  • 61. Data: 2009-01-16 14:40:06
    Temat: Re: Obiecalem ze napisze cos o TNK to spelniam obietnice.
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał:

    > Tu masz aktualniejsze - dzień sprzed mojego posta:
    > http://satkurier.pl/news/44834/naziemna-telewizja-cy
    frowa-w-polsce-w-lipcu.html

    > Przeprosisz, czy podasz dowód, iż powszechnie wiadomym było, iż to nie
    > będzie "w większość kraju"?

    Źle zrozumiałeś.
    "_pierwsze_ nadajniki naziemnej telewizji cyfrowej zaczną działać
    najwcześniej za pół roku."
    Zwracam uwagę na słowo "pierwsze"...

    Ale fajnie, że teraz znalazłeś aktualniejsze info niż to kwietniowe ;-)

    Podczas, gdy było już wiadomo (powszechnie ;-), że w wiekszości
    kraju w 2011. Sprawę rozwiązuje artykuł:
    http://satkurier.pl/news/44881/harmonogram-cyfryzacj
    i-w-polsce.html

    Krystian

  • 62. Data: 2009-01-16 14:44:26
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > PLONK

    tylko tyle potrafisz ?

  • 63. Data: 2009-01-16 14:50:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> napisał w wiadomości

    frowa-w-polsce-w-lipcu.html

    > Źle zrozumiałeś.
    > "_pierwsze_ nadajniki naziemnej telewizji cyfrowej zaczną działać
    > najwcześniej za pół roku."
    > Zwracam uwagę na słowo "pierwsze"...

    Jasne, tyle że akurat do słowa "większości" nie przywiązywałem aż tak
    znacznej wagi aż Ty.
    Może błąd, że nie przewidziałem, że znajdą się ludzie, który będą się
    czepiać słówek ZAMIAST prowadzić dyskusje.
    Ale wydawało mi się że to grupa dyskusyjna i jak ktoś się nie zgadza z kogoś
    opiniami, albo ma lepsze informacje to o tym po prostu pisze, zamiast
    czepiać się interlokutora.

    > Ale fajnie, że teraz znalazłeś aktualniejsze info niż to kwietniowe ;-)

    Nawet bardzo aktualniejsze, raptem o kilka godzin poprzedzające mojego
    posta.
    Czyli jak widać nie tylko ja, szaru żuczek, ale i spece z satkuriera
    wiedzieli to samo.
    Czuję się usprawiedliwiony, nawet jeśli moja wiedza była niepełna. ;-)

    > Podczas, gdy było już wiadomo (powszechnie ;-), że w wiekszości
    > kraju w 2011.

    Aaaaaa, tu Cię boli.
    No to wyjaśniam, to w nawiasie miało znaczyć "nie w całym kraju" a nie "w
    nie mniej niż 51% kraju".

    To już była asekuracja z mojej strony, gdyż zdawałem sobie sprawę że dvb-t
    nie ruszy od razu wszędzie, a na tej grupie chętnie znajdzie się ktoś, kto
    będzie próbował udowadniać iż skoro w jego pipidówie nie będzie dvb-t, to to
    się nie liczy.
    Niewiele się pomyliłem jak widać. ;-)

    Ale szkoda, że zawsze znajduje się tylu ludzi działających na zasadzie "jak
    się chce psa uderzyć to kij się zawsze znajdzie" zamiast po prostu wziąć
    udział w normalnej dyskusji.

  • 64. Data: 2009-01-16 15:28:54
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

> [...]

    > Może błąd, że nie przewidziałem, że znajdą się ludzie, który będą się
    > czepiać słówek ZAMIAST prowadzić dyskusje.

    E tam. Użyłeś w dyskusji błędnego argumentu.
    Inni to słusznie zakwestionowali - w ramach tej dyskusji.
    Mam nadzieję, że widzisz różnicę między tym, a czepianiem się słówek.

    Krystian

  • 65. Data: 2009-01-16 17:41:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > E tam. Użyłeś w dyskusji błędnego argumentu.
    > Inni to słusznie zakwestionowali

    Nie.
    Inni się przypieprzyli i to w momencie, kiedy sytuacja się już diametralnie
    zmieniła.
    Zobacz kto to kwestionował dopóki nie przeczytali NOWEGO planu.

  • 66. Data: 2009-01-16 17:46:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> napisał w wiadomości

    > E tam. Użyłeś w dyskusji błędnego argumentu.

    Cały czas czekam aż podasz jakiś dokument, na swoją podpórkę.
    Ja na swoją podałem kilka linków, w żadnym z nich nie było tego o czym Ty
    mówisz.
    Więc nie brnij dalej w kłamstwo, tylko udowodnij że mówisz prawdę.

  • 67. Data: 2009-01-16 22:10:18
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał:

    > Cały czas czekam aż podasz jakiś dokument, na swoją podpórkę.

    Dokumentami są posty, w którym napisałeś, że od czerwca (a potem od
    września)
    będzie dvb-k w wiekszości kraju. Nie będzie, a w dostepnych źródłach jest
    mowa o pierwszych nadajnikach i to najwcześniej od... a nie w...

    > Ja na swoją podałem kilka linków, w żadnym z nich nie było tego o czym Ty
    > mówisz.

    Zgadzam się, nie ma tego, o czym pisałeś a o czym ja mówię. O to własnie
    chodzi. W żadnym nie ma nic o tak dużym zasięgu dvb-k już w tym roku.

    > Więc nie brnij dalej w kłamstwo, tylko udowodnij że mówisz prawdę.

    Ja? Ty podawałeś informacje nie mające podstaw.

    Krystian

  • 68. Data: 2009-01-16 22:24:43
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał:

    > Cały czas czekam aż podasz jakiś dokument, na swoją podpórkę.

    Dokumentami są posty, w którym napisałeś, że od czerwca (a potem od
    września) będzie dvb-t w wiekszości kraju. Nie będzie, a w dostepnych

  • 69. Data: 2009-01-16 23:38:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dokumentami są posty, w którym napisałeś, że od czerwca (a potem od
    > września) będzie dvb-t w wiekszości kraju. Nie będzie,

    Teraz to wiesz, czy wiedziałeś 13.1?
    Jeśli wiedziałeś, to zapodaj skąd.

    Teraz to i ja już wiem że będzie inaczej.

    > Zgadzam się, nie ma tego, o czym pisałeś a o czym ja mówię. O to własnie
    > chodzi. W żadnym nie ma nic o tak dużym zasięgu dvb-k już w tym roku.

    Nie ma też nic co pozwoliłoby WTEDY podejrzewać iż start dvb-t od początku
    miał oznaczać start w 4 miejscach.
    Przynajmniej ja nic takiego nie znałem.
    Ty tak?
    To zapodaj.

    > Ja?

    Tak.
    Albo udowodnisz iż przed 14.01 orientowałeś się że będzie inaczej niż
    ogłosili 14.01, albo po prostu jesteś gołosłownym pyskaczem.

  • 70. Data: 2009-01-17 00:13:31
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał :

    > Albo udowodnisz iż przed 14.01 orientowałeś się że będzie inaczej niż
    > ogłosili 14.01, albo po prostu jesteś gołosłownym pyskaczem.

    Daruj sobie wyzwiska.
    Ja nie muszę niczego udowadniać, bo nie pisałem, że coś będzie :-)
    To Ty wymyśliłeś sobie, że dvb-t będzie w b.r w większości kraju,
    nie mając ku temu podstaw. Pomimo poźniejszych poszukiwań
    nie podałeś źródła tej rewelacji, więc pozostajesz gołosłowny.

    Krystian