  • 111. Data: 2012-10-31 15:24:35
    Temat: Re: [OT] lekkie - wycena instalacji elektr.
    Od: <news>

    Użytkownik "Krzysztof Kucharski" napisał:
    > Jakie masz doświadczenie zawodowe? Ja mam D + E
    > + pomiary do 25 kV od 30 lat. Pochwal się swoimi.

    Nie jestem zasmarkany dzieciak żeby się chwalić, zwłaszcza ze ty nie masz
    czym bo każdy wie czym i po co są te uprawnienia w budowlance a z tym
    PRL-owskim doświadczeniem budowlanym to pojechałeś, wszyscy znamy waszą
    "fachowość" towarzyszu!

    > Widzę, że przeczytałeś moje wypociny bez zrozumienia. Ja pisałem o
    > połączeniach _zaciskanych_ vs lutowanych, Ty zaś piszesz o skręcanych.
    > Sorry ;->

    Ja czytałem i wiem że normy E dopuszczają skręcanie, lutowanie, zaciskanie i
    inne metody łączenia kabli więc jak byś te E posiadał to na pewno byś o tym
    wiedział i bajek o fobiach lutowniczych nie opowiadał!

    Ja się tutaj chwalić nie przeszedłem tylko dyskutować a to ty opowiadasz
    bajki o niepoprawnych połączeniach lutowanych, wiec ja się pytam w czym
    połączenie lutowane jest gorsze od zaciskanego? Nie chwal się tylko
    odpowiedz konkretnie albo zamilknij! Bo ja jestem zdania że połączenie
    lutowane jest znacznie lepsze i jestem w stanie to udowodnić!

  • 112. Data: 2012-10-31 15:56:56
    Od: <news>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał:
    > *PLONK!* warning #1

    Kolejne dziecko nieostrady:)

  • 113. Data: 2012-10-31 16:08:03
    Od: <news>

    Użytkownik "Krzysztof Kucharski" napisał:
    > Z należną uwagą i nieklamaną ciekawością czekam na
    > Twoje dowody. Poważnie ;->

    To mierniczek w łapki i mierzymy rezystancję połączenia, lutowana mniejsza
    ze względu na większą powierzchnię łączenia, odporne na korozję, połączenie
    galwaniczne i ciągłe co nie powoduje
    wypalania styku od udarów prądowych.

  • 114. Data: 2012-10-31 16:16:53
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Dzień dobry

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości

    > Nie są połączeniami ciągłymi!
    [...]

    Podaj w takim źródło definicji połaczenia galwanicznego, z łaski
    swojej.
    ;-)

    > No słucham jakie to niezwykłe obciążenia mechaniczne i termiczne tam
    > występują że lut nie podoła?
    [...]

    Podaj graniczną wartość temperatury żyły przewodu
    elektroinstalacyjnego.
    Dla ułatwienia dodam, że wartość okreslona jest stosowną normą.

    > Z prostej przyczyny ekonomicznej, zaciskanie jest tanie i proste i
    > czadami demontowalne i nie wymaga wykwalifikowanego pracownika bo
    > prawie każdy potrafi obsługiwać śrubokręt, chociaż może niedługo i
    > na niego będą dawać uprawnienia (np:uprawnienie H3 na krzyżak:)
    [...]

    OK, sprowadziłeś mnie do swojego poziomu i pokonałeś doświadczeniem
    ;->

    > Nie jestem frajer i mam je za FREE z chomikuj.pl albo z roboty:)
    [...]

    Tak sądziłem ;-)

    Nie mam więcej pytań

    Z wyrazami nieustającego poważania - Krzysztof Kucharski

  • 115. Data: 2012-10-31 16:19:05
    Od: <news>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał:
    > Ale co jest interesujacego w wymiocinach dziecięcia
    > neostrady ze Świdnika, które nawet nie ma odwagi
    > się normalnie przedstawić?

    Panie Roman ma pan złych informatorów z WSI, nazywam się Zdzisław Kluska i
    mieszkam na podwarszawskiej wsi. Zwykle posiadam myśli samobójcze w 6stej
    rano w czasie wizyty w wychodku, mam tam też linę żeglarską, więc proszę
    skrupulatnie zanotować. Jak pan myśli czy przyjdzie mi dożyć końca roku?

  • 116. Data: 2012-10-31 16:55:39
    Od: <news>

> [...]
    > połączeniami galwanicznymi?

    Nie są połączeniami ciągłymi!

    > 2. Czy zdajesz sobie sprawę, jakie są warunki środowiskowe

    Ja nie wiem, ale mój kilkuziesięcio kilowatowy silnik elektryczny doskonale
    o tym wie a ma wszystkie uzwojenia polutowane:)

> [...]

    uprawnienia (np:uprawnienie H3 na krzyżak:)

    > BTW2 - ile płaciłeś i gdzie za swoje egzemplarze norm?

    Nie jestem frajer i mam je za FREE z chomikuj.pl albo z roboty:) a ty ile
    wybuliłeś?

  • 117. Data: 2012-10-31 16:57:10
    Od: <news>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał:
    > Nie wycieraj sobie paluchów imieniem i nazwiskiem
    > poważanej i poważnej osoby.

    Roman ty mnie znasz?:)

  • 118. Data: 2012-11-05 21:37:51
    Od: <news>

    Użytkownik "Krzysztof Kucharski" napisał:
    > Podaj w takim źródło definicji połaczenia galwanicznego

    Ja pisałem ze nie jest to połączenie ciągłe i może korodować i zmieniać
    swoje parametry z czasem.

    > Podaj graniczną wartość temperatury żyły przewodu elektroinstalacyjnego.

    To ty miałeś podać jakie to niby niezwykłe obciążenia mechaniczne i
    termiczne tam występują że lut nie podoła?

    > Tak sądziłem ;-) Nie mam więcej pytań

    To ja mam pytanko, ile ty za tą makulaturę zapłaciłeś?