  • 31. Data: 2020-04-06 19:50:10
    Temat: Re: Obniżyc czy podwyższyć?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-04-06 o 19:40, Shrek pisze:

    > Akurat wisłostradą bez korków na 100% będzie różnica - nie to żeby
    > spektakularna ale będzie. Natomiast jest to nie reprezentatywna trasa.

    Sprawdź JPII lub Andersa/Marszałkowską. Weź dwa samochody. Obydwoma
    wystartuj w tym samym momencie. Jednym jedź pyta/hebel wyjąc przy
    ruszaniu spod każdych świateł, a drugim jedź eko-drivingowo. Czy to
    godziny szczytu, czy poza szczytem - dzięki sygnalizacji świetlnej -
    obydwa samochody dojadą na Mokotów w tym samym czasie. Ten wolniejszy
    wyemituje do otoczenia 20 razy mniej hałasu, wyemituje 4 razy mniej
    spalin i pyłu z klocków i opon.

  • 32. Data: 2020-04-06 19:51:29
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-04-05 o 15:15, Cavallino pisze:

    > Dasz palec - urwą rękę.
    > Takie są konsekwencje pozwalania oszołomom na gnębienie nardou - zaczyna
    > się łagodnie, ale potem spirala zawsze się nakręca.
    > Od kilku tygodnie właśnie o tym mówię, ale jakoś się to Wam podobało, co
    > z nami robią - no to macie co chcieliście, skąd nagle to zdziwienie?
    > Czyżby nieumiejętność spojrzenia dalej niż obecna (w sensie w danym
    > dniu) sytuacja?

    Oni te lasy zamykają, żeby w tym czasie je wyrąbać w pień.

  • 33. Data: 2020-04-06 19:59:02
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-06 19:31, Poldek wrote:

> [...]
    > jadąc "normalnie", czyli te warszawskie 80@50, a ile jadąc
    > "elkologicznie", czyli nie przekraczając prędkości 60 km/godz.

    Ale Ty jesteś mocny.

  • 34. Data: 2020-04-06 20:41:30
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-04-06 o 19:59, kk pisze:

    > Ale Ty jesteś mocny.

    Mocny się czuję, jak mocno wcisnę pedała gazu.

  • 35. Data: 2020-04-06 20:42:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2020 o 19:50, Poldek pisze:

    > Sprawdź JPII lub Andersa/Marszałkowską. Weź dwa samochody.

    Przecież piszę, że wisłostradą będzie. Na JP2 czy andersa raczej różnicy
    nie będzie.

    --
    Shrek

  • 36. Data: 2020-04-06 22:04:25
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-06 20:41, Poldek wrote:

    > Mocny się czuję, jak mocno wcisnę pedała gazu.

    I wtedy czas tak przyspiesza, że wolniej jedziesz zamiast szybcej.

  • 37. Data: 2020-04-06 22:24:08
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-06 o 15:05, Cavallino pisze:

    > Posługiwanie się sfałszowanymi statystykami i próby ataku na kogoś kto
    > takie fałszerstwa opisuje, to jest popieranie pisu i jego zakłamanej
    > narracji, czy Ci się to podoba czy nie.Opowiadasz, bijesz pianę i tyle.

    > co innego
    >
    > Versus Holandia (pomimo braku ograniczeń wynika mają praktycznie takie
    > same jak całkiem pozamykana i identyczna Belgia), Szwecja, Korea Płd,
    > Tajwan.....
    No nie wiem, statystyki szczególnie Holandii mówią zupełnie co innego,
    a co do zamykania, np Singapur był całkowicie zamknięty, dopiero teraz
    go zaczynaja otwierać. Albo usa, były całkowicie otwarte np NY, zobacz
    co teraz tam mają.

    > Czyli to nie zamykanie lub jego brak decyduje, tylko jakiś inny czynnik.

    > Nie musieliby, właśnie na tym wic polega.

    Wg mnie guzik prawda, zrobiliby to samo.

    --
    Janusz

  • 38. Data: 2020-04-06 22:25:07
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-06 o 15:33, Cavallino pisze:

    > Na początku.

    > Już nie, pozamykali.

    > A co, raportują poniżej setki? ;-)
    Pewnie podobnie oszukują jak niemcy.

    --
    Janusz

  • 39. Data: 2020-04-06 22:48:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 6 Apr 2020 19:51:29 +0200, w <r6fq72$9ag$2@gioia.aioe.org>, Poldek

    > Oni te lasy zamykają, żeby w tym czasie je wyrąbać w pień.

    Sądząc po relacjach w necie -- to dzieje się na potęgę.

  • 40. Data: 2020-04-06 23:18:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Poldek,

    [...]

> [...]
    > obydwa samochody dojadą na Mokotów w tym samym czasie. Ten wolniejszy
    > wyemituje do otoczenia 20 razy mniej hałasu, wyemituje 4 razy mniej

    Bzdura. Szczególnie w obecnych czasach. Pogóglaj ,,rajd cwaniaka"...

    --
    Best regards,
    RoMan