  • 11. Data: 2009-01-12 14:01:19
    Temat: Re: Obiecalem ze napisze cos o TNK to spelniam obietnice.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gkfi3b$6dk$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy mam rozumiec ze te wszystkie kanaly masz za darmo z powietrza?

    To powyżej to lista programów w TnK.
    Jakbyś doczytał do końca to co napisałem i nie wyciął tego, to byś wiedział
    jakie mam dostępne z powietrza.

  • 12. Data: 2009-01-12 14:49:40
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > To powyżej to lista programów w TnK.
    > Jakbyś doczytał do końca to co napisałem i nie wyciął tego, to byś
    > wiedział jakie mam dostępne z powietrza.

    Sorry ale masz taka wydajnosc ze zaczynam czytac po lepkach :-)

    "
    ROTFL !!!!!
    Na tej samej zasadzie można zafałszować każde porównanie.
    Tvn24 to taki sam kanał informacyjny jakich wiele.
    Może lepiej prowadzony, ale bez przesady.
    Zdecydowanie nie wart płacenia abonamentu za kanały które można mieć za
    friko, choćby z powietrza.
    "
    Moze doprecyzujesz. Chwalisz czy ganisz tnk?
    Wlasnie sie waham czy sie w to pakowac a z powietrza mam tylko tvp 1 i
    2, polsat i marny sygnal tvp3. :-(
    Czy kanaly z tej oferty bede mial gdzies taniej lub w lepszej jakosci?

    zch

    PS. To bylby jeszcze taki protest z mojej strony przeciwko umowom i tym
    wszystkim podstepnym drobnym druczkom
    (masz tu hbo za darmo tylko pilnuj terminu konca tego "za darmo" bo "za
    darmo ojjjjj za darmo" nie bedzie)

  • 13. Data: 2009-01-12 14:56:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > friko, choćby z powietrza.
    > "
    > Moze doprecyzujesz. Chwalisz czy ganisz tnk?

    A koniecznie coś musi być białe albo czarne?
    Bo ani to, ani to w pełni.
    Jako ofertę dla kogoś kto nie ma innych możliwości dostępu do tv chwalę, z
    kolei porównania z konkurencją w postaci dvb-t, czy darmowej telewizji w
    neostradzie tnk nie wytrzymuje.
    Akurat tak się składa że mam oba powyższe źródła dostępne, z obu korzystam,
    dlatego cena 10 zł za prawie to samo to jest dla mnie za dużo.
    To już wolałbym uzupełnić darmową tv np. Orange Sportem czy C+Sportem (i tak
    robię).

    > Wlasnie sie waham czy sie w to pakowac a z powietrza mam tylko tvp 1 i 2,
    > polsat i marny sygnal tvp3. :-(
    > Czy kanaly z tej oferty bede mial gdzies taniej lub w lepszej jakosci?

    Wstrzymaj się, o ile nie zależy Ci na tvn turbno czy n-sport.
    Od czerwca będziesz miał dvb-t za free (w większości kraju).

  • 14. Data: 2009-01-12 16:20:18
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Norbert Komorowski wrote:

    > Jakie sportowe kanały znajdę?
    > TVP-sport i N-sport? Duzo piłki noznej jest? Jakie muzyczne?

    Dużo piłki jest na Al Jazeera Sport i Abu dhabi Sport.
    Czasem na Planeta Sport (rosyjski kanał) ale częściej raczej pokazują
    hokejową ligę rosyjską(na żywo też). Z muzycznych PatioTV, Viva polska
    4fun, Music Box Russia, GayTv i takie tam.

    Ja bym sobie od razu kupił konwerter twin na Astrę. Tam masz niemieckie
    eurosport, DSF, ARD( Liga Mistrzów jak niemieckie zespoły grają) i 3SAT
    (Puchar UEFA jak niemieckie grają) Na RTL2 leci z minutowym poślizgiem
    F1.

    A z muzycznych na Astrze masz Viva, MTV i Deluxe Music - najlepszy
    kanał muzyczny ze wszystkich.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-01-12 16:35:43
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    > Ja bym sobie od razu kupił konwerter twin na Astrę. Tam masz
    ^^^^
    Monoblock :)

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2009-01-12 17:37:07
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-01-12 11:37, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Z tego tvn, tvp1,tvp2, tvp info, tvp sport, dodatkowo również tv4 i
    > polsat masz za friko z dvb-t.

    Dodatkowo masz za darmo (lub nieomal za darmo) dostęp do poznańskiego
    rynku - ja nie :( - zgadnij dlaczego?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 17. Data: 2009-01-12 18:48:54
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości

    > ^^^^
    > Monoblock :)
    Uwaga na aktualizacje oprogramowania z nieba ktora skutecznie wylacza onego
    :(

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 18. Data: 2009-01-12 18:58:47
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    zho wrote:

    > Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości

    > Uwaga na aktualizacje oprogramowania z nieba ktora skutecznie wylacza
    > onego :(

    Musiałeś się natknąć na to:
    http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=103&t=8862

    Ale spoko, kwestia kilku dni i wróci do normy.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2009-01-12 22:06:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2009-01-12 11:37, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Dodatkowo masz za darmo (lub nieomal za darmo) dostęp do poznańskiego
    > rynku - ja nie :( - zgadnij dlaczego?

    Nie tylko w Poznaniu jest dvb-t.

  • 20. Data: 2009-01-13 06:29:43
    Od: "zho" <b...@p...com>

    > Musiałeś się natknąć na to:
    > http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=103&t=8862
    >
    > Ale spoko, kwestia kilku dni i wróci do normy.
    Wiesz aktualizacja byla 5 I a jest 13 i nadal problem wystepuje. Pare dni
    minelo. Dla porzadnej firmy rozwiazanie tego problemu powinno byc wykonane
    od reki zwlaszcza ze poprzednia wersja oprogramowania zachowywala sie
    poprawnie. :(