  • 71. Data: 2009-01-17 00:25:02
    Temat: Re: Obiecalem ze napisze cos o TNK to spelniam obietnice.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> napisał w wiadomości
    news:gkr7sg$sqg$1@inews.gazeta.pl...

    > Daruj sobie wyzwiska.

    To nie wyzwiska, to stwierdzenie faktu.
    Gołosłownym - bo nie masz żadnej podpórki, pyskaczem- bo właśnie to robisz,
    mimo iż kilka razy namawiałem Cię do wycofania oszczerstw.

    > Ja nie muszę niczego udowadniać, bo nie pisałem, że coś będzie :-)

    Postawiłeś zarzut, to go udowodnij.
    A następnym razem mocno się zastanów zanim komuś coś zarzucisz, nie mając
    wsparcia.

    > To Ty wymyśliłeś sobie, że dvb-t będzie w b.r w większości kraju,

    Nie.
    To było zgodne z informacjami które w danym dniu były dostępne.
    I dziś mając wiedzę z 13.01 założyłbym i napisałbym to samo.

    Ty twierdzisz, że było inaczej, że wiedziałeś więcej, tyle że za diabła nie
    chcesz podać JAKIEGOKOLWIEK linka że tak było.
    Po prostu pyszczysz dla samego pyszczenia.

  • 72. Data: 2009-01-17 00:54:30
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    > Nie.
    > To było zgodne z informacjami które w danym dniu były dostępne.

    No to podaj te informacje, które zapowiadają dostępność dvb-t w
    większości kraju w czerwcu (czy jak wolisz wrześniu) b.r.

    > I dziś mając wiedzę z 13.01 założyłbym i napisałbym to samo.

    Założenie bezpodstawne.

    > Ty twierdzisz, że było inaczej, że wiedziałeś więcej, tyle że za diabła
    > nie chcesz podać JAKIEGOKOLWIEK linka że tak było.

    Ja nie twierdzę, że było inaczej i że wiedziałem więcej. Twierdzę, że
    nie masz podstaw do swojego twierdzenia. To Ty "wiedziałeś" coś,
    czego nie podano (i za diabła nie chcesz podać linka...) :-)

    > Po prostu pyszczysz dla samego pyszczenia.

    Nie, po prostu nie lubię jak ktoś stosuje w dyskusji argumenty
    wzięte z nikąd (a takim był Twój argument o rychłej dostępności
    dvb-t w większości kraju).

    Krystian

  • 73. Data: 2009-01-17 10:13:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No to podaj te informacje, które zapowiadają dostępność dvb-t w
    > większości kraju w czerwcu (czy jak wolisz wrześniu) b.r.

    Podałem.
    Ja to tak odczytywałem, nie miałem podstaw odczytywać inaczej.
    Ty piszesz że powinienem, więc widać podstawy były.
    Pytam jakie - to Ty milczysz.

    Ja Ci powiem z czym zapewne masz problem.
    Chlapnąłeś głupotę, oskarżyłeś mnie fałszywie, będąc przekonany że ten post
    napisałem PO 14.01, kiedy już było wiadomo że będzie inaczej.
    I teraz nie wiesz jak się z tego wycofać, na przeprosiny Cię nie stać, więc
    wijesz się jak piskorz.

    Szkoda mi Cię, odwaga cywilna naprawdę nie boli.

    > Ja nie twierdzę, że było inaczej i że wiedziałem więcej.

    No tak właśnie sądziłem.
    Po prostu się czepiasz i brak Ci jaj żeby się wycofać.

    > Twierdzę, że
    > nie masz podstaw do swojego twierdzenia.

    To jest grupa dyskusyjna, a nie dziennik urzędowy, w którym zamieszcza się
    prawdy objawione.
    Jak ktoś się myli, albo nadinterpretuje jakąś informację, to się ją
    prostuje, a nie atakuje piszącego.
    Przemyśl to.

    PLONK WARNING - masz ostatnią szansę żeby odszczekać oszczerstwa.

  • 74. Data: 2009-01-17 10:15:28
    Od: "zho" <b...@p...com>

    > PLONK WARNING - masz ostatnią szansę żeby odszczekać oszczerstwa.

    Rozumiem zacietrzewienie kolegow ale nie wiem czy wiecie ze w naszym kraju
    jak na razie nie dotrzymano zadnego terminu Euro 2012 pewnie tez bedzie 2024
    bo stadion dopiero wtedy zostanie oddany do uzytku :)
    Ja w kazdym razie napisze znowu cos o TNK jak wykonam pierwsze doladowanie
    konta wiec pewnie za jakies 2-3 miesiace.
    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 75. Data: 2009-01-17 13:57:21
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał:

    > Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> napisał w
    > wiadomości news:gkra8q$9qn$1@inews.gazeta.pl...

