pik-net.pl.invalid...

    [...]
    > Idziesz po bandzie - anonimie - ze swoimi argumentami na poziomie
    > pasujacym do prawa Godwina.
    >
    > *PLONK!* warning #1

    [...]

    Roman, proszę Cię, daj spokój. Zaczynało robić się tak interesująco
    ;->

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

  • 105. Data: 2012-10-31 14:48:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Krzysztof,

    Wednesday, October 31, 2012, 2:44:17 PM, you wrote:

    [...]

    > Roman, proszę Cię, daj spokój. Zaczynało robić się tak interesująco
    > ;->

    Ale co jest interesujacego w wymiocinach dziecięcia neostrady ze
    Świdnika, które nawet nie ma odwagi się normalnie przedstawić?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 106. Data: 2012-10-31 15:01:52
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Dzień dobry

    wiadomości news:241217516.20121031144830@pik-net.pl.invalid...
> [...]
    >
    > Ale co jest interesujacego w wymiocinach dziecięcia neostrady ze
    > Świdnika, które nawet nie ma odwagi się normalnie przedstawić?

    MNIE poprawił humor ;-) Fakt, mam nieco zboczone poczucie tegoż ;-)
    Odpuść, szkoda naszych emocji ;-) Jest ładna pogoda, parę wolnych
    dni przed nami.
    Odpuść, tak w ogóle ;-)

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

  • 107. Data: 2012-10-31 15:04:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 31 Oct 2012 15:56:56 +0100 osobnik zwany news napisał:

    > Kolejne dziecko nieostrady:)

    w końcu sam z niej piszesz, to na pewno wiesz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 108. Data: 2012-10-31 15:11:34
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Dzień dobry

    > To mierniczek w łapki i mierzymy rezystancję połączenia, lutowana
    > mniejsza ze względu na większą powierzchnię łączenia, odporne na
    > korozję, połączenie galwaniczne i ciągłe co nie powoduje
    > wypalania styku od udarów prądowych.
    [...]

    1. Twierdzisz zatem, że połączenia zaciskane _NIE_ są połączeniami
    galwanicznymi?
    Ciekawostka ;->
    2. Czy zdajesz sobie sprawę, jakie są warunki środowiskowe połączeń w
    instalacji elektrycznej?
    3. Czy potrafisz sobie wyobrazić, jakie są obciążenia mechaniczne i
    termiczne połączeń w takiej
    instalacji?
    4. Na koniec - proszę, wytłumacz mi, dlaczego aparaty elektryczne
    zarówno w rodzielnicy, jak i w
    punktach końcowych projektowane i produkowane są w przeważającej iości
    przypadków jako
    urządzenia przystosowane _wyłącznie_ do stosowania połączeń
    zaciskanych? Ciekawostka ;->

    Z wyrazami nieustającego poważania - Krzysztof Kucharski

    BTW1 - jakie masz uprawnienia?
    BTW2 - ile płaciłeś i gdzie za swoje egzemplarze norm?

    K.

  • 109. Data: 2012-10-31 15:12:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello news,

    Wednesday, October 31, 2012, 3:56:56 PM, you wrote:

    [...]

    > Kolejne dziecko nieostrady:)

    Wreszcie się podpisałeś. Szkoda, że tylko nickiem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 110. Data: 2012-10-31 15:14:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello news,

    Wednesday, October 31, 2012, 4:19:05 PM, you wrote:

    > Panie Roman ma pan złych informatorów z WSI, nazywam się Zdzisław Kluska

    Nie wycieraj sobie paluchów imieniem i nazwiskiem poważanej i poważnej
    osoby.

    [...]

    --
    Best regards,