  • 11. Data: 2018-03-28 22:18:26
    Temat: Re: Obecnie sprzedawana płyta główna z obsługą XP (sterowniki)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 28 Mar 2018 19:16:31 +0200, nadir napisał(a):

    > https://www.morele.net/plyta-glowna-asrock-g41-g41c-
    gs-r2-0-661484/

    Używam tej płyty do teraz i nawet kiedyś był na niej XP. Działała i nie
    sprawiała problemów. Dodatkowa zaleta to taka że z drugiej ręki
    dostaniesz ją z prockiem za 100 zł.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2018-03-28 22:22:21
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-03-28 o 12:52, BQB pisze:

    > Nie bardzo - oprogramowanie komunikuje się z kartą na PCI i aby
    > potrafiło z nią gadać, trzeba wyszukać ją przez to oprogramowanie,
    > jeżeli zmieni się slot karty, to trzeba wybrać w nim właściwy slot (i
    > nie jest on widoczny jako slot PCI, tylko jako numerek, po zmianie płyty
    > głównej slot mimo, że np. 1 ma inny numer). Z tego wnoszę, że
    > oprogramowanie działające pod XP komunikuje się z kartą bezpośrednio.
    > Poza tym nie wiem, czy zwykły człowiek na produkcji byłby w stanie to
    > opanować. Drugi problem, ta karta komunikuje się ze sterownikiem przez

    Industrial?, źle szukasz:

    http://www.ieiworld.co.uk/catalog/Micro_ATX-12-1.htm

    np:

    http://www.ieiworld.co.uk/products/IMB_G41A-1398-12.
    html

    teraz tylko podzwonić, może tu:
    http://www.jm.pl/page,produkt,id,43491,kat,220,imb-g
    41a-r10.html
    a może tu:
    https://www.atacom.com/program/print_ipc_spec.cgi?It
    em_code=IMBA_IEIX_DC_05

    a jak nie to Allegro itp. coś na G41. Wpisz w ich wyszukiwarkę i trochę
    pozycji jest.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2018-03-28 22:27:59
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-03-28 o 19:20, nadir pisze:

    > A cóż to za piekielna maszyna? Chińczycy nie robią jeszcze zamienników
    > za 60k netto z nowszym oprogramowaniem?;)

    Eetam, przemysłówka tak ma. Głupi ekran dotykowy 15 cali, z kilkoma
    guzikami po EtherCAT i 7k euro poszło się kochać jak padło.

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2018-03-29 09:27:02
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 28.03.2018 o 21:57, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 28 Mar 2018 09:18:50 +0200
    > doszła do mnie wiadomość <p9ffkq$18p$1@node2.news.atman.pl>
    > od BQB <a...@s...com.invalid> :

    > Teoretycznie XP posadzisz nawet na Z97 Intela, nie próbowałem, podobno kłopotem są
    tylko
    > kontrolery USB, reszta działa, niektóre z płyt z97 mają nawet sloty PCI.
    > https://www.google.pl/search?q=intel+z97+windows+xp&
    ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&dcr=0&e
    i=HfK7WtyNHsTX8ge65rjAAg

    Jest tam podpięte kilka rzeczy po USB z maszyny, więc nie da rady.

  • 15. Data: 2018-03-29 09:53:55
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 28.03.2018 o 22:22, Irokez pisze:

> [...]
    em_code=IMBA_IEIX_DC_05

    > a jak nie to Allegro itp. coś na G41. Wpisz w ich wyszukiwarkę i trochę

    Dzięki wielkie za te info, przyda się.

  • 16. Data: 2018-03-29 10:27:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-29, BQB <a...@s...com.invalid> wrote:
    41a-r10.html
    em_code=IMBA_IEIX_DC_05

    Poszukaj też na Aliexpress po starszych typach gniazd CPU, np. właśnie
    po LGA775.

    --
    Marcin