  • 11. Data: 2016-05-27 05:28:36
    Temat: Re: [OT] telefon a promieniowanie radioaktywne
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:5746d278$0$687$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zakładając że dla starszej osoby dotykowość na tak małym
    > ekranie miałaby sens...

    Co to znaczy "starsza osoba"?
    Dlaczego ona miałaby nie używać ekranu dotykowego?

    > Tych dwóch starszych osób nie stać na iphona.
    > Mają 1500 zł emerytury na dwoje i są wg. Twoich
    > standardów BIEDAKAMI jak większość Kowalskich zresztą. Masz jakieś lepsze
    > rady.

    Ty im kupisz. Bo przecież Ciebie stać, no nie?

    > Jak już miało by być dotykowo to GalaxyS2 jest idealny
    > i kosztuje ze 200 zł. Zaproponuj coś lepszego :-)

    iPhone SE jest dużo lepszy od Galaxy S2.

    > PS. I najlepiej odpornego na promieniowanie podczas
    > następnych zabiegów w Gliwicach ;-)

    Wsadź telefon do foliowego worka strunowego (zip-locka).

  • 12. Data: 2016-05-27 07:28:28
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Zakładając że dla starszej osoby dotykowość na tak małym
    > ekranie miałaby sens...

    Co to znaczy "starsza osoba"?
    Dlaczego ona miałaby nie używać ekranu dotykowego?
    ---
    Dlatego, że ekran się ciągle zmienia

  • 13. Data: 2016-05-27 14:37:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:ni8ltu$ghq$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Pszemol"

    > Co to znaczy "starsza osoba"?
    > Dlaczego ona miałaby nie używać ekranu dotykowego?
    > ---
    > Dlatego, że ekran się ciągle zmienia

    ??? Nie wiem co pijesz lub palisz, ale gadasz od rzeczy.
    No to co z tego że się ciągle zmienia?
    A jak to sobie wyobrażasz żeby się nie zmieniał?
    Jak Ci to przeszkadza to wydrukuj i naklej na ekran nalepkę :-)

  • 14. Data: 2016-05-27 14:52:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-27 o 14:37, Pszemol pisze:
    > ??? Nie wiem co pijesz lub palisz, ale gadasz od rzeczy.
    > No to co z tego że się ciągle zmienia?
    > A jak to sobie wyobrażasz żeby się nie zmieniał?
    > Jak Ci to przeszkadza to wydrukuj i naklej na ekran nalepkę :-)

    Chyba większym problemem jest sam dotyk. Nie ma uczucia że się wcisnęło
    i "pykło", włączyło zadziałało. Może wibracją?
    Tani Android na pewno NIE!. Może Lumia z windowsem... Wziąć na testy i
    po 10 dniach zwrócić. To jest pomysł :-)

  • 15. Data: 2016-05-29 23:30:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

> [...]
    > ---
    > Dlatego, że ekran się ciągle zmienia

    ??? Nie wiem co pijesz lub palisz, ale gadasz od rzeczy.
    Tępy jesteś i tyle

    No to co z tego że się ciągle zmienia?
    A jak to sobie wyobrażasz żeby się nie zmieniał?
    Jak Ci to przeszkadza to wydrukuj i naklej na ekran nalepkę :-)
    ---
    Mówię Ci co przeszkadza starszej osobie w używaniu ekranu dotykowego.

  • 16. Data: 2016-05-30 06:31:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 May 2016 07:37:38 -0500, Pszemol napisał(a):

    > ??? Nie wiem co pijesz lub palisz, ale gadasz od rzeczy.
    > No to co z tego że się ciągle zmienia?
    > A jak to sobie wyobrażasz żeby się nie zmieniał?
    > Jak Ci to przeszkadza to wydrukuj i naklej na ekran nalepkę :-)

    Zeby tak sie dalo. Ale sie nie da, i nie wytlumaczysz - nacisnij i
    przytrzymaj 5, to sie do mnie dodzwonisz ...

    I za dlugo tlumaczyc jak sie to skomplikowane urzadzenie obsluguje.

    P.S. Nie ma na iphona jakiejs nakladki "telefon dla starszej osoby" ?

    J.

  • 17. Data: 2016-05-31 05:41:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > P.S. Nie ma na iphona jakiejs nakladki "telefon dla starszej osoby" ?

    A według Ciebie potrzebna? Ile masz lat?

  • 18. Data: 2016-05-31 07:48:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2016 22:41:58 -0500, Pszemol napisał(a):

    > A według Ciebie potrzebna? Ile masz lat?

    Mnie nie, ale nie kazdy ma 30 lat doswiadczenia z komputerami.
    Tato np nie ma wcale, do tego wzrok i sluch kiepski.

    J.

  • 19. Data: 2016-05-31 07:58:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-31 o 07:48, J.F. pisze:
    > Mnie nie, ale nie kazdy ma 30 lat doswiadczenia z komputerami.
    > Tato np nie ma wcale, do tego wzrok i sluch kiepski.

    Wynikła jeszcze jedna wada dotykowca.
    "Co? Ładować codziennie albo co drugi dzień? Daj mi święty spokój z tymi
    smartfonami"
    Wymiękłem. :-)

  • 20. Data: 2016-05-31 08:20:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

> [...]

    Wynikła jeszcze jedna wada dotykowca.
    "Co? Ładować codziennie albo co drugi dzień? Daj mi święty spokój z tymi
    Wystarczy stację dokującą dać.

    Natomiast problemów z niezrozumieniem tego, co się na ekranie dzieje nie da
    się prosto rozwiązać. Trzebaby jakieś dedykowane oprogramowanie.