  • 31. Data: 2009-01-14 15:48:18
    Temat: Re: Obiecalem ze napisze cos o TNK to spelniam obietnice.
    Od: Padre <P...@n...net>

    > A jakie są sprzęty CONAXowe, gdzie wkłada się całość?
    CAM?

  • 32. Data: 2009-01-14 16:49:08
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Padre wrote:

    > CAM?

    Nie tylko. Są tunery do których wkładasz cała kartę. Np. Linboxy.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2009-01-14 17:24:49
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-01-14 17:49, bufi donosi, że:
    Opticum / Globo CR i CX
    Fergusony CR
    BigSat
    I jeszcze sporo innych

  • 34. Data: 2009-01-14 19:01:54
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "Sat_Diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości
    > Nastał dzień 2009-01-14 17:49, bufi donosi, że:
    > Opticum / Globo CR i CX
    > Fergusony CR
    > BigSat
    > I jeszcze sporo innych
    Wiem dlatego sie zdziwilem gdy dostalem zestaw z dziura w miejscu karty.
    Zyczliwa obsluga sklepu od reki aktywowala mi karte w tunerku. :)

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 35. Data: 2009-01-14 22:43:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pitpull" <pitpull@pitpul..com> napisał w wiadomości

    > Skąd masz to info o czerwcu?

    No już się poprawiam.
    Teraz gadają o wrześniu.

  • 36. Data: 2009-01-15 06:32:33
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Sat_Diver napisał(a):

    > I jeszcze sporo innych

    Czyli jak zachce mi się zmienić tuner, to i kartę trzeba...
    Dobrze wiedzieć. Na szczęście nie jest imienna :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 37. Data: 2009-01-15 06:37:59
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    bufi napisał(a):

    > Musiałeś się natknąć na to:
    > http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=103&t=8862

    Ja mam właśnie tą wersję softu (2.37.33.4, vel. 2.37.x.4)- nowszych wersji
    aktualizacja tunera nie znajduje. Diseq monoblocka (Interstar Platinum X)
    działa prawidłowo- wczoraj sprawdziłem.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 38. Data: 2009-01-15 07:53:37
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com>
    napisał w wiadomości news:gkmlk7$jco$2@inews.gazeta.pl...

    > Ja mam właśnie tą wersję softu (2.37.33.4, vel. 2.37.x.4)- nowszych wersji
    > aktualizacja tunera nie znajduje. Diseq monoblocka (Interstar Platinum X)
    > działa prawidłowo- wczoraj sprawdziłem.

    Dzieki za to info zatem wiadomo jakie monobloki mozna w miare bezpiecznie
    kupowac :)

  • 39. Data: 2009-01-15 09:24:21
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > No już się poprawiam.
    > Teraz gadają o wrześniu.

    W większości? LOL

    Jak to jest większość

    - Zielona Góra
    - Żagań
    - Warszawa
    - Poznań

    to gratuluje.

  • 40. Data: 2009-01-15 09:26:10
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Czyli jak zachce mi się zmienić tuner, to i kartę trzeba...

    Nie, wystarczy wkleić środek do ramki np. za pomocą taśmy.