  • 11. Data: 2015-03-23 17:07:22
    Temat: Re: [OT] protesty kierowcow
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 23 Mar 2015 16:17:08 +0100, yabba

    > Protestują właściciele, wysyłając własnych kierowców.

    Albo kierowcy, w przeciwieństwie do górników,
    sami rozumieją zagrożenie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 12. Data: 2015-03-23 17:13:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 23 Mar 2015 15:04:18 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > W kwestii niedawnych dyskusji ekonomicznych
    > polscy kierowcy ciezarowek protestuja przeciw placy minimalnej w
    > Niemczech. I we Francji.

    Chwila, przecież podobno mieli się (Niemcy) z tego wycofać po
    delegacji w tej sprawie od naszego rządu. Pod koniec stycznia lub na
    początku lutegp były takie informacje.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2015-03-23 17:23:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, March 23, 2015, 3:04:18 PM, you wrote:

    > W kwestii niedawnych dyskusji ekonomicznych
    > polscy kierowcy ciezarowek protestuja przeciw placy minimalnej w
    > Niemczech. I we Francji.

    Nie kierowcy tylko właściciele TIRów.

    > Wymaganej tez dla kierowcow zagranicznych pojazdow.
    > A dokladniej - to przeciw temu, ze rzad nic nie robi w tej sprawie.
    > No prosze, jakie dziwne spoleczestwo mamy - ktos im daje 8.50 euro/h,
    > a oni nie, za duzo, i drogi blokuja, zeby obnizyc.
    > Albo nie dziwne, tylko swiadome ...

    Ciekaw jestem, jak oni obliczyli, że wzrost stawek godzinowych z 3 do
    8.5 euro daje 12 tysięcy PLN miesięcznie. Bo mi wychodzi, że w samych
    Niemczech musieliby PRACOWAĆ ponad 343 godziny miesięcznie, żeby na
    tyle wyjść...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2015-03-23 17:23:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ergie,

    Monday, March 23, 2015, 3:37:40 PM, you wrote:

    > Kierowcy, kierowcy...
    > Po prostu wolą zarabiać 6 euro za godzinę niż nie zarabiać nic bo za 8,5
    > będzie jeździć ktoś inny.

    Dziwaczna logika.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2015-03-23 17:29:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-03-23 o 15:33, masti pisze:
    > czyli niemieckim kierowcom, którzy jeżdżą do Polski można płacić według
    > polskich stawek :)

    O właśnie. Jakoś nikt nie podchwycił.
    Przecież w UE jest "równość i swoboda" i inne blebleble hasła :-)

    PS. Ale tak już serio to trzeba ściągać podatki od wszystkich co w
    Polsce działają. WSZYSTKICH!!!

  • 16. Data: 2015-03-23 17:42:56
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Chwila, przecież podobno mieli się (Niemcy) z tego wycofać po delegacji w
    > tej sprawie od naszego rządu. Pod koniec stycznia lub na początku lutegp
    > były takie informacje.

    Chyba wycofali sie ale w przypadku tych, którzy jada tranzytem :)

  • 17. Data: 2015-03-23 18:15:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]
    > 8.5 euro daje 12 tysięcy PLN miesięcznie. Bo mi wychodzi, że w samych
    > Niemczech musieliby PRACOWAĆ ponad 343 godziny miesięcznie, żeby na

    Nadgodziny, praca w nocy, delegacje, podatki, zus....
    Nie wiesz jakie są w Polsce narzuty na wynagrodzenia?

    ---
    Avast.

  • 18. Data: 2015-03-23 18:15:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:9401797141$2...@s...com.
    ..

    > Dziwaczna logika.

    Rynkowa.

    ---
    Avast.

  • 19. Data: 2015-03-23 18:26:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Nadgodziny, praca w nocy, delegacje, podatki, zus....
    > Nie wiesz jakie są w Polsce narzuty na wynagrodzenia?

    mniejsze niż gdzie indziej wbrew pozorom i wygadującym głupoty

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2015-03-23 18:32:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości

    >Nadgodziny, praca w nocy, delegacje, podatki, zus....
    >Nie wiesz jakie są w Polsce narzuty na wynagrodzenia?

    Jesli dobrze kojarze, to kierowca tych nadgodzin duzo nie moze miec.
    A i mozliwosc jazdy po Niemczech w weekendy ograniczona.

    Nie wiem jak to Niemcy licza, ale jesli to ma byc 8.50 na reke, to
    owszem, dochodzi pare narzutow.
    Za to byc moze znikaja dodatki - kierowca ma np 35zl/h, a w nocy
    24zl+50%.
    I Niemcy sa zadowoleni :-)

    J.