    > Podałem.

    Nie podałeś. Za to do tych, co podałeś dopowiedziałeś sobie coś, czego
    w nich nie było. :-)

    > Ja to tak odczytywałem, nie miałem podstaw odczytywać inaczej.
    > Ty piszesz że powinienem, więc widać podstawy były.
    > Pytam jakie - to Ty milczysz.

    Nie powinieneś, bo NIE BYŁO takiej informacji. Podstawy to są DO
    stwierdzenia faktu, a nie do niestwierdzania ;-)

    > Ja Ci powiem z czym zapewne masz problem.
    > Chlapnąłeś głupotę, oskarżyłeś mnie fałszywie, będąc przekonany że ten
    > post napisałem PO 14.01, kiedy już było wiadomo że będzie inaczej.

    Nie. I przed 14. i po 14. nie było podstaw do Twojego stwierdzenia.

    > Szkoda mi Cię, odwaga cywilna naprawdę nie boli.

    > No tak właśnie sądziłem.
    > Po prostu się czepiasz i brak Ci jaj żeby się wycofać.

    Nie czepiam się. Z czego mam się wycofać? To Ty palnąłeś
    bzdurę i nie potrafisz się do tego przyznać. Naprawdę sądziłeś, że jeżeli
    podano, że dvb-k startuje w czerwcu, to nagle zaczną działać
    nadajniki w wiekszości kraju? ;-)

    > To jest grupa dyskusyjna, a nie dziennik urzędowy, w którym zamieszcza się
    > prawdy objawione.

    No Ty własnie objawiłeś prawdę, przypomnę:
    "Od czerwca będziesz miał dvb-t za free (w większości kraju)."

    > Jak ktoś się myli, albo nadinterpretuje jakąś informację, to się ją
    > prostuje, a nie atakuje piszącego.
    > Przemyśl to.

    Nie atakuję _Ciebie_, tylko stwierdzam fakt, że podałeś wymyślona przez
    siebie informację, nie mająca podstaw w źródłach - przecież to prawda.
    Za to stwierdzenie Ty zachowujesz się agresywnie i _mnie_ ad personam
    atakujesz:
    "Brak Ci jaj, gołosłowny pyskacz, oszczerstwo, wijesz się jak piskorz" itp.

    > PLONK WARNING - masz ostatnią szansę żeby odszczekać oszczerstwa.

    Twoje stwierdzenie o dostepności dvb-t było wzięte z sufitu. Dopasowałeś
    sobie argument do tezy, a Twoje wyzwiska czy plonki tego nie zmienią.

    Krystian

  • 76. Data: 2009-01-17 15:12:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> napisał w wiadomości

    > Nie podałeś.

    EOD
    Ta Twoja piaskownica do niczego nie doprowadzi.

  • 77. Data: 2009-01-17 16:43:26
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

> [...]
    > wiadomości news:

    > EOD
    > Ta Twoja piaskownica do niczego nie doprowadzi.

    No jak się tnie wypowiedzi, to tak wygląda.
    Uzupełnię: Nie podałeś, bo w żadnym podanym przez Ciebie linku
    nie było informacji zapowiadajacej dostępność dvb-t w większości
    kraju w czerwcu/wrześniu. Jeżeli taka gdzieś była, zacytuj ja po prostu.

    Krystian

  • 78. Data: 2009-01-17 20:22:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No jak się tnie wypowiedzi, to tak wygląda.

    Widzę, że sam skończyć nie możesz, to Ci pomogę.
    PLONK

  • 79. Data: 2009-01-17 20:47:16
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    > Widzę, że sam skończyć nie możesz, to Ci pomogę.
    > PLONK

    Sam sobie pomogłeś, bo plonka zapowiadałeś już przedtem,
    tym razem jest prawdziwy? ;-)
    No, ale jak argumenty się skończyły to pozostało cięcie
    części merytorycznej cytatów i strusi plonk.

    Mam nadzieje, że następnym razem pomyślisz, zanim
    podasz kolejną rewelację.

    Krystian
    PS. Szczerze mówiąc szkoda, że byłeś kiepskim prorokiem.
    DVB-t w większości kraju już w tym roku byłoby naprawdę
    całkiem OK ;-